Loverboys overladen meestal de (jonge) meisjes met bergen kado's en extra'atjes. Gewoon eten, drinken en treinkaartjes betalen zie ik weinig engs in, hoor

Hoe oud is je vriend, ts?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

al zie je mij alleen achter het fornuis om schoon te maken... Ik haat koken.
Als je je er echt niet fijn bij voelt zal hij toch een beetje moeten toegeven

Maar dat komt dan wel weer een andere keer
..
Natuurlijk wil ik liever de helft betalen, maar dat zit er niet in. Zoveel geld heb ik nou eenmaal niet.
maar hem gewoon voor zijn door sneller zijn met te betalen.
En op dat moment heb je natuurlijk helemaal geen eigen geld meer omdat hij alles binnen brengt. Moet je hem voor ieder doosje lucifers dat je wilt kopen, nog om geld gaan vragen. Laat staan dat je iets voor jezelf wilt!
Hij wil altijd alles betalen en hoe zeer ik ook zeg "schatje ik werk óók laat mij maar betalen" hij schud dan gewoon resoluut van "nee" en betaald 

sflj schreef:Ik ben geschokt door de reacties die vinden dat het maar zo moet!
Kom op, waar is jullie gevoel van eigenwaarde? Je wil toch niet onderhouden worden door een kerel?!
. Siets schreef:Mijn vriend is ook heel zo opgevoed. Als we uit eten gaan betaalt hij, en ook voor een avondje uit mag ik de
portemonnee niet trekken. Discussies over gehad, maar hij vindt dat het zo hoort. Ouderwetse instelling, in
mijn ogen hoeft dat lang niet altijd rinkelende alarmbelletjes op te leveren. Zo'n onzin dat het dan maar meteen
een loverboy moet zijn...
Ik betaal gewoon weer andere dingen.
) wat van jou is, is van mij en andersom. Hij verdient meer, dus betaalt ook meer. MKaar net zoals het uitkomt, betaal ik ook. Het komt dan uit één en hetzelfde potje uiteindelijk
)
sflj schreef:Ik ben geschokt door de reacties die vinden dat het maar zo moet!
Kom op, waar is jullie gevoel van eigenwaarde? Je wil toch niet onderhouden worden door een kerel?!
Het is leuk om elkaar ergens mee te verrassen, iets voor elkaar over te hebben enz. Maar dat moet wel van 2 kanten komen. Wat een ouderwetse gedachte! Vrouwen kunnen zich tegenwoordig heel goed zelf redden.
), dus dan wordt het allemaal weer rechtgetrokken.
Heb het net wat anders opgelost. Heb met stappen vaak een broek zonder zakken aan. Niet handig, een tasje is vaak ook niet je van het. Voordat we gingen stappen heb ik geld in zijn portomonee gedaan (die was leeg
) en hem verteld dat ik die avond betaalde. Sinds dien wisselen we het gewoon wat af.