Lollige ouders...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wendyP

Re: Lollige ouders...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 11:50

Mijn vader ging met de ouders van mijn moeder en mijn moeder (toen nog zijn vriendin) naar een kerk en hij vroeg zich af waar dat ene knopje voor was.. Kwam hij achter nadat hij erop had gedrukt dat hij een brandalarm was _O- .

Ils_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 12:03

hahaha! Geniaal topic dit.. _O-
jammer genoeg dat ik niet eens 1 voorbeeld kan bedenken. mijn ouders zijn jammer genoeg niet zo grappig..

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 12:10

Ojajoh schreef:
" gaat u naar de albert kuip meneer?" "Nee, ik moet werken"

Lol, mijn vader (toen buschauffeur in Amsterdam) als er iemand instapte en enkel maar zei Radioweg: Moet u zoeken meneer.
Stapte er een Engelsman in, compleet dronken, I need to go home.. Mijn pa: you need a lot more bustickets than that one..

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 12:13

Toen ik klein was heeft mijn vader een keer een badpak van mijn moeder aangetrokken, en een mannelijke kennis de bikini van zijn vrouw. Liepen ze arm in arm doodleuk over de camping om even baantjes te gaan trekken _O- , hele stoet mensen achter hun aan :') .
Er moet ook nog ergens een foto van zijn _O- , heerlijk fout blauw badpak met witte stippen :') .

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 12:17

Haha ben wel benieuwd naar een foto

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 12:25

Mijn vader heeft me trauma's bezorgd..En nu neem ik hem liever ook niet mee in het openbaar..

Vroeger in een druk bos deed ie zijn broek naar beneden en liep in zijn blote kont verder omdat ik vlak daarvoor had gezegd dat ik me voor hem schaamde... :roll:

De laatste keer bij een ziekenhuisbezoek ging ie ook aardig los in de wachtkamer.
Zei toen er een hele dikke vrouw binnenkwam dat ze eerst een muur moesten afbreken omdat ze anders niet op de foto kon.. := en hij zegt het ook niet zachtjes..neeee..
Toen kwam er een groep moslims binnen en riep ie: Ach wat zielig die zijn Turkije kwijt!

:o Ik heb daarna tegen mijn moeder gezegd dat ik hem niet meer meeneem...

Ik moet altijd vreselijk om hem lachen maar hij kwetst alles en iedereen die op zijn pad komt.
Daarintegen heb ik wel de leukste vader die er is :D

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 12:33

Wahaa wat een verhalen komen er voorbij in dit topic :P Jammer dat ik niet van die lollige ouders heb, maar zo kan ik toch meegenieten :P

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 12:37

Whahaha wat een verhalen. Nee hier geen lollige ouders eigenlijk. Kan iig niks bedenken.

Axel_Clauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 12:37

In de schiettent op de kermis alle prijzen kapot schieten :+ ..
Het niet meer redden tot de wc dus tegen zn eigen voortuin aanpiesen :+ ..
De rookmachine van mn stiefbroertje in iedereen zn gezicht aanzetten.. :+ ..

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 12:47

Haha geweldige verhalen! Ik heb gelukkig ook echt te maffe ouders, kan alleen even op niks komen nu :D

Hm ja een, gisteren met Scrabbelen, legt mijn vader beft neer _O-

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 12:49

Oja, héél lollige ouders hierzo! Zowel pa als stiefpa :+

Pa:
- op vakantie in Italië, appartementje gehuurd, waar we dan altijd ontbeten op het terras. Het app.gebouw over ons stond met hun terrassen naar de onze gericht, maar met een meter of 30 afstand er tussen. Kwam mijn vader élke ochtend het terras op gestormd, in zijn afschuwelijk speedo-zwembroek, en dat héél luid RRRAASSSCCCAAADDDOOOEEERRRAAA brullend _O- Vraag me niet wat het betekent, ik dacht scheur (zo noemt ie één van z'n vrienden altijd, voor de een of andere reden). Of hij begon héél luid Spaanse/Italiaanse liedjes te zingen. Die mensen van het appartement over ons bleven na 3 dagen binnen zitten met hun ontbijt :+
- op vakantie in Spanje, op de markt. Loopt ie naar een kraampje, probeert die man van dat kraampje mijn pa een nachtkijker te verkopen. En pa maar afdingen. Uiteindelijk zaten ze al ver onder de helft van de oorspronkelijke prijs, zegt ie 'man, dat ding heb ik toch helemaal niet nodig _O- '. Schaaaaaam, die man was woedend :D
- ook op een markt in Spanje: we hadden boontjes gegeten. Van die cowboybonen in tomatensaus. Pa zijn vertering werkt giga snel, en hij besloot een wedstrijdje te houden met z'n stiefzoon. Een wedstrijdje: hoeveel meter kan jij stappen terwijl je onafgebroken een scheet laat? Juist ja :+ Pa haalde overigens een meter of 5 _O-

