Ja, ik wou het haar liever zelf niet vertellen, alles wat ze weet, hoort ze van andere mensen. ik wacht eerst op de operatie, en dan zie ik wel verder. het heeft voor mij eigenlijk geen haast, en ja, kan het inderdaad later nog bekijken.
Ja dat is waar, al zit ze nu ook nog eens mijn post open te maken. wist niet dat er nog een brief bij haar lag. kan ik erg slecht tegen, maargoed het is gebeurt.
ben in ieder geval blij, dat mijn broer haar gebeld heeft. zit wel een vorm van waarheid in.
secondchance
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-12 12:28
Planning staat voor GGZ op 07/02/2012 best spannend eigenlijk. afwachten nu. ben spannend, zoiets.
secondchance
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-12 19:25
Over 2 weken, vervolg afspraak bij GGZ, als het aan mij ligt kies ik voor EMDR. Daarop kan je meer informatie lezen, Betekend niet dat de behandeling ook in Noord-Holland-Noord gebeurd, het is echter een stukje waarbij je informatie kan halen als je niet weet wat EMDR is.
Over 2 weken wordt ik ook geopereerd.. best spannend.. maar gelukkig krijg ik een gehele narcose ipv plaatselijk... Hopelijk is het allemaal snel achter de rug...
Over EMDR: ik heb daar hele goede ervaringen mee, ben er nu zelf ook mee bezig. Hoop dat het jou ook gaat helpen!!
Heel veel sterkte!!
secondchance
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-12 19:35
Ja, hoorde dat het wel heftig is, maar dat het uiteindelijk wel helpt.,ben benieuwd, als het aan mij ligt, wil ik graag dat doen, maar het is ook kijken wat GGZ vind.
dank je wel, jij ook succes.
xalm
Geplaatst: 10-02-12 19:36
Allereerst mag je onwijs trots op jezelf zijn dat je uit jezelf heb besloten om hulp te gaan zoeken en dit ook gewoon heb doorgezet. Als ik dit verhaal zo loos denk ik dat jij zeker wel de kracht heb om door te zetten omdat je het zelf al zo ver geschopt heb. Give yourself some credit en was trots op wat je zelf behaald heb en wat je zeker weten in de toekomst gaat behalen!
echt trots ben ik nog niet, omdat ik weet dat ik er nog niet ben. ik stel mezelf vaak hoge eisen, dat ik iets moet halen, dat iets moet gebeuren etc. pas als ik er ben, ja, dan weet ik waarvoor ik het gedaan heb, en ik hoop dat ik dit wel volhoud.
Wat een nare jeugd zeg.. ik hoop dat deze "2e kans" helemaal goed gaat komen, en dat je je portie geluk in het leven maar snel eens mag krijgen, die heb je onderhand wel verdiend.
Dinsdag de dag van de operatie, Begin nu wel de spanning te voelen. zeker als ik weet hoe ik erbij lig, en 'mannen' om me heen heb, vind dat best wel eng. Weet niet precies hoe het dinsdag zal gaan, en heb er totaal geen trek in, om die kant op te gaan
Ook is het gesprek van GGZ opschoven een week later En ook niets van me moeder gehoord, terwijl ze wel op de hoogte gehouden wilt worden. Die zoekt het voorlopig ook maar uit.
Jeetje spannend hoor je operatie, hopelijk gaat dat helemaal goed komen en kun je daarna weer verder knokken.
franka75
Geplaatst: 18-02-12 23:00
meid heel veel sterkte gewensd met de operatie en probeer dat beeld van je af te zetten , zelf zal je het niet merken dus maak je er ook niet druk omk het gaat om het effect van de operatie. verder veel succes met de gesprekken , jebent zeker op de goede weg. Je kan het
operatie ging vrij vlot, toen ik eenmaal aan de beurt was heb erg lang geslapen daar, was rond 5 uur thuis, toen weer geslapen, tussen door nog paar keer wakker geworden, maar heb geslapen en rond 11.00 vanmorgen weer wakker. en vandaag maar weer aankijken.
moet echt opletten wat ik doe, en hoe, heb er nog wel last van, maar t is draagbaar.
geukkig heb ik oplosbare hechtingen, dus hoef ook niet terug.
Het is vast heel moeilijk maar zou het voor jou niet beter zijn om pas weer contact met je moeder te hebben als jij jezelf weer een beetje op de rit hebt? Dus dat je zo sterk bent dat je de boel voor zover dat kan een plaats kan geven en je met een positieve houding de toekomst weer tegemoed gaat zonder neiging tot alcohol of drugs. Het lijkt me nu nog veel te vroeg om een band om te gaan bouwen met iemand die deels misschien je probleem wel verroorzaakt heeft. Ik vind dat het nu een keer om jou draait en om jouw leven! Maar misschien zie ik dat verkeerd hoor.. Weet ook niet hoe je dat zelf ziet. Ik weet zeker dat jij het leven straks ook weer mooi vindt!
Ben het met tinker11 wel eens. Alles lijkt nu in rustiger vaarwater te komen en je krijgt nu de kans tot jezelf te komen en om dingen oo een rijtje te zetten. Waarom NU al contact met je moeder... Als het goed is hebben jullie allebei nog een heel leven voor je en heb je nog jaren de tijd voor contact met haar. Ik zou het nu niet op een paar maanden laten aankomen. Nu eerst jij, en daarna pas je moeder.
secondchance
Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-12 15:31
Dank jullie voor jullie lieve berichtjes,
ik zit nu absoluut niet te wachten op contact met haar, betwijfel het of ik er over een paar maanden wel contact wil. ze wilt echter wel op de hoogte gehouden worden, maar ik laat iets van mij horen, ze zoekt t maar uit. ik heb meer dingen aan mijn hoofd, en kan haar er echter niet bij hebben, zo is het zoals ik nu in het leven sta.
zelf ben ik we bang, dat als later contact komt, dat het dan weer fout gaat, ik heb al zoveel verloren, ik ben al zoveel kwijt, ik heb al zoveel moeten vechten, wie zegt dat het straks opeens we goed gaat, dar heb ik mijn twijfels over, weet nog steeds niet wat ik er mee aan moet.
zit momenteel muur en uur vast, en heb geen idee hoe het nu verder moet.
Heel veel succes bij het GGZ en die gaan je zeker weten verder helpen. Denk niet teveel terug aan het heden, en denk voornamelijk over de toekomst. Zorg dat je je leven oppakt. Hij is je niet waard om je leven zo te maken, helaas zijn deze mensen er, en dat kun je niet veranderen. Ik zal pas met je moeder contact opnemen als je zelf helemaal hersteld bent
baal er ontzettend van dat hij er mee is weg gekomen, maar dat mag geen breuk op mijn leven geven. wanneer bedoel je dat, contact pas na dat alles een beetje op het rijtje staat, of na het herstellen van de operatie ?
Koetjesreep
Geplaatst: 25-02-12 16:01
ver-schrik-kelijk. Ik ken je verhaal, ik heb ook ongeveer zoiets meegemaakt, en ik ben nu 17, en zit nog steeds met al die problemen. Ik ben echter blij dat jij niet de lijdensweg moest afleggen die ik nu nog altijd afleg om te weten te komen wat er nu net gaande is in je hoofd. Veel sterkte, en als je wilt PB'en, mag dat zeker.