Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:djulsie, de mensen die gierig worden dat zijn de mensen die niet gelukkig zijn met hoe ze nu leven
ik ben ontzettend gelukkig nu met mijn manier van leven, daar heb ik niet meer geld voor nodig dan dat ik nu heb
wat extras is altijd fijn, om meer zekerheid te hebben en je toekomst te kunnen garanderen.
bovendien, beter dat je een groot deel weg geeft anders komt de belastingdienst wel de helft weg halen
Trennie schreef:Door alleen al deze €205.000.000,- op een rekening hebben te staan tegen, (laten we het even heel belachelijk laag houden ) 1% rente, heb je daarmee al €205000,- per jaar.
Blue_Eyes schreef:Trennie schreef:Door alleen al deze €205.000.000,- op een rekening hebben te staan tegen, (laten we het even heel belachelijk laag houden ) 1% rente, heb je daarmee al €205000,- per jaar.
Zet daar nog maar een nulletje bij€ 2.050.000. Kun je al lekker van leven denk ik dan.
Ik zou om te beginnen heel veel mensen gaan helpen.
Blue_Eyes schreef:Je betaalt ongeveer de helft aan belasting in eerste instantie en daarna nog een flink bedrag per jaar. Investeren is inderdaad handiger met dat soort geld. Maar goed, ook van een kwart van dit bedrag kun je lekker leven hoor![]()
Het ging me in mijn opmerking dan ook meer om de rekenfout
Blue_Eyes schreef:Trennie schreef:Door alleen al deze €205.000.000,- op een rekening hebben te staan tegen, (laten we het even heel belachelijk laag houden ) 1% rente, heb je daarmee al €205000,- per jaar.
Zet daar nog maar een nulletje bij€ 2.050.000. Kun je al lekker van leven denk ik dan.
Ik zou om te beginnen heel veel mensen gaan helpen.