Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
In de jaren dat ik hier woon is die commissie nog niet bij elkaar gekomen
Magrathea schreef:Elk jaar roepen ze het weer.. Je zal er maar wakker van liggen
Nee leuk als ie er komt maar van mij hoeft er niet elke 5 minuten een update van op de radio (okee dat gebeurt nu ook niet maar het scheelt niet veel)
Als de Friezen erover na gaan denken, dan is het vaak dichtbij. In de randstad is men vaak iets eerder geneigd om "It giet oan!" te roepen
) dus ik ben wel benieuwd!
Cayenne schreef:Magrathea schreef:Elk jaar roepen ze het weer.. Je zal er maar wakker van liggen
Nee leuk als ie er komt maar van mij hoeft er niet elke 5 minuten een update van op de radio (okee dat gebeurt nu ook niet maar het scheelt niet veel)
Maar ik hoorde vanochtend wel dat het de eerste keer in 17 jaar is dat de rayonhoofden weer bij elkaar komen.
Dan wordt het toch wel serieus.
weet je meer?
Wij zitten vlakbij Bartlehiem. Cayenne schreef:Magrathea schreef:Elk jaar roepen ze het weer.. Je zal er maar wakker van liggen
Maar ik hoorde vanochtend wel dat het de eerste keer in 17 jaar is dat de rayonhoofden weer bij elkaar komen.
Dan wordt het toch wel serieus.