Wat is jou muziek??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 16:41

blof helemaal vergeten!!!! vooral dansen aan zee *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
zoals ik hierboven al had gezegd destiny's child, Tiesto, Marshall Masters, Nelly Furtado, ALICIA KEYS!!!! en gewoon wat top 40 music Haha!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 16:51

Ok... mijn lijstje is ook wel uiteenlopend. Voornamelijk trance (DJ Tiesto is echt top vind ik). Daarbij nog Eminem, Insane Clown Posse, Queen, Van Dik Hout om maar wat te noemen.
Ook sommige R&B en hiphop kan me nog wel boeien, maar lang niet alles.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 17:22

haha helemaal vergeten te zeggen dat ik R&B niet om aan te horen vind *LOL*
verschrikkelijk als het op de radio is druk ik 'm meteen weg! rap en hiphop vind ik ook verschrikkelijk

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 17:29

haha nimmie gek he?en toch kunnen wij het zo goed vinden met elkaar terwijl jij mijn smaak muziek niet om aan te horen vind!!! Haha! Haha! Haha!

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 17:32

Beetje R&B, beetje hiphop, pop, top 40. Op 't moment luister ik veel Twarres en Destiny's Child. Als ik de radio aan heb staan luister ik Noordzee FM. Maar daar ben ik nou wel op uitgekeken, ik weet niet naar welke zender ik anders moet luisteren. Verdrietig

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 17:58

Echt "mijn" muziek bestaat niet. Ik hou van zoveel, behalve klassiek en jazz. Oud en nieuw, maakt me niet uit. Bij mij zijn het ook vooral de herinneringen (aan iemand, aan een nogal foutige kroeg waar ik vaak kwam, aan een bepaalde periodes) waardoor ik bepaalde nummers erg goed vind. Over het algemeen hou ik wel van (hard)rockachtig, top-40 muziek vooral uit de jaren 80/begin 90 maar ook wel van nu, maar ook (niet lachen) Andre Hazes vind ik geweldig, voornamelijk om mee te bleren. Verder ben ik helemaal blij als ik sommige vreselijke liedjes uit m'n echte kroegtijd hoor, zoals (kweenie eens hoe het precies heet) hee, hee, kaboutertjes, kom maar voor de dag,....etc. erg he?
Ik kan helemaal uit m'n dak gaan van Paradise City van Guns 'n Roses, White Wedding van Billy Idol, maar ook van bijv. Proud Mary van Tina Turner of de oudere nummers van U2.
Sjips ik word echt oud geloof ik..... Verward *LOL*

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 10:57

R&B is eigenlijk een afkorting van Rythm and Blues, maar dat heeft er dus niets mee te maken, lijkt er nog niet eens op. Ik vind er ook werkelijk geen bal aan, een hele enkele uitzondering daargelaten.
Mijn smaak varieert van klassiek, Kate Bush tot Aerosmith en van alles er tussen in. Ik heb meerdere cd's van Tory Amos, Kate Bush, Lenny Kravitz, Prince, Seal, Roachford, Annie Lennox, INXS en Sting. Eigenlijk van alles dus. Ik hou ook absoluut niet van House, maar ik heb wel een cd dat in die richting gaat: refference van Faithless. Maar die maken ook echt unieke muziek. Het meeste in de hitparades vind ik geen bal aan. op het moment vind ik falling van Alicia Keece heel mooi, Supergirl van Raimond(?) en nog een liedje waarvan ik de naam niet weet.

Girl In The Mirror

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 11:07

top40 muziek, van die lekkere meezingmuziek Lachen zoals BSB, Britney, Westlife, Jessica Simpson... maar ook K's Choice en sommige trance/dance liedjes zijn goed, zoals Darude, Rank1, Dario G (Dream To Me). En R&B op zijn tijd, zoals Nelly (Ride Wit Me) en Eminem is soms wel kewl.

Lisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 11:42

Hele gevarieerde smaak van Dr Dre tot Moloko eigenlijk vanalles. Op dit moment heb ik cd's in de auto van Erykah Badu, Nelly Furtado, Kosheen en Destiny's child. En ik wil graag de nieuwe cd van Usher en Manu Chao. Effe mijn broertje lief aankijken of hij ze kan downloaden via Inet.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 18:37

Peter Iljitsj Tsjaikofski

Ik luister nu naar romeo en juliet!!! Heel mooi!!

gr,
Prima

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 20:35

Ik luister naar van alles, maar meestal naar muziek uit de jaren 80 (a-ha, depeche mode).
Alleen als je die clips bekijkt (bv. a-ha of duran duran) zijn het altijd van die homo's!! Gelukkig is dat in de meeste gevallen maar uiterlijke schijn! haha

Ik hou niet zo van die R&B, rap- en hiphopmuziek.
Ik begin dat eigenlijk zo langzamerhand ook wel zat te worden.

Oh ja, ff off-