Stiefpa:
- in de Colruyt, gezellig winkelen ;) Lopen we voorbij een piramide gemaakt van keukenrol, gooit ie m'n moeder er bovenop. Nou, zie maar dat je er af geraak hoor :D En dan vrolijk verder lopen, terwijl mams ligt te spartelen tussen de keukenrol _O-
- in een speelgoedwinkel, met zijn dochtertje van een jaar of 3. Die zag een hoop dozen met Barbie's, netjes (en hoog!) opgestapeld. "Papa papa, ikke willen!" *Loopt naar een doos op haar ooghoogte*. "Ja hoor" zegt ie, "trek maar!" ... *Boem _O-* Dochtertje kijkt zielig.. "En nou niet huilen he! :D" Heeft ze niet gedaan hoor _O-
- op een handelsstal, wezen kijken voor een nieuw paard. Ik stel me netjes voor, en zeg "En dit zijn m'n ouders". Vind ik makkelijker dan 'ma & stiefpa'. Nog geen 2 minuten later begint die gek als een hond op m'n been te rijen :wow: _O- Joh, ik zeg net dat je m'n vader bent, doe zo'n dingen niet _O-
- als we bij de Chinees gaat eten, zijn het steevast flietjes met lijst en cully :D
- aan de kassa in eenders welke winkel doet ie ook l*llig, meestal is ma daar de dupe van _O- "Wat?! Moet IK nou wéér betalen? Jij gierig wijf, altijd maar van mijn centjes profiteren!" _O-
- op vakantie met de boot; vind ie het altijd geinig mij bij m'n broek en kraag vast te nemen en ondersteboven boven het water in de sluis te houden. Je wilt niet weten hoe vaak ie me al van de boot geflikkerd heeft _O- (Gelukkig niet in de sluis hoor)
- verder tackelt hij me dagelijks, duwt ie me in de bosjes, trekt ie aan m'n haar, op m'n verjaardagsfeestje maakte hij m'n gezicht zwart met een wijnkurk, laatst had ie met alcoholstift heel m'n gezicht beklad en hij kickt er op om mijn facebook te spammen: 'dikke tr*t, jij kan niet paardrijden, ...' _O-
- toen ik leerde autorijden, vond ie het wel lollig om me maar gewoon te laten. Resultaat was dat ik mijn bochten tegen 70km/u en in 4de versnelling nam. Als begeleider had ik het niet slechter kunnen treffen, hij zat de hele tijd met z'n blote kont tegen de raam naar voorbijgangers te flashen. Ma schrok zich een bult, toen ze de eerste keer met me mee reed _/-\o_
- zowat een week geleden bij de begrafenisondernemer, koffietafel. Was nogal een groot gebouw, dus stond een bordje met een pijl 'WC'. Dat heeft ie omgedraaid richting de entree, waar een grote glazen schaal stond _O-

Zo zijn er vast nog een stuk of 1000 dingen die hij geflikt heeft, maar deze kwamen het snelste in me op.
Nieuwe vriendjes worden altijd aan een kruisverhoor onderworpen (de eerste vraag is altijd: Hoeveel verdien je? Wat wil je geven voor haar? En niet betalen in kamelen hoor!)
M'n oma is ook altijd de pineut, ook op de koffietafel laatst, was ze een dikzak die al de kipcurry had opgegeten, de hele dag heeft ze dag kunnen aanhoren. Hij spreekt haar ook gewoon altijd aan met dikzak of dikke tr*t. Zijn moeder en zus worden natuurlijk ook altijd geterroriseerd door hem.

