Het is niet alleen horeca, maar ook in de zorg horen geen tattoo's of zichtbare piercings..
Of in het bankwezen,, hetzelfde verhaal..
Of in de luchtvaart,,
Het is niet alleen de horeca waarin het niet geaccepteerd/getolereerd wordt.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

_Nancy schreef:Het IS ook niet onhygienisch
Maar zo oogt het wel,,
Maar goed, ik denk dat je dit probleem altijd wel zult blijven houden. Er zijn nu eenmaal mensen die het mooi vinden en mensen die er totaal niks mee te maken willen hebben. 

Vind ik ook niet kunnen, zéker niet in een ziekenhuis.
idinn schreef:_Nancy schreef:Het IS ook niet onhygienisch
Maar zo oogt het wel,,
Tja en ik vraag me dan af waarom het voor mensen dan zo oogt ... want ik kan het verband niet trekkenMaar goed, ik denk dat je dit probleem altijd wel zult blijven houden. Er zijn nu eenmaal mensen die het mooi vinden en mensen die er totaal niks mee te maken willen hebben.
Snap je.

Polivy schreef:Maar om even realistisch te zijn: we weten toch allemaal dat mensen dit aanstootgevend kunnen vinden en dat veel werkgevers niet willen dat deze zichtbaar zijn op de werkvloer? Ik heb zelf ook een tatoeage op mijn pols (binnenkant) en ook niet groot, maar ik houd er ALTIJD rekening mee als ik ergens heen ga waarvan ik het idee heb dat het misschien niet op prijs gesteld wordt dat ik of lange mouwen draag of een armband of horloge om heb. Dit wist ik al voordat ik er eentje liet zetten.
En ik neem aan dat jou dit ook wel duidelijk was voordat je ergens ging solliciteren, of toen je er eentje (tattoo of piercing) liet zetten terwijl je bij deze werkgever werkzaam was.

Hahaha...

Magrathea schreef:Ik opende dit topic dus omdat ik wel eens wilde weten hoeveel mensen daadwerkelijk problemen hebben met tattoo's en piercings. Omdat ik echt niet het idee heb dat een groot deel van de mensheid is. Ik vind het juist wel leuk als een horeca medewerker een charmante piercing heeft, of een tattoo, net zoals dat ik het leuk vind om een praatje te maken met de serveerster/ober of een grapje te maken tegen de garderobe medewerker. Het maakt het allemaal iets minder afstandelijk, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik werkte inderdaad al bij dit bedrijf toen ik de tattoo liet zetten. De piercings had ik daarvoor al. Ik heb bij het zetten van de tattoo rekening gehouden met dat het onder een horloge moet passen (die mag ik wel altijd dragen), maar het gespje is op dit moment kapot, moet ik nog fixen.
idinn schreef:Is het anno 2012 dan niet eens tijd om ook vanuit de gast te kijken en denken?
Corona, het feit dat hij er zo uitziet levert 'm al voldoende inkomsten. Model, lady gaga clip volgens mij ook?
Tja die mag best mijn bord eten komen brengen hoor
Zie je hem al bij de ing achter de balie zitten, als dokter in het ziekenhuis rondhuppelen, als advocaat een zware crimineel verdedigen?