Naam van mijn broertje is dit jaar ook maar 2x gegeven, M.oshe. Voor mij istie heel normaal eigenlijk nu.
Snippergroen
Geplaatst: 12-01-12 14:28
Nog even een reactie op een berichtje in het vorige topic:
WouOele schreef:
Dochter van mijn vriendin heet Melita, in het begin moest iedereen aan de koffiefilters denken..arm kind. Nu zijn we er wat meer aan gewent en past het wel bij het meisje gelukkig.
Melita is Maltees voor honing
testebeest
Geplaatst: 12-01-12 14:29
ha mijn naam is niet gebruikt van mijn oudste ook niet en mijn jongste 9x
arans
Geplaatst: 12-01-12 14:30
Wel grappig, in het overzicht staat dat de naam amarence 1 keer is gegeven, en nu staat er sinds een aantal weken bij een huis waar ik wel eens langsfiets een groot bord met een ooievaar en daaronder de naam Amarence.Zal dat dan die een amarence zijn?
Mijn beide namen van mijn zusjes ( Chica en Shoralie) zijn niet 1 keer aan iemand gegeven.
Laatst bijgewerkt door arans op 12-01-12 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Snippergroen
Geplaatst: 12-01-12 14:32
Mijn naam (Tessa) komt niet eens in de lijst voor!
Ik vraag me af of het een compliment is als je naam niet vaker dan 1x voor komt hoor
Kindje van Beyoncé heet Blue Ivy, vind het voor een hond of een pony nog wel leuk maar niet voor een kind.
Haha er staat een lijstje bij met andere Blue's: Alicia Silverstone: Bear Blu Bret Michaels (muzikant): Jorja Bleu Carolyn Murphy (model): Dylan Blue (dochter) Cher (zangeres): Elijah Blue David 'The Edge' Evans (U2 muzikant): Blue Angel Geri Halliwell (ex-Spice Girls zangeres): Bluebell Madonna John Travolta (acteur): Ella Bleu Maria Bello (actrice in ER): Jackson Blue Rosanna Arquette (actrice): Zoe Blue Veronica Webb (model): Molly Blue
Kindjes van Jamie Oliver hebben ook bijzondere namen: Poppy Honey Rosie Oliver Daisy Boo Pamela Oliver Petal Blossom Rainbow Oliver Buddy Bear Maurice Oliver
Wederom super leuke namen voor hondjes en pony's. Jamie vind ik wel een hele leuke naam trouwens!
Oh, zo ver ga ik niet terug Ik wist alleen dat ik die naam pas nog ergens gehoord had en dat was dus in die film. Misschien dat hij daardoor nu wel weer regelmatig opduikt?
Yanna vind ik heel leuk! maar bij Serena, moet ik aan sirene denken
_flo_
Geplaatst: 12-01-12 23:15
Toch wel leuk om te lezen dat de naam van mijn zoon (25) en dochter (23) al jaren in de top 10 staan en dat terwijl ik nooit een lijstje gehanteerd heb... Blote hoofdenwerk destijds. Ze heten Thijs en Lieke.
Annika__
Geplaatst: 12-01-12 23:20
Ronaa94 schreef:
vandaag Yanna en Serena gehoord.
Yanna vind ik heel leuk! maar bij Serena, moet ik aan sirene denken
Ik ken alleen paarden die Serena en Cerena heten, geen mensen.
Er staan wel echt namen in die lijst dat je denkt van
N.ormangino M.a'Riëshelly (ga dát maar eens spellen!) R.ailitio M.iocientely P.ixie-Li S.maiylsoniyonne (euhhhh???) S.teyn-Olivier S.toere En er zijn aardig wat variaties op Sanne denkbaar, zie ik
Oh, en die ene Ra.e-Dawn die erin staat, die ken ik