Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moelly schreef:Nou, het punt is dat ze dan nooit zin hebben. Ik nodig ze wel elk jaar uit!
Dav schreef:moelly schreef:Nou, het punt is dat ze dan nooit zin hebben. Ik nodig ze wel elk jaar uit!
En dat noem jij beste vriendinnen?? Nee die zijn er voor elkaar!
Juist in vakantie kan je heel mooi een verjaardag vieren,hoef je de volgende dag niet vroeg op.
Dat van je rolstoel en hun reactie.... Ze sturen je kort gezegd gewoon weg,wil je dan wel met zulke mensen omgaan?
Vriendschap is net een trein met passagiers...bij sommige halte's stappen mensen uit en andere halte's stappen mensen in,sommige reizen heel lang mee,andere maar heel kort.
verography schreef:Komt me heel bekend voor TS. 1 ding vriendschap komt niet van 1 kant maar 2 kanten dus dumpen die handel. Heb ik ook gedaan en er is een last van je schouders af.
@Fred_Kroket, maar als je het er een week later over hebt toch wel? En soort van oh ja.
Tieneke schreef:Als ze zelfs met hun drietjes op vakantie gaan zonder jou erbij te betrekken, dan vrees ik dat ze je gewoon niet willen in hun clubje... En dat is heel rot voor jou, maar wel de waarheid. Ik denk dat je meer verdient dan achter hen aan te moeten lopen...
moelly schreef:Brainless schreef:Kun je ze niet uitnodigen voor je verjaardag?
Zo van: ik ben jarig geweest en komen jullie zaterdag gezellig een filmpje kijken?
Ik heb ong hetzelfde gehad, en het bleek dat zij dachten dat hun niet verwacht werden omdat ik hen niet uitnodigde.
Nou, het punt is dat ze dan nooit zin hebben. Ik nodig ze wel elk jaar uit!