wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:28

Hahaha, leuke verhalen hier.

Ik was een keer op de wc op school, met 2 vriendinnen. Eentje zat nog op de wc en wij waren aan het wachten. Komt er een groepje meisjes binnen waarvan er eentje naar de wc gaat, de rest gaat buiten staan wachten. Maar dat meisje op de wc begint opeens te praten tegen haar vriendinnen, die er helemaal niet waren, maar wij konden dus wel alles horen. Ze vroeg ook geen dingen, ze vertelde gewoon een verhaal, duurde echt lang. Toen ze naar buiten kwam en alleen ons zag staan werd ze helemaal rood, ik wist ook niet wat ik moest zeggen want het was echt een hele genante situatie.

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 19:33

Franka1986 schreef:
Niet mijn blunder maar wel een blunder van iemand mee mogen maken (uiteraard heb ik ook wel wat blunders mee gemaakt maar komt niet zo in me op :P ) Ik heb weleens gehad dat ik geparkeerd stond en was nog wat geld aan het zoeken (in mijn tas) voor de parkeer automaat toen zach ik mijn portierdeur open gaan wou er iemand naast mij komen zitten. Ik had dezelfde auto als die van haar vriendin maar die stond tegenover me :P

haha dan denk je ook... ehh, help?? wat is dit?? xD

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 20:36

Iris82 schreef:
Myca schreef:
Een 'Brazilian' bleek een bepaald kapsel te zijn in de schaamstreek, wist ik veel :o

Die is echt zo geniaal. :')
Ik zit met tranen in mn ogen.. :D

Op dat moment kon ik wel door de grond zakken, dit was echt genant.
Ik dacht dat ik wel een aardig mondje Engels sprak, alleen dit moesten ze me echt uitleggen.

patatkraam

Re: wat is jou gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 20:51

Er staat een foutje in je titel.

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 20:57

ik heb ook een keer zo iets genants mee gemaakt!

het was kerstmarkt vorig jaar, ik zocht me vader, ik dacht hem te zien bij een 'kerststalletje'. ik rende op die meneer af, en knuffelde hem; 'papaaa!' . hij keek me zoooo raar aan! ik ben hard weg gerent , zoooo genant!

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 21:03

patatkraam schreef:

Oh vertel?

(sorry heb lichte vorm van dyslexie)

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 21:07

Wauw dit topic past echt bij mij :')
Ik maak iedere dag wel iets gênants mee , echt niet normaal :=

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 21:09

Movement schreef:
patatkraam schreef:

Oh vertel?

(sorry heb lichte vorm van dyslexie)

het is jouw ipv jou
(vond het wat slordig staan, sorry)

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 21:12

oh sorry. Dat zeg ik eigenlijk dagelijks zo :=
Automatisme.

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 21:12

_Bitje_ schreef:

Haha vertel. :')

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 21:13

benieuwdd! :D

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 21:14

Mijn gênante moment was toch wel afgelopen vrijdag. Ik ging samen met mijn moeder naar het Concertgebouw. Helaas had ik af en toe van zo'n irritante kriebel in mijn keel. Maar gelukkig viel dat niet zo op omdat ik meestal voldoende had aan één kuch, en dat wel kon als het orkest wat 'lawaaiiger' werd.
Helaas kwam het één keer niet zo goed uit, en daarom probeerde ik 'm dan maar in te houden. Was niet zo'n strak plan, bleek... :') Ik kreeg een enorme hoestbui waar ik dacht in te blijven. Jammer genoeg was dat niet alles, want blijkbaar had ik, terwijl ik mijn hoest wilde inhouden, lucht 'ingeslikt' of zo, want opeens liet ik een boer! _O-
Jep, midden in een stil, gevoelig, solo moment... O:)

Was best gênant! :))

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 21:15

Movement schreef:
_Bitje_ schreef:

Haha vertel. :')

oke hou je vast, ik zal er even een paar plaatsen :+

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 21:15

hahah vooral midden in een stille zaal xD

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 21:16

_JY_ schreef:
Mijn gênante moment was toch wel afgelopen vrijdag. Ik ging samen met mijn moeder naar het Concertgebouw. Helaas had ik af en toe van zo'n irritante kriebel in mijn keel. Maar gelukkig viel dat niet zo op omdat ik meestal voldoende had aan één kuch, en dat wel kon als het orkest wat 'lawaaiiger' werd.
Helaas kwam het één keer niet zo goed uit, en daarom probeerde ik 'm dan maar in te houden. Was niet zo'n strak plan, bleek... :') Ik kreeg een enorme hoestbui waar ik dacht in te blijven. Jammer genoeg was dat niet alles, want blijkbaar had ik, terwijl ik mijn hoest wilde inhouden, lucht 'ingeslikt' of zo, want opeens liet ik een boer! _O-
Jep, midden in een stil, gevoelig, solo moment... O:)

Was best gênant! :))

_O- _O- _O-

Oh, ik kan mij alleen maar voorstellen hoe graag je daar ter plekke door de grond was gezakt. :=

