Het is grijs,maar de lucht begint te breken,de zon zal zo ook wel komen.Kan die weer mooi alles verwarmen.
Waar is het mooie winterweer gebleven?Had dat veel liever dan dit grijze.. het lijkt wel weer herfst..
Ha, een nieuw topic (alweer). Het was vannacht inderdaad wel minder koud. Ook in mijn slaapkamer. Mijn tweede dekbedje was net even te veel, ik had het warm. Er staat hier wel een heel koud windje, dus echt aangenaam is het nog niet.
Ja die wind is steenkoud,maar vanmiddag gaat die afnemen.Zonnetje erbij en het word weer aangenaam winter weer.
Ik ben nog niet buiten geweest dus over de temperatuur kan ik niks zeggen, maar het ziet er uit alsof de zon ieder moment doorbreekt hier
In het zonnetje vind ik het best lekker maar die wind!!! Kreeg gewoon pijn aan m'n oren net op de fiets.
Hier is het nu ongeveer 0 graden volgens het plaatje in de op.Ben nog niet buiten geweest ( ziek) dus weet niet of het koud is of niet.Wel is het erg bewolkt maar af en toe komt het zonnetje te voor schijn.
Ik was op de fiets zonder sjaal,zonder handschoenen,zonder thermobroek en zonder thermolaarzen! en het was niet eens koud.
hier −2, maar vond het veel kouder aanvoelen.. het waait hier best, dat maakt het er niet fijner op. Vond het gister beter!
Arvensis schreef:hier −2, maar vond het veel kouder aanvoelen.. het waait hier best, dat maakt het er niet fijner op. Vond het gister beter!Grappig, bij mij is alles precies andersom. Behalve dan dat het geen +2 is
passieAppel schreef:Het was vandaag op de fiets veel minder koud, echt super! Idd, ik vond de wind bijna warm... wat een verschil!!
het is hier -3 nu. valt wel mee dus. vandaag een heerlijke zon. echt schitterend winterweer met die sneeuw en die zon.
Adriana schreef:passieAppel schreef:Het was vandaag op de fiets veel minder koud, echt super! Idd, ik vond de wind bijna warm... wat een verschil!!Nu maar hopen dat het snel warmer wordt, ik wil weer naar de pony die ik verzorg, haha.
Nee, had al zo'n vermoeden, maar wel jammer voor heel veel mensen. 't is buiten trouwens wel kouder aan het worden zeg