Okee, ik beken alsnog..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 15:41

Ik beken dat ik wel weet hoe die witte vlekken op de tafel, vloer en bank komen.

Ik zwaaide iets te hard de deur dicht en ik had mn nagellak niet goed dichtgedaan en door de klap viel die van de kast af.

En nee pa, ik weet echt niet hoe die krassen op je motor komen.. :o

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 15:41

ik beken dat ik bij iemand sloten had verwisseld waardoor ze niet meer weg kwam :') :o

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 15:43

ik beken dat ik de nagels van de hond van mijn broer heb gelakt(roze nog wel)
hij gaf in eerste instantie zijn vriendin de schuld
pas na 2 weken kwam ie er achter dat ik het was

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 15:44

Als ik weer eens te laat op school dreigde te komen, maakte ik mijn handen vies aan de fietsketting en zei dan tegen de concierge dat mijn ketting er weer afgelopen was. Werkte iedere keer.

DonDon

Re: Okee, ik beken alsnog..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 15:50

Ik kan niets bekennen kan me niet herinneren dat ik zoiets heb gedaan:D. Wel grappig om dit allemaal zo te lezen :P.

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 15:53

Ik beken ook nog dat ik weet hoe het komt dat er een scheur in de koepel staat (niet (helemaal) mijn eigen schuld), gelukkig heeft niemand die het niet weet het nog niet gezien (staat er nu 4 of 5 jaar in).
Ik beken ook dat ik vroeger, toen ik alleen thuis was, op het aanrecht ging staan om aan de koekentrommel te geraken.
Ik beken ook dat ik weet hoe er een putje in de lavabo van de badkamer boven komt, of een snee in het aanrecht van de keuken.
Ik beken ook toen ik normaal met de examens thuis moest studeren en er geen ouders thuis waren, de hele dag spelletjes speelde met mijn broer op de pc.
Ik beken ook dat ik weet hoe het komt dat de telefoonrekening ineens zo hoog was nadat we internet ontdekten, maar geen vaste lijn kregen.
Ik beken ook dat ik wel weet wie de zonnenklep van de auto van men ouders kapot heeft gedaan (kon er niet veel aan doen, is blijkbaar een zwakke plek bij deze auto's :+ )

nynke55

Verdrongen herinneringen misschien, Lisafaded? :D

vuurneon

Ik beken dat ik vroeger heb gelogen op de middelbare school toen ik te laat kwam. Ik voegde mij snel bij de 'busmensen' en heb braaf volgehouden dat mijn bus ook echt te laat was :j
Terwijl ik nooit met de bus ging :')

Wij moesten voor het goede doel lopend naar school; sorry sponsoren; ik ben stiekem gaan fietsen toen ik de straat uit was :=

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 15:55

Ja, oke.... ik was degene die de anticonceptiepillen van m'n moeder verstopte, ik wou toch zo graag nog een klein broertje of zusje :j En ik sloop geregeld 's nachts de trap af om koekjes en cola te gaan halen, zijn ze nóóit achtergekomen :=
Laatst bijgewerkt door Maartje1990 op 02-02-12 15:56, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 15:56

Maartje; :') :=

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 15:56

Heeft alleen niet gewerkt... en nu achteraf... GELUKKIG! :') eentje is genoeg :Y)

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 15:57

uhhh... de banden van mijn overburen leeg laten lopen(in de schuur) en stug volhouden dat ik dat ettertje dat bij ons in de straat woonde uit die schuur heb zien komen. tja hij werd nooit echt betrapt ik geloof dat hij de hele zomervakantie heeft binnen gezeten. Maar ik kon gewoon naar buiten zonder getreiterd te worden.

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 15:57

ik beken dat ik mijn ketting eraf haalde 100 meter voor de school als ik te laat was.
ik beken dat ik ooit wel eens een hypo hebt gefeackt als ik niet mee wilde doen met gym(enkel en alleen bij voetbal basketbal trefbal ect ect. ik was bang voor vliegende ballen :') )
ik beken dat ik tijden de sponsor loop niet de gehele ronde heb gelopen, maar bij de eerste straat rechts in ben gegaan, daar een uurtje gezellig gezeten met een x aantal vrienden, en daarna weer via de een tussenweggetje naar het einde van de wandelroute ben gelopen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:02

Stelletje draken :))

Ik heb mijn bekentenissenrondje een tijdje geleden al gehad thuis met mijn zussen gierend op de bank. Ben toen ook heel wat illegale zaken van hun te weten gekomen. Maare:
- Ik weet écht niet waarom ik altijd te laat op school was (te laat van huis weg)
- Ik weet écht niet waarom ik zoveel lessen gemist heb in de 2de keer 4de klas (spijbelen)
- Ik weet écht niet hoe al het lekkere eten zo snel op is (kleine puber in mij)
- Ik weet écht niet hoe mijn kleding altijd zo smerig was (met het goeie goed zo het weiland in paarden knuffelen.

Uuuhhm :+

ista

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:10

Ik beken dat toen ik een jaar of 12 was, ik op een ochtend deed alsof ik ziek was. Mijn moeder wilde mijn temperatuur opnemen (ja, met een ouderwetse thermometer...), maar ik heb gezeurd tot ik het zelf mocht doen en ze mocht absoluut niet kijken. Toen heb ik de thermometer tegen mijn nachtlampje aangehouden tot een keurige 39,5 graad.... Daarna heel zielig de thermometer aan mijn ouders laten zien!

Ik heb het een week volgehouden...haha! Ik vraag me eigenlijk af of ze het door hebben gehad, ik voelde absoluut niet warm aan!