Dromen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 21:19

Zo blind als wat een van de gymlokalen inlopen, bedenken dat ik de mensen hier helemaal niet ken en ik ergens anders les heb.
Iedereen hard lachen.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 21:20

Iris82 schreef:
Myca schreef:
Een 'Brazilian' bleek een bepaald kapsel te zijn in de schaamstreek, wist ik veel :o

Die is echt zo geniaal. :')
Ik zit met tranen in mn ogen.. :D

Ja ik ook, die is echt geniaal. _O- _O-

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 21:25

Blarhiminn schreef:
Dat ik heel hard aan het zingen was op de fiets in de veronderstelling dat er niemand achter me fietste..
Komt er ineens een jongen langsfietsen, heel hard lachend :+

Heel erg herkenbaar :')

Verder heb ik vast en zeker nog heel erg veel gênante momenten gehad maar daar kom ik nu niet op.

Heb wel nog een leuke van een vriendin. Wij hadden fatsennacht met school, wij werden gedropt, en we mochten niet 'gefatst' worden. Dus wij zagen een auto achter ons aankomen, uit reactie gingen wij 't maisveld in,gingen we daar zitten, vriendin gaat kijken of de kust veilig is, en loop dus uit het maisveld, achterwaart, opeens zie je haar bovenlichaam achterover klappen en zwaaien er 2 benen door de lucht. Stond er een klein paaltje had ze dus niet gezien, en wij kwamen niet meer bij :')

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 21:48

Oke hou je vast, volgens mij ben ik echt op en top dramaqueen, jammer dat daar geen prijzen mee kunt winnen, want dan had ik er al veel gehad :')

lekkere koek
Ik liep gisteren met een paar vriendinnen langs een automaat en ik zei voor de grap; goh wat een lekkere dikke roze koeken, daar heb ik echt zin in! :9
en op dat moment batste de knoop van mijn blazer af :=

Stomme school
Ook moest ik gisteren bezig met mijn assesment, maar een bepaalde onderdeel snapte ik echt niet en een vriendin van me die naast me zat ook niet.
Na 10 minuten begreep ik er nog niets van en zei ik ; 'gatver laat ook maar, fiets die hele poedersuiker school heb het echt helemaal gehad'
en net toen ik dacht dat die docent niet in de buurt was, hoorde ik achter me; Pardon?
Uhm hallo lief docentje :+

En toen zat je vast met je pump..
Ik zat lekker met een stel vriendinnen te dansen in TDF (discotheek), zit ik opeens met mijn hak vast in zo'n schoonmaak putje :=
God wat hebben wij gelachen, de 1 zat aan mijn voet te trekken, de ander aan mijn arm, de ander weer aan dat putje,
heeft ook echt 5 minuten geduurt voordat ik die hak er weer uit had := En iedereen zat me uit te lachen :')

En toen werd je letterlijk onder gezeken!
Ik haalde voor iedereen de jassen op bij tdf, sta ik naast een ander meisje in een andere rij, die keihard stond te lachen. Even later hoorde ik wat
drinken vallen en voelde de spetters op mijn voet of te minste ik dacht dat het drinken was, of eerder ik hoopte het :') . Bleek dat dat meisje
wat keihard stond te lachen in haar broek zat te pissen! :oo En wel op mijn voet !!! Ik was zo verbaasd dat ik niet eens kon reageren, damn ik geloofde
mijn ogen niet! 2 seconden later toen ik het mij besefte ben ik keihard naar mijn vriendinnen gerend half gillend met dit verhaal, dat meisje kon ik ook
niet meer terug vinden helaas, want anders... ~~}>
Oh echt zo vies, kon wel kosten :o

draai je om, maak oogcontact ..
Oh dit is pas echt genant, maar ik ga hem toch maar met jullie delen _O-
Mijn eerste zoen was niet ehm.. nou ja... het ging allemaal weer echt op z'n lottes (zo heet ik , lotte :+)
Het gebeurde allemaal 01-01-11, ik ging weer met een paar vriendinnen naar tdf en op een gegeven moment gingen we even zitten en toen kwamen
er even later 2 jongens bij ons zitten. Nou leuk, gezellig praatje en die ene vroeg of ik met hem wou dansen. Nou ik kon nog geen antwoord geven en
mijn vriendinnen brulden heel charmant in koor dat ik dat wel wou, dus zo kwam het, wij staan daar te dansen, halve klas achter me die ons zaten te begluren
en vriendinnen op een meter afstand die stonden te brullen, ja draai je om , draai je om! Dus ik word knalrood en zeg; donder op jongens, ga weg :')
Vervolgens draai ik me om, hij moest natuurlijk vet hard lachen, maar het kon nog erger, begonnen die meiden nog doodleuk te brullen; maak oogcontact, maak oogcontact!
Nou ik had het niet meer hoor, hoe genant wil je het hebben := We moesten er later wel om lachen haha, echt te erg voor woorden gewoon :=
En toen kwam ik er dus later ook nog achter dat mijn halve klas stond toe te kijken, nee heel fijn :')

