Mensen die je hele dag goed maken!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 16:25

Als de kindjes op mijn werk weer iets hebben uitgevreten, zoals een bunker bouwen van emmer terwijl er net iemand met een wagen door moet, en dus de emmers aan de kant gooit en het kleintje begint te huilen, terwijl zijn iets grotere zusje hem omhelst en zegt 'ik ben het maar' toen moest ik wel even lachen :P

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 16:51

Haha, ja die kat! Voor me uitrennen, achter de vuilnisbak verstoppen en dan, als ik langs loop, met een grote sprong te voorschijn komen!

tinkerfunss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 16:54

Oeh de buschafeurs doen het idd heel goed! of als ik shagerijnig op de fiets zit, en er komt een jong meisje langsgefietst en zecht vrolijk gedag, voek ik me ook een stuk vrolijker!
Ook pownlief doet het goed! laatst was ik heel serieus met hem aan het trainen terwijl hij in de paddock stond met zn vrienden, en mijn verzorgpaard Catch, die heel ontschuldig keek, En Uk hem maar aanvallen tijdens het werk! Zon klein pony'tje tegen een paard van 1.75, geweldig!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 17:20

Als ik met de trein naar mijn beste vriendje reis heb ik echt 9 van de 10 keer een hele toffe conducteur, als ik over de intercom de stations omgeroepen (eh, gezongen...) hoor worden en zijn stem herken kan mijn dag al niet meer stuk, maar als 'ie dan vervolgens ook nog huppelend langskomt om je kaartje te controleren is het altijd nog net wat leuker. :')

En de man die hier op het station de Spits uitdeelt 's morgens zegt altijd met een stralende lach "Goedemorgen schoonheid!" tegen alle meisjes/vrouwen, daar word ik ook altijd vrolijk van! :D

x_Rebecca

Re: Mensen die je hele dag goed maken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 18:09

Wauw, wat een hoop leuke dingen komen er voorbij! Heel veel herkenbaars :j

Ik had laatst ook dat ik op de trein aan het wachten was en een vrij arrogant-lijkend meisje van een jaar of 15 naar een bankje liep om daar op te gaan zitten. Op het moment dat zij wilde gaan zitten, liet een andere meneer per ongeluk de krant vallen terwijl hij hem probeerde te pakken van de andere kant en verrassend genoeg pakte ze hem op en gaf hem met een big smile aan hem. :D

Dat was voor mij zo verrassend dat ik er echt vrolijk van werd :j

Ik werk ook in een winkel en daar komen ook vaak mensen voorbij waar ik helemaal vrolijk van word :j maar ook op mijn andere werk als docent maak ik soms dingen mee dat ik denk 'heerlijk!'.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:13

Oh ja, een paar maanden geleden vond ik net buiten het dorp een portemonnee met inhoud en rijbewijs/ID kaart/OV etc etc van een meisje.
Er stond een adres op dus ik ben daar meteen even langs gegaan om het af te leveren.
Het meisje vloog me letterlijk in tranen van blijdschap om de hals := Ze had van haar ouders een hele preek gehad en was heel blij dat ze haar spulletjes weer terug had.
Ik was dus vrolijk van mijn eigen goede daad :+ Ben weer fluitend naar huis gelopen :)

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:18

Puchje schreef:
Zelf probeer ik ook mensen op te vrolijken, ik begroet iedereen met een glimlach op mijn gezicht en een 'goedemorgen!' .

Hiervan krijg ik altijd zelf ook een glimlach op me gezicht en ben dan de rest van de dag ook vrolijk! :)

En ook als ik op stal kom en ik voel me klote doet me verzorgpaard altijd wel weer iets om me op te vrolijken :)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:24

Vrolijke buschauffeurs, de man van de Starbucks die altijd een liedje voor me zingt als ik daar m'n koffie ga halen, onverwachte complimentjes van andere reizigers/mede-studenten, de dikke knuffel die in krijg van m'n oppaskindje als ik hem met z'n vader of moeder tegenkom op straat, de dol-enthousiaste begroeting van m'n kat en hond en de prettig gestoorde man die ik iedere ochtend tegenkom in de tram, en mij steevast 'prinses' noemt. :)

En ik krijg iedere ochtend een lief sms'je van m'n vriend. Daar word ik ook altijd heel blij van. <3

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:24

Donkerblauw schreef:
En ik krijg iedere ochtend een lief sms'je van m'n vriend. Daar word ik ook altijd heel blij van. <3

