. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ojajoh schreef:" gaat u naar de albert kuip meneer?" "Nee, ik moet werken"
, hele stoet mensen achter hun aan
.
, heerlijk fout blauw badpak met witte stippen
. 
en hij zegt het ook niet zachtjes..neeee..
Ik heb daarna tegen mijn moeder gezegd dat ik hem niet meer meeneem...
Vraag me niet wat het betekent, ik dacht scheur (zo noemt ie één van z'n vrienden altijd, voor de een of andere reden). Of hij begon héél luid Spaanse/Italiaanse liedjes te zingen. Die mensen van het appartement over ons bleven na 3 dagen binnen zitten met hun ontbijt
'. Schaaaaaam, die man was woedend
Pa haalde overigens een meter of 5
Lopen we voorbij een piramide gemaakt van keukenrol, gooit ie m'n moeder er bovenop. Nou, zie maar dat je er af geraak hoor
En dan vrolijk verder lopen, terwijl mams ligt te spartelen tussen de keukenrol
* Dochtertje kijkt zielig.. "En nou niet huilen he!
" Heeft ze niet gedaan hoor
Joh, ik zeg net dat je m'n vader bent, doe zo'n dingen niet
"Wat?! Moet IK nou wéér betalen? Jij gierig wijf, altijd maar van mijn centjes profiteren!"
(Gelukkig niet in de sluis hoor)
Er gaat geen dag voorbij zonder dat ie een geintje met me uithaalt
Gisteren zat ik op de wc, en hij moest nodig. Nou, dan neemt ie gewoon een teaser en gaat daarmee voor de deur staan dreigen
Er zitten overigens wel echt hilarische dingen tussen
Grappig ook dat je stiefpa ook zo lollig is

Maar dat zijn dan rare dansjes in de woonkamer, of gekke bekken voor de webcam (m'n vader had nog nooit voor een webcam gezeten tot vorige week, toen we even gingen skypen
) En hij doet altijd raar met de hond 
En hij viel een keer van zijn fiets, omdat ie heel langzaam ging rijden ineens en het stuur omsloeg
Echt domme dingen dus

Nooit een scheetpaddestoel gevonden 

) om te vragen of hij altijd zo boos kijkt.
Hadden een eigen snackbar vroeger en hadden toen een inzameling gehouden. Konden klanten hun oude kleren inleveren en die zouden ze dan opsturen ofzo via een organisatie naar een arm land. Blijkbaar viel een kledingstuk (dacht een vest) zo in de smaak, dat een van deze heren het zelf heeft gehouden. De heren kwamen dankzij de actie ook met een foto in de krant, en op die foto had deze meneer dus dat vest aan en een van de klanten had het vest helaas wel herkend hahaha

)
)