Ik kreeg vandaag ook een hoefslag thuis, vraag me nogsteeds af hoe ?
R0oszs
Geplaatst: 27-01-12 15:12
Ik heb ook een proefblad gekregen van de hoefslag, lees wel even mee, zou ook niet weten waarom ik dit blad zomaar krijg. Ben wel lid van hyves maar ben al een lange tijd niet meer actief op hyves.. Denk ook eigenlijk niet dat het daardoor komt. Nouja weer wat ander dan de paardenkrant
Ik ben geen lid van Hyves en m'n vader al helemaal niet! En het staat op zijn werkadres.. Dus misschien dat Hyves er iets mee te maken heeft maar het komt ook ergens anders vandaan.
Bij mij viel er vanochtend ook een Hoefslag op de deurmat? Dacht dat ie verkeerd bezorgd was o.i.d.: maar nee, mijn naam en adres stond er wel op? Ik snap er ook niks van
_Mas
Geplaatst: 27-01-12 15:14
Oh, Sanoma doet ook de PaardenSport... Mensen die de Hoeflsag hebben ontvangen lid van de KNHS?
Hyves is onderdeel van De Telegraaf groep. Misschien dat ze daar de adressen koppelen en verkopen?
volgens de richtlijnen van Hyves zullen ze jouw gegevens nooit ter beschikking stellen aan derden, tenzij je uitdrukkelijk toestemming heb gegeven (schrijven ze) http://www.hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=pr&l3hm
Laatst bijgewerkt door janouk op 27-01-12 15:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Hmmm ben ook Hyves lid, heb ook een zaak maar nog geen Hoefslag... Jammer Zo te horen krijgen vooral mensen ZONDER interesse in paarden dat blad gratis....
Als iemand mij de gegevens even doet toekomen wil ik wel even bellen. Moet toch veel bellen voor m'n werk, kan zo'n telefoontje er ook wel tussendoor (heb alleen geen zin de gegevens te zoeken )
SuperLiesje
Geplaatst: 27-01-12 15:57
Ik hoop dat ik ook 1 krijg Heeft inmiddels al iemand de hoefslag gebeld?