De Molentocht (Alblasserwaard)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sjolvir

Re: De Molentocht (Alblasserwaard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 20:31

voor diegenen die het daar kennen, of er geweest zijn vandaag, vast herkenbare plaatjes.

Eerste 2 foto's was ik nog niet aan het schaatsen.
Afbeelding

Afbeelding

En we zijn vertrokken!!!!
Afbeelding

Cultureel Unesco wereld erfgoed plaatje.
De molens bij Kinderdijk.
Afbeelding

De drukte bij het keerpunt/de stempelpost (Kinderdijk loopt dood zeg maar.)
Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 20:45

Leuke foto's!! Mijn broer heeft 50km gedaan... sommige stukken waren wat minder, maar beter als gistermiddag. En de boezem lag er zeer strak bij volgens hem. Zal ook wel schelen wanneer je ergens langs komt.

Op naar een volgende winter en dan dat ik niet moet werken. Voordeel dat ik dan ook noren heb ipv kunstschaatsen.

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 21:04

Ik heb ook nog wat foto's gemaakt :j , zal ze zo even op mij laptop zetten :)) .

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 21:07

Wij hebben ook een flink stuk geschaats vanmiddag , niet mee gedaan vanwege de kleine kids aan de molentoch maar toch een flink stuk geschaatst was heerlijk.

Yffiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 21:12

Aaah zie het te laat ;( wou ook meedoen... heb afgelopen woensdag daar nog zo'n 20 km geschaatst dus toch nog wel daar geweest..maar gatsamme ik wou mee doen :')

K.imberly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 11:06

Ik vind het jammer dat ik er dit keer niet bij kon zijn, 2009 was echt hartstikke gezellig! ik moest naar Maastricht voor een selectie van mijn toekomstige studie.. Dus helaas. Ik hoop dat er volgend jaar weer een tocht is :) En dat er dan geen sneeuw is, want dan wordt het ijs als er niet snel geveegd is vervelend om over te schaatsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 11:11

Ja die sneeuw was echt jammer, al dacht ik toen dat schaatsen er helemaal niet meer in zat dus het is uiteindelijk nog meegevallen. Ik zet vanavond mijn foto's van vrijdag op de laptop, als er een mooie tussen zit zal ik m hier ook wel posten :)

Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 11:11

ik ben ook geweest de 25 km op hockeys was wel slecht ijs inderdaad,
maar hebben het weer gehad.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:58

Oud topic, k weet het.

Maar ben benieuwd of we dit jaar nog ijs gaan krijgen zodat er alsnog een molentocht verreden kan worden! :D

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 21:42

Ha ha, grapjas, ik hoop heel hard van niet, ben het wel beetje zat om met mijn paarden bambi op het asfaltijs te spelen. Afgelopen maandag nog maar net thuis gekomen met de paarden voor het glad werd, laatste stukje zijn we afgestapt, weg was wel gestrooid, maar brug niet en rest van asfalt ook niet.

En voor hij toen was is hij 13 jaar niet geweest, vervolgens 2 x achter elkaar, dus ik zeg.... 26 jaren nu weer niet!!! (of het moet even goed droogvriezen dan kunnen we ook gewoon over straat, dit gekwakkel is echt waardeloos)