Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Franka1986 schreef:Niet mijn blunder maar wel een blunder van iemand mee mogen maken (uiteraard heb ik ook wel wat blunders mee gemaakt maar komt niet zo in me op) Ik heb weleens gehad dat ik geparkeerd stond en was nog wat geld aan het zoeken (in mijn tas) voor de parkeer automaat toen zach ik mijn portierdeur open gaan wou er iemand naast mij komen zitten. Ik had dezelfde auto als die van haar vriendin maar die stond tegenover me
Iris82 schreef:Myca schreef:Een 'Brazilian' bleek een bepaald kapsel te zijn in de schaamstreek, wist ik veel
Die is echt zo geniaal.
Ik zit met tranen in mn ogen..
_JY_ schreef:Mijn gênante moment was toch wel afgelopen vrijdag. Ik ging samen met mijn moeder naar het Concertgebouw. Helaas had ik af en toe van zo'n irritante kriebel in mijn keel. Maar gelukkig viel dat niet zo op omdat ik meestal voldoende had aan één kuch, en dat wel kon als het orkest wat 'lawaaiiger' werd.
Helaas kwam het één keer niet zo goed uit, en daarom probeerde ik 'm dan maar in te houden. Was niet zo'n strak plan, bleek...Ik kreeg een enorme hoestbui waar ik dacht in te blijven. Jammer genoeg was dat niet alles, want blijkbaar had ik, terwijl ik mijn hoest wilde inhouden, lucht 'ingeslikt' of zo, want opeens liet ik een boer!
Jep, midden in een stil, gevoelig, solo moment...
Was best gênant!
Blarhiminn schreef:Dat ik heel hard aan het zingen was op de fiets in de veronderstelling dat er niemand achter me fietste..
Komt er ineens een jongen langsfietsen, heel hard lachend
Movement schreef:hahahaha geweldig!!
Ik zei ook een keer tegen een lerares: MAMA IK SNAP DIT NIET!!
Nou dan sta je ook goed voor l*l
Dat je niet hoger kan dan 150 euro vind ik ook zo poedersuiker.
Wou ik keer leuke broek kopen was ik al over men limiet heen met schoenen van 120 euro...
Stond ik daar zo. Oh doet hij het niet, nou uh dan uh... ach laat ook maar. *pakt broek en loopt weg*
Donkerblauw schreef:Nou, dat is nog best makkelijk.
Wilde een dop van een fles trekken, die behoorlijk vast zat. Die schoot in een keer los, waardoor m'n hand richting gezicht vloog en ik mezelf recht op m'n neus raakte.
Moest zelfs naar de Eerste Hulp, omdat ze dachten dat ik m'n neus had gebroken.