Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LCharlotte schreef:Hahaha lang leve bokt! Bedankt voor de felicitaties! Tja ik zou alleen niet gaan als ik echt koorts had ofzo, een ongesteldheid zou mij echt niet weerhouden, maar blijkbaar zijn mensen daar heel verschillend in![]()
LCharlotte schreef:Ja daar had ik even niet zoveel bij stilgestaan. Ik ben een harde, pil erin en gaan, buikkramp of niet. Maar iedereen is anders en kan het anders beleven. Vind het toch jammer.. Wij zijn bv op kerstavond nog afgereden om bij hun dochter haar verjaardag te kunnen zijn, voordat onze eigen visite komt. Dan voelt het gewoon l*llig..
moelly schreef:Ik weet niet of dat bij meerdere mensen het geval is, of dat ze het nog nooit hebben geprobeerd, maar als ik ziek/zwak/misselijk ben, doen ik 'gewoon mijn ding', Als ik ziekjes op de bank ga liggen, wordt het bij mij alleen maar erger, dan wanneer ik bij wijze van spreken 's ochtends 5 peren eet en gewoon naar school ga..
Dan voel ik me binnen 2 dagen weer helemaal fit. Terwijl dat met bankhangen zó een week kan duren.
Maar even uitnodigen voor volgende week, misschien is de menstruatie dan over en kan ze wel komen?
Cassidy schreef:LCharlotte schreef:Ja daar had ik even niet zoveel bij stilgestaan. Ik ben een harde, pil erin en gaan, buikkramp of niet. Maar iedereen is anders en kan het anders beleven. Vind het toch jammer.. Wij zijn bv op kerstavond nog afgereden om bij hun dochter haar verjaardag te kunnen zijn, voordat onze eigen visite komt. Dan voelt het gewoon l*llig..
Als jij dit soort dingen doet, dan doe je dat omdat je dat zelf wilt. In mijn ogen mag je geen eisen stellen of vergelijkbare dingen terugverwachten.
LCharlotte schreef:Laura82 schreef:Dus je kan je alleen heel beroerd voelen als je koorts hebt??
Nee dat is een verkeerd getrokken conclusie nav mijn post. Ik sprak over mijzelf, ik zou alleen wegblijven als ik koorts of iets in die trend had.
Laura82 schreef:Ik moet ook eerlijk zeggen, of je nou een harde bent of niet, dat ik een verjaardag van een 2-jarige nou niet zo heel belangrijk vind. Het kind merkt er echt niets van of iemand er wel of niet is, die heeft er echt niet een minder leuke verjaardag om. Vind ik toch wat anders dan bijvoorbeeld een bruiloft oid.
Orchid schreef:Of het nou een beetje een smoes is of niet, respecteer gewoon dat zij redenen heeft om niet langs te komen...