Geweldig
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het is dat we gen geschikt paard voor een beginner hebben, anders ging hij wel rijden
We hebben de paarden aan huis en hij doet de stallen en in het weekend voeren smorgens, dan kan ik lekker uitslapen
doordeweeks voer ik ze, maar dan helpt hij meestal wel gewoon mee uit zichzelf
en bv hooi en brok halen doet hij ook, hij rijdt me zonder problemen naar de les, zet dan alles voor me klaar terwijl ik m'n paard aan het poetsen ben enzo...Als de DA moet komen, komt hij vaak ook even naar huis om te helpen moest het nodig zijn, net als bij de hoefsmid of wanneer ik hulp nodig heb...nee, ik heb niks te klagen

Hij komt vaak spontaan ff kijken als ik aan het rijden ben en heeft nu al zin in de wedstrijden (lees het rijden met de trailer) 
Gingen vaak samen buitenrijden, mee naar les, zadelt voor je op- en af, kan de paarden voeren en buitenzetten, etc. Nu 'ga' ik met een jongen die ook in de paardenwereld zat. Hij heeft nu wel z'n paard verkocht en is niet meer erg actief, maar ach, het is wel makkelijk dat hij ook kan longeren en rijden als het zou moeten.
Hij zegt hooguit: ik gooi effe de paarden in de molen, kom er zo aan. Maar we hebben het nooit over iets wat paardgerelateerd is. Gelukkig hebben we ook heel veel andere raakvlakken, en dat is ook heel belangrijk.