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:13

haha leuk om te lezen dit!
Ik beken dat ik degene was die de gymschoenen van mijn broertje vol heb laten lopen met water, en niet hijzelf omdat hij geen zin had in gym.
Ook was ik degene die met de afstandsbediening vanaf buiten steeds ging zappen en niet mijn broertje.
Verder was ik eigenlijk best een braaf kind :D

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:15

Ik beken dat..
- ik vroeger eens het spuitbusje met grafietspray heb verstopt, zodat het slot van de schuur niet 'ontdooid' kon worden, zodat ik niet op de fiets naar stal moest met -5 graden.
- ik wel eens wat eten expres heb aan laten branden, zodat ik het niet op hoefde te eten.
- ik tijdens de sponsorloop op de basisschool regelmatig stukjes afsneed, zodat ik meer rondjes kon rennen in minder tijd omdat ik geen zin meer had om te rennen :7
- ik de deuk heb gemaakt in de (toen gloednieuwe) auto van m'n buurman door er tegenaan te fietsen
- ik m'n ouders wel eens wijsgemaakt heb dat een leraar ziek was, zodat ik een hele middag vrij was ipv tot 5 uur naar school.

Daar hebben ze mij nooit van verdacht.. Voor de rest kreeg ik wel vaak de schuld van dingen die m'n broertje deed. Hij was vroeger zo vreselijk schijnheilig. :+

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:17

Ik koos altijd mooi de dagen uit dat ik wist dat m'n moeder de hele dag van huis ging zijn om 's ochtends ff 'ziek' te spelen. :P Half uurtje moeite doen, terug in bed tot moeders vertrokken was en dan de hele dag pret! :')

Siskiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:23

Ik beken dat toen vriendinnetjes vroeger bij me kwamen logeren en we moesten ons s'avonds wassen, omkleden en naar bed dat we dan de badkamervloer eigenlijk ging inzepen net zo lang totdat we konden 'schaatsen' (glijden). We maakten daarna alles wel weer ijverig droog O:)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:25

ik beken dat
ik altijd van me paard was gevallen en altijd een zogezegd moeder briefje had geschreven als ik geen zin had om te gymen leraar trapte er iedere keer in...
ik 1 les van een bepaalde leraar oversloeg omdat ik dat mens gewoon niet mocht en altijd op dat uur te vinden was in de stad winkeltje in winkeltje uit
ik altijd zout in de koffie deed van de mensen die ik niet mocht met verjaardagen :o
ik ook wel eens gewoon het zout in de suikerpotjes gooide en het suiker in de zoutpot moeders daar soms wel boos om werd.
ik ook op me oude werk in hotel altijd de fooi in me eigen zak stopte ipv in de pot en ik iedere dag wel 15 euro met drukke volle dagen meer ofzo mee naar huis had
ik ook soms met kamers schoonmaken gewoon alles heb laten liggen zoals t lag en gewoon lekker tv gaan kijken of op t balkon gaan hangen om vervolgens een kwartier later een volgende kamer in t lopen en hetzelfde te doen.
ik op school heel goed was in fietsen die niet op slot stonden op slot te zetten met slotjes uit het techniek lokaal :o
ik de jongens met techniek altijd zover kreeg om met proefwerken lassen hele gebouwtjes te laten lassen aan de werkbanken waarop we daarna nog uren in het techniek lokaal mochten doorbrengen en dus de saaie lessen niet hoefde te volgen
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 02-02-12 16:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:25

Ik beken dat ik regelmatig mijn ´ziek´ briefjes tekende op de middelbare school in plaats van mijn moeder. En dat ik alle guldens en kwartjes die ik vond in huis niet netjes teruggaf maar in mijn eigen spaarpot deed :P

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:26

Ik beken dat ik toen ik 16 was meer dan 1 keer bij mijn toenmalige vriendje ben blijven slapen, terwijl ik tegen mijn moeder zei dat ik bij een vriendin ging logeren....

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:27

Lidewijke schreef:
Ik koos altijd mooi de dagen uit dat ik wist dat m'n moeder de hele dag van huis ging zijn om 's ochtends ff 'ziek' te spelen. :P Half uurtje moeite doen, terug in bed tot moeders vertrokken was en dan de hele dag pret! :')

Haha dat heb ik zovaal gedaan :')
NU nog steeds :D

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:29

Ik beken :
- Het glas in de deur is echt niet kapot gegaan door de wind, maar ik ze had toegegooid
- Ik al 2 rapporten heb vervalst
- Mijn moeders handtekening nadeed als ik slechte toetsen moest laten ondertekenen
- Ik de hond eens een armbandje had gemaakt maar toen was het rekje in zijn pootje gegroeid, arm dier wist ik toen veel
- Ik perongeluk mijn hamster heb vermoord, had het beestje zijn hoofd geplet onder het huisje
- Beloofde om de hele dag op te ruimen maar er 5min op voorhand mee te beginnen als mijn vader thuis kwam
- Mijn konijn expres laten ontsnappen zodat ik nog eens in het veld kan 'lopen'' (ze bekijken je zo raar als je als 19jarige in de modder rolt :D )
- Ik eens kauwgom had gestolen, als 4 jarige weet je toch niet dat je moet betalen

Goh zo kan ik blijven doorgaan
Laatst bijgewerkt door Morrow_Less op 02-02-12 16:31, in het totaal 2 keer bewerkt

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:29

Ow ow ik beken :D

Dat ik ooit eens pas om 11h10 op school kwam, had me gigantisch overslapen O:-)
We hadden de eerste 3 lesuren Frans en ik had er die dag géén zin in...

En dat ik zelf mijn agenda tekende met m'n moeders handtekening,
onder het mom van 'mama heeft er geen tijd voor, ik doe haar er een plezier mee :j '