Al lijk ik wel het vaste slachtoffer :D Er gaat geen dag voorbij zonder dat ie een geintje met me uithaalt :D Gisteren zat ik op de wc, en hij moest nodig. Nou, dan neemt ie gewoon een teaser en gaat daarmee voor de deur staan dreigen :+

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 12:53

Zo dat is een hele waslijst JunkDeLuxe :P Er zitten overigens wel echt hilarische dingen tussen :P Grappig ook dat je stiefpa ook zo lollig is :P

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 12:57

SSDesign schreef:
Zo dat is een hele waslijst JunkDeLuxe :P Er zitten overigens wel echt hilarische dingen tussen :P Grappig ook dat je stiefpa ook zo lollig is :P

Tja met hem erbij is niks saai _O-

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 13:14

Hahaha geniaal :')

Een rij vieze kleren naar de wasmachine ga ik onthouden _O-

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 13:29

Jup hier ook. En vooral mijn vader!!

Zo vond mijn vader het helemaal super dat wanneer wij met zijn alle in de stad waren, en mijn zus kwam een bekende tegen..Ook even hallo te zeggen..
Zo dus: Mijn zus: Haaaiii .. Mijn vader: Hallo ik ben de vader van .....

En met mij ging hij toen ik 12 was wel even een starterspakket halen (lees: eerste bh) ..
En dit werd dan ook even heeeel hard door de winkel heen geschreeuwd!! .. }:0

Edit: Mijn ouders vinden het ook heeeel leuk om in winkel mensen voor de gek te houden! vooral als ze weten dat er een nieuw en vooral zenuwachtig grietje achter de kassa staat.. Dan staan ze bijv. met schoonmaak middelen en spullen aan de kassa..

Mevrouw dat is dan 17,45..
Pa: EEJ HALLO!!.. We hadden afgesproken €15 en niet meer he!
Ma: Ja maar ik heb ze echt nodig!..
Pa: Intereseerd me geen donder.. We hadden afgesproken €15 voor moederdag!..
Ma: Maar dit is toch niet mijn moederdag kado?!
Pa: OOoo jaaweeell!! Je legt maar wat terug.. Dit ga ik niet allemaal betalen..
Ma:.. Ja maar ik kan niks missen!!
Pa: Oke voor deze ene keer, Maar dat wordt dan wel zonder avond eten in bed!..

Je moet die koppies dan zien!! :+

Ook vindt mijn vader het leuk om mij in het openbaar trutje te noemen.. Ook kunnen wij heel goed spelen dat we ruzie met elkaar hebben.. Leuke gezichten dan altijd }:0
Laatst bijgewerkt door PrinsesJ op 06-02-12 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 13:29

mijn vader is ook zo'n type :))

in de politiewagen (hij werkte bij de politie) het ijs op scheuren...
en er vervolgens door heen zakken :+

in de verveling van de nachtdienst een "achtervolging in zetten"
vaders in de auto van de baas samen met een collega, en de rest in de politieautos er achter aan...
een collega die aan het observeren was zag dit natuurlijk allemaal aankomen rijden...
dus die stond ze met getrokken pistool op te wachten :') _O-

en zo zijn er nog vele acties geweest :oo
en nog steeds overgens :+

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 13:31

En je vader heeft die baan hoe lang mogen houden?? :')

Iepoetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 13:34

Al die vaders toch :+

Die van mij kan er ook wel wat van... Vroeger schijnt hij ook heel erg te zijn geweest met zijn vriendjes en nu doet ie soms ook nog wel eens rare dingen :P Maar dat zijn dan rare dansjes in de woonkamer, of gekke bekken voor de webcam (m'n vader had nog nooit voor een webcam gezeten tot vorige week, toen we even gingen skypen :+) En hij doet altijd raar met de hond :+

Soms doet ie ook dingen niet uit lolligheid, maar hij viel een keer over de kop over een hekje op de tennisbaan en een keer over het net, omdat hij dacht dat hij er wel overheen kon springen :+ En hij viel een keer van zijn fiets, omdat ie heel langzaam ging rijden ineens en het stuur omsloeg :+ Echt domme dingen dus :P

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 13:38

11 jaar :+
hij is uit eindelijk zelf weg gegaan, hij wilde iets anders :') _O-

vollega van hem met de politiehond, zat te pochen ja, mijn hond luistert altijd zo goed
vaders: als hij zwemt (de hond was aan het zwemmen) stopt hij dat ook als je zegt ho?
collega: natuurlijk... dus hij roept ho...
en inderdaad, de hond stopt met zwemmen... en zinkt...
die man dook net in zijn ondergoed in het water om die hond te redden toen het arme dier weer boven kwam zwemmen...

stomme kerels...

