Soms zou ik wel een vent willen die paarden ook leuk Vind

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

opisop_shop

Re: Soms zou ik wel een vent willen die paarden ook leuk Vind

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 09:22

mijn man vind paarden oke, snapt echter heel erg goed dat er veel tijd, moeite EN geld in gaat zitten. Daarover krijg ik dus nooit gezeur, alleen een "veel plezier" of "je moet doen wat jij leuk vindt" .
Geweldig :D

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 09:25

Dat zou ik inderdaad ook wel willen, het enige wat die van mij altijd zegd is het stinkt en het is een duuuuuure hobby -O-

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 09:57

Ik ben getrouwd met een man die zelf een paard heeft en zelfs HIJ klaagt dat ik teveel bij mijn paarden zit :')

Dus ja, paardenvent of niet, gezeur heb ik altijd wel :')

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 10:38

mijn vriend zeurt soms wel dat het zoveel geld kost, maar verder doet hij alles buiten rijden :) Het is dat we gen geschikt paard voor een beginner hebben, anders ging hij wel rijden :j We hebben de paarden aan huis en hij doet de stallen en in het weekend voeren smorgens, dan kan ik lekker uitslapen :P doordeweeks voer ik ze, maar dan helpt hij meestal wel gewoon mee uit zichzelf :) en bv hooi en brok halen doet hij ook, hij rijdt me zonder problemen naar de les, zet dan alles voor me klaar terwijl ik m'n paard aan het poetsen ben enzo...Als de DA moet komen, komt hij vaak ook even naar huis om te helpen moest het nodig zijn, net als bij de hoefsmid of wanneer ik hulp nodig heb...nee, ik heb niks te klagen :)

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 10:43

Gewoon voor de vrouw gaan, dan heb je al stukken meer kans. :))
Mijn vriendin rijdt ook paard, ideaal! Samen op wedstrijd, zij gaat soms mee naar mijn paard, erg fijn dat je dat kan delen.

Aan de andere kant, mocht je vriend niet van paarden houden, dan is het toch respect voor elkaar hobby's. :)
Wie weet heeft je vriend wel een enorme liefde voor auto's waar je weer niks van moet hebben. :Y)

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 11:03

Mijn vriend heeft ten eerste niks met paarden en daarnaast is hij er ook echt harstikke allergisch voor..
Als ik tegen hem aan ga zitten met mijn paardrij kleren nog aan krijgt hij het al benauwd...

Het is nog pril maar hij zal bij mij echt gewoon mijn hobby moeten respecteren...

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 11:07

Mijn vriend had voordat wij wat kregen niks met paarden. Nu heeft hij zelfs de wildste plannen en wil die een stal bij huis gaan bouwen :D Hij komt vaak spontaan ff kijken als ik aan het rijden ben en heeft nu al zin in de wedstrijden (lees het rijden met de trailer) ;)

Toen mijn paard koliek had was hij nog eerder bij mijn paard dan ik zelf ;)

lizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 11:09

Ik heb al 10 jaar een vriend die niets om paarden geeft, maar hij accepteert mijn passie.
Soms vind ik het wel eens jammer dat hij niets met paarden heeft, maar van de andere kant laat hij mij zien dat er ook meer in het leven is dan alleen maar paarden. :j

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 11:12

Mijn vriend heeft ookk helemaal niks met paarden. Maar hij laat me altijd wel doen. Als ik thuis kom van mijn paard vraagt ie altijd wel hoe het was. Hij laat me met mijn hobby en ik laat hem met zijn hobby. Auto's opknappen. En dat kost ook tijd en geld. Ieder zijn ding bij ons :D

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 11:46

Ik ben driekwart jaar met een springruiter gegaan. Ideaal wel! :D Gingen vaak samen buitenrijden, mee naar les, zadelt voor je op- en af, kan de paarden voeren en buitenzetten, etc. Nu 'ga' ik met een jongen die ook in de paardenwereld zat. Hij heeft nu wel z'n paard verkocht en is niet meer erg actief, maar ach, het is wel makkelijk dat hij ook kan longeren en rijden als het zou moeten.

Het is makkelijk, maar het is voor mij zeker geen extra klik met iemand. Degene waar ik een lange relatie mee heb gehad, moest er absoluut niets van hebben. Ach, dan accepteer ik dat ook. Het is alleen prettig als iemand je passie snapt. Dat is heel belangrijk. Dat wanneer je ergens helemaal vol van bent, je dat ook het liefst de hele dag wil doen. Dus met iemand die bijvoorbeeld helemaal gek is van auto's/rallysport etc. kan ik ook heel goed begrijpen en kun je je passie delen; ookal vind je niet hetzelfde leuk.

Allebei paardrijden is ook wel eens moeilijk hoor. Ik heb eerder ook wel eens pittige discussies gehad waarom iets zo wel of niet moest. Hij heeft altijd commentaar op je rijden, je wedstrijden, en andersom. De jongen waar ik nu mee 'ga' en die dus met de sport gestopt is sinds kort, praat ik vrijwel nooit over paarden. :n Hij zegt hooguit: ik gooi effe de paarden in de molen, kom er zo aan. Maar we hebben het nooit over iets wat paardgerelateerd is. Gelukkig hebben we ook heel veel andere raakvlakken, en dat is ook heel belangrijk. :)

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 11:52

Aan de ene kant lijkt het me heerlijk om samen met mijn vriend lekker buiten te rijden of om hem te laten rijden als ik geen tijd heb.
Maar aan de andere kant vind ik het ook prima om mijn eigen hobby te hebben. Wij hebben al samen een zaak, dus dan vind ik het ook wel eens lekker om wat zonder hem te doen. Ik ben wel heel blij dat hij begrijpt hoe belangrijk mijn paard voor me is en hij zeurt ook niet te dat ik er teveel mee bezig ben of dat ik elke avond weg ben.
Hij heeft dus niks met mijn paard, maar gunt mij wel het plezier.

Cinnnndy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 12:01

Ja ik zou ook wel willen dat hij paarden wat leuker vindt... hij vindt het stinken en duuuuur.....
En dat snap ik ook. Al vind ik het wel heerlijk dat ik helemaal mijn eigen ding heb bij mijn paardje. Dus ik hoef hem er ook niet elke dag bij ofzo, maar soms snapt hij mijn enthousiasme niet helemaal en dat vind ik wel jammer.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:45

vuurneon schreef:
Via via :')
(hij ging wel eens mee met de bijrijdster en ik wou toch weten welke vent nou toch bij mijn paard zat :D een hele leuke blijkbaar hahaha)

Haha dat is wel erg grappig! Hiermee toch niet de vriend van je bijrijdster ingepikt hoop ik :') ?

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 16:58

Mijn vriend is ook allergies voor honden en paarden. En hij wil later 2 honden en een eigen paard. Hij neemt zijn medicijnen gewoon goed in zei hij. Hij heeft nooit honden gehad en wil dit dus echt heel graag en een paard wilt die ook, maar tot die tijd doet hij het met mijn rottweiler en me tinker waar hij onwijs gek mee is.