Wat lief! <3

Een klant die mij een gebakje wil toesturen omdat ik hem zo goed geholpen heb :)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:30

twee klasgenootjes doen een proef en willen de roze suspensie centrifugeren, maar voor tegengewicht doen ze een zelfde bakje met water aan de overkant van de suspensie in de centrifuge (beide potjes hebben een deksel waar je niet doorheen kan kijken, dus je ziet niet waar de suspensie zit en waar het water zit als je de centrifuge weer opent)

klasgenootje 1 opent de centrifuge nadat hij klaar is, pakt 1 potje en roept verwonderd "oh alle kleur is verdwenen" klasgenootje 2 komt aanlopen, pakt potje 2 en zegt doodleuk "uh je hebt het water vast hoor"

Nou je kon me opvegen, tranen liepen over mn wangen. Van centrifugeren kan de kleur van een suspensie helemaal niet verdwijnen namelijk _O-

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 19:43

Wat mijn dag goed maakt zijn mensen die aan tonen vertrouwen in me te hebben en zo helpen ze mij ook zonder dat ze het zelf weten.
Als ik mensen kan helpen steunen enz
Als ik kan paardrijden ik kan ziek zijn maar mij houden ze me niet van mijn zaterdag ochtendles!!!
Als mijn beste vriendin miniroksafariteit sms't dan is mijn hele hum naar +10
Als ik mijn oppas kindje uit school haal en hij komt naar me toe rennen helemaal blij dan krijg je mijn hum neit meer stuk

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 20:02

Inderdaad van de gekke acties van mijn hondje.
En mijn vriend is ook zo'n clown :+:

Verder van vrolijke buschauffeurs. Of van andere mensen die vrolijk zijn :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 21:32

idd de vrolijke buschauffeurs :P of Ov ding in de bus is kapot , scheelt me weer haha.

of iemand finiaal voor aap zetten haha

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 03:19

ONze papagaai weet het knopje van mijn lach spieren goed te vinden.

ENkele voorbeelden.
DE papagaai weet altijd mijn moeder over de zeik heen te krijgen.
Mijn moeder valt flink uit tegen dr en opeens zegt ze heel droog hou je kop.

IK heb meerdere honden en ontdekte laatst dat 1 van de honden heel blij begint te kijken bij het woord koekje.
Hond ligt in diepe coma en opeens zegt de gaai koekje.
Hond vliegt op en begint toch lief te kijken.
Op den duur maakt de gaai er een hobby van en de hond maar lief kijken.
INmiddels reageert de hond niet meer.

Ik loop in de nacht in het donker met mijn heup tegen de tafelpunt aan en zeg auw, hoor je vanuit de kooi sukkel.
WAt een beest is dat joh.

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 08:27

lekkere papagaai ik heb er echt om gelachen wat een beest he

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 09:01

De gekke acties van mijn paard, kan ik helemaal blij van worden. :D
Het is ECHT een slim paard. :j

We zijn een keer zo verdwaalt op buitenrit, dat we met de trailer opgehaald moesten worden. Je snapt degene die de trailer aan kon koppelen en alles was niet blij met ons dus ik was best kwaad op mezelf. Vervolgens kregen we voor de paarden slobber, zelf ben ik niet van dat soort dingen (geef ook geen krachtvoer en dergelijke troep) maar goed voor een keertje kan geen kwaad.

Maar binnen 3 tellen kon ik weer lachen, paard zelf vond het blijkbaar ook maar niks! Iedere keer haar lip in die emmer steken en het dan aan de vloer afvegen. En er dan heel vies en bedenkelijk bij kijken. Om op den duur gewoon de schuur uit te lopen zo haar paddock in, en daar tevreden water drinken en hooi eten. Nou mij kon je opvegen echt waar. :')

Dat soort dingen doet ze dus dagelijks, het halster aan haar neus laten hangen zodat je het hoofdstel niet aan kan doen, met springen kurkdroog door de hindernis. (Tot ze een vaste hindernis op buitenrit tegenkomt, dan kan ze het opeens wel.) Mensen en andere paarden afsnijden. (Bv wil je de shet vangen dan verstopt die zich achter haar, en zij gaat die shet dan meehelpen.)

Sommige dingen zijn best stout, maar wie kan er nu boos worden op een ondeugend paard dat lol heeft? :o

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 09:41

Ik wordt altijd heel vrolijk vanm m'n rijinstructeur.
Laatst waren we bijna klaar en toen zei die: ok, rij maar naar osso. Weet je waar dat is? Met echt zo'n uitdagende kop erbij haha.