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 13:52

Mijn vader is ook grappig :')

Zo heeft hij mijn nichten en mij jarenlang (van ons 7e tot mss wel 10e) laten zoeken naar scheetpaddestoelen. We gingen de hond uitlaten en elke keer als hij op een paddestoel trapte, liet hij een scheet.. en zei hij; "Oh, dat was weer een scheetpaddestoel!"..
Met als gevolg dat mijn nichten en ik elke paddestoel die we tegenkwamen hebben platgetrapt :+ Nooit een scheetpaddestoel gevonden :')

Verder stuurde hij mij naar een vrouw in een rolstoel toe om te vragen of zij echt te moe was om te lopen :')
Of naar een chagrijnige man (die daarna niet meer zo chagrijnig keek :') ) om te vragen of hij altijd zo boos kijkt.
Of hij zei tegen de een cassiere dat ik altijd zo goed luister, naar wie dan ook (was echt zo).. en dat ze het maar effe moest testen! Dus die vrouw zei dat ik buiten moest gaan staan, en dat deed ik dan ook ! :')

Vrienden van m'n pa waren ook maf :+ Hadden een eigen snackbar vroeger en hadden toen een inzameling gehouden. Konden klanten hun oude kleren inleveren en die zouden ze dan opsturen ofzo via een organisatie naar een arm land. Blijkbaar viel een kledingstuk (dacht een vest) zo in de smaak, dat een van deze heren het zelf heeft gehouden. De heren kwamen dankzij de actie ook met een foto in de krant, en op die foto had deze meneer dus dat vest aan en een van de klanten had het vest helaas wel herkend hahaha :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 14:03

vaders heeft als kind met oud en nieuw ook heel vaak 1 putdeksel los gemaakt, vervolgens vuurwerk in gepleurd en de putdeksel weer zo snel mogelijk er op gedaan...
gevolg: allemaal in de lucht vliegende putdeksels :') _O-

nikita73

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 14:06

haha,
Leuke verhalen..... Mijn pa deed met 1 april altijd een trektouwtje aan mijn deur. Gevolg..... ik durfde de slaapkamer niet meer uit.
Met pasen lekker gekookte eieren eten, waarvan ik dan toevallig het nepei op mijn bord kreeg. (pel daar de schil maar eens vanaf).
Oh ja, op 1 april was er ook altijd iets bijzonders met de koeien. Bv... er was een tweeling geboren, steevast trapte ik er in.

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 14:14

JunkDeLuxe schreef:
Tja met hem erbij is niks saai _O-

Niets saai.. o.k. maar ik kan er eerlijk gezegd niets lolligs aan ontdekken. Zal wel aan mij liggen.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 14:23

trektoutjes aan de wc deur, tussen de spaken van mn fiets, of in de keukenlade :x
knal erwten onder de wc brilwaterbalonnetjes in bed (goddank hadden wij vroeger zo;n plastic matras beschermer :+ )
Of ons konijn in de oven zetten,lichtje aan en deurtje dicht en dan heel hard roepen dat we moesten komen kijken, hij had wat lekker bedacht om te eten (en als het licht in de oven aanstond, stond de oven aan was ons altijd verteld.... wisten wij als kleintjes veel dat je ook alleen het lampje aan kon zetten :x :x )

Of een scheet laten en opa de schuld geven (toen waren we nog heeel erg klein) Dan gingen de mannen "ruzie maken" en moest oma komen (die riepen ze dan, met de smoes dat ze moest komen en dan hoorde je al GETSIE! *naam opa/naam vader* hou je in!!!
en dan begonnen ze weer opnieuw IK WAS HET NIET< JIJ WAS HET! NEE JIJ WAS HET (en was de volgende scheet allang gevlogen)

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 14:25

Chips was ik jullie topic maar niet tegen gekomen, zit hier stiekem te grinneken op mijn werk :=
Vragen mijn collega's wat er aan de hand is :')

En nee ik ben helaas niet ''gezegend'' met heel grappige ouders beide beschikken over oudere humor, dit ik vaak niet helemaal begrijp :+