Hee mamma! Oh nee toch niet..
Ik ging eens met mijn moeder naar de bibliotheek, was een jaar of 10 maar is me nog altijd bij gebleven :')
Ik had op een gegeven moment een boek gevonden en ik zag mijn moeder verderop staan en rende er naar toe, toen ik naast mijn 'moeder'
stond en heel vrolijk en blij stond te schreeuwen hoe een geweldig boek ik had gevonden, werd me duidelijk dat ik de verkeerde mama voor me had :')

Geef mij maar een zoete cola!
Ik en een stel vriendinnen gingen naar de bioscoop, twilight breaking dawn 1 om precies te zijn :))
Op een gegeven moment was t pauze en we gingen naar de 'bar' om wat te halen. En ik zeg zo tegen die barvrouw; Ja mag ik een zoete cola?
Die vrouw echt zo, uhm cola is zoet? :')
Ohw oeeps, ik bedoelde een zoete popcorn :')
Nou die barvrouw had het niet meer, iedereen stond mij kei hard uit te lachen _O-

Mag ik een mac-chicken kitkat?
Ja pas maar op, heb echt wat met de verkeerde dingen zeggen :')
Ik ging met een vriendin naar de mac donalds om een mac flurry te halen, zeg ik; mag ik een kitkat? Ik bedoel een mac-chicken kitkat! Of nee god hoe heet dat :')
Die vrouw: Misschien bedoeld u de Macflurry kitkat?
ik: Ja die ja :')
En weer werd ik uit gelachen :o

Het zou toch wat wezen dat je pinpasje het niet meer doet...
Ja , dat zei ik toen ik met een boktmeeting naar divoza ging en voor meer dan 150 euro aan spullen had gekocht.
Bij de kassa zei ik doodleuk, haha het zou wat zijn dat mijn pasje het nu niet doet, dan sta je goed voor L*l !
En je voelt hem al aan komen, ik wil gaan betalen, doet mijn pinpas het niet _O-
Bleek dat ik over mijn limiet zat , tja, zulke dingen zeg ik dan ook echt nooooit weer }>

Zo, dat was deel 1, en ja, allemaal waar gebeurt en maak echt iedere dag wel zulke dingen mee, iig als ik uitga of naar de stad ga, sowieso gebeurt er
dan altijd wel iets genants bij mij :')
Laatst bijgewerkt door _Bitje_ op 18-01-12 22:06, in het totaal 2 keer bewerkt

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 22:03

hahahaha geweldig!!

Ik zei ook een keer tegen een lerares: MAMA IK SNAP DIT NIET!!
Nou dan sta je ook goed voor l*l

Dat je niet hoger kan dan 150 euro vind ik ook zo poedersuiker.
Wou ik keer leuke broek kopen was ik al over men limiet heen met schoenen van 120 euro...
Stond ik daar zo. Oh doet hij het niet, nou uh dan uh... ach laat ook maar. *pakt broek en loopt weg* :')

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:21

Jezelf een bloedneus slaan tijdens het uitgaan is trouwens ook behoorlijk gênant. :o

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 22:23

ahhaha zie het al voor me.
Hoe krijg je dat nou voor elkaar. :')

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:27

Nou, dat is nog best makkelijk. :')

Wilde een dop van een fles trekken, die behoorlijk vast zat. Die schoot in een keer los, waardoor m'n hand richting gezicht vloog en ik mezelf recht op m'n neus raakte. :+

Moest zelfs naar de Eerste Hulp, omdat ze dachten dat ik m'n neus had gebroken. :=

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:27

Movement schreef:
hahahaha geweldig!!

Ik zei ook een keer tegen een lerares: MAMA IK SNAP DIT NIET!!
Nou dan sta je ook goed voor l*l

Dat je niet hoger kan dan 150 euro vind ik ook zo poedersuiker.
Wou ik keer leuke broek kopen was ik al over men limiet heen met schoenen van 120 euro...
Stond ik daar zo. Oh doet hij het niet, nou uh dan uh... ach laat ook maar. *pakt broek en loopt weg* :')

Herkenbaar, ik heb ook een keer tegen een leraar 'papa' gezegd :o
Iedereen hoorde het!

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 22:30

Donkerblauw schreef:
Nou, dat is nog best makkelijk. :')

Wilde een dop van een fles trekken, die behoorlijk vast zat. Die schoot in een keer los, waardoor m'n hand richting gezicht vloog en ik mezelf recht op m'n neus raakte. :+

Moest zelfs naar de Eerste Hulp, omdat ze dachten dat ik m'n neus had gebroken. :=

hahaaa bij de eerste woorden begreep ik het meteen xD

doet me denken aan dat ik mijn tas wou dicht doen en men rechterhand wegglipte en ik heel hard tegen de heup van een bruggertje aan sloeg.

ik zo, hahaha grapje :D :D :D *kijkt snel andere kant op om lach niet in te houden* en klasgenootje aldoor mij zo aankijken, wat heb jij nou voor zelflol?