En afgelopen vrijdag reed ik de vorige les klant naar huis, vertelde die dat ie zo graag een apparaat wou om suikerMUIS mee te maken. Moest heel erg m'n best doen om op mijn rijstrook te blijven hihi

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 14:08

Mijn dochter die voluit vals zingend de trap op stuift.

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 16:15

Tutti_Frutti schreef:
Laatst waren we bijna klaar en toen zei die: ok, rij maar naar osso. Weet je waar dat is? Met echt zo'n uitdagende kop erbij haha.

En afgelopen vrijdag reed ik de vorige les klant naar huis, vertelde die dat ie zo graag een apparaat wou om suikerMUIS mee te maken. Moest heel erg m'n best doen om op mijn rijstrook te blijven hihi

Wat is suikermuis? :')

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 16:59

Mijn zusje en kat.
Het ging zo:

Nou mijn zusje had nog ene zak met van de kerstsschuimpjes uit haar kerst pakket. Ik kom dus 's avond in haar kamer en overal liggen stukjes schuimpjes. Dus ik vraag hoe is dit gebeurd ( zij lust ze zelf niet) Zegt ze dat onze kat met zijn nagels de verpakking heeft opengescheurd, en daarna die schuimpjes heeft op zitten eten. En nu elke keer als hij in haar kamer komt gaat hij eerst een beetje schuimpjes eten. :')

Maar onze kat is heel lui en eet alleen zijn brokjes. Ik kan mij niet voorstellen dat hij dit doet, maar volgends haar is het echt waar :P

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 18:15

Gezocht iemand die mijn hele dag goed kan maken... :')

Toets verprutst op school en net gehoord wat voor een verschrikking mn excursie wordt...

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 18:38

x_Rebecca schreef:
Tutti_Frutti schreef:

Wat is suikermuis? :')

Suikerspin haha!

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 18:43

Ik word altijd vrolijk van vrolijke buschauffeurs en leuke treinconducteurs :).

Laatst was zoiets leuks. Ik zat helemaal alleen in de bus (was vakantie, en ik was schijnbaar de enige die moest werken). En die buschauffeur had volgens mij de hele ochtend nog geen passagier gehad, dus de radio stond best hard. Vervolgens zette hij hem zachter omdat ik in de bus zat. Toen ik zei dat hij hem niet zachter hoefde te zetten hebben we de hele weg meegezongen met 100% NL. Dat maakte echt mijn dag goed, en die was pas net begonnen. :)

Princeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 18:58

Heb eigenlijk niet vaak dat mijn hele dag goedgemaakt wordt. Volgens mij kom ik nooit de juiste mensen tegen -O-

Mijn paard kan me wel heel vrolijk maken. Erg speels en ondeugend is ze niet (wel verschrikkelijk slim) maar als ze het is, dan is ze het ook goed.
Bijv: laat ze zich niet vangen in de wei. Ik mag naar haar toekomen, maar ze draaft weg nét op het moment dat ik het touw vast wil klikken. Vervolgens rennen we 5 minuten achter elkaar aan waarna ze zich laat vangen.

Of ik heb haar op de deel staan, en ben met wat kleine vrijheidsdressuur bezig (hoofdkunstjes) omdat het buiten vies weer is (we hebben alleen een buitenbak). Ik poets haar eerst, ook midden op de deel (daar kan ik haar dus niet vast zetten) en dan blijft ze heeeeel netjes staan. Vervolgens ga ik op de grond met mijn rug naar haar toe worteltjes zitten snijden als beloning. Ik blijf als reminder tegen haar zeggen dat ze nog héééél even geduld moet hebben, maar als ik me vervolgens omdraai krijg ik een dikke zoen op m'n wang, staat ze ineens achter me. Sluippaard := _O-

Ik kreeg wel een x een heel lief smsje van een goede vriend:ik had hem ge-smst omdat toen ik in de bios zat te wachten tot de film begon ik constant werd aangestaard door een stel jongens. Ik zat er nogal van in de stress := (ik ben paranoïde volgens mij :') ) dus ik sms'te hem dat. Hij vertelde me vervolgens dat ik staarwaardig ben maar het waarschijnlijk nooit door had, dat vond ik echt zo lief! :+:

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 20:04

Edwin Evers op radio 538!
Ik lig altijd helemaal in een deuk 's ochtends in mijn auto :D