Ik ben inmiddels ook al een heel stuk op weg voor mijn donatie. Ik wil het nog iets langer hebben (het hangt bij mij nu net boven m'n billen), zodat ze er ook écht wat moois mee kunnen doen. Heb er een hele tijd geleden ook een topic over geopend en er kwamen toen ook erg veel positieve reacties op!
Freedom1
Geplaatst: 26-01-12 15:38
proficiat!!! Echt ik heb heel veel respect voor je.
Ik kan het niet doen omdat ik kort haar. Ik heb het ooit met beetjes korter gedaan. En nu wil ik graag weer wat langer. Maar traag dat dit gaat!!
En als ik eerlijk mag zijn vond ik het langere iets mooier. Maar nu is het eigenlijk nog niet kort he ! groeit wel weer!
lovelanga
Geplaatst: 26-01-12 15:38
respect!super goed van je en ik vind dit kapsel je erg goed staan!als mijn haar wat sneller zou groeien zou ik het ook wel overwogen hebben denk ik. Nu moet ik er (misschien een beetje egoistisch) niet aan denken, mijn haar groeit namelijk tergend langzaam (Heb het nu al 5 jaar niet laten knippen ofzo en het is in die tijd misschien 8/10 cm gegroeid)
Anoniem
Geplaatst: 26-01-12 15:41
superrizzo schreef:
Wat goed...
Ik ben zelf kapster en mijn collega..waarvan haar haar net 25 cm was heeft gisteren de tondeuze er over gehaald...Zoveel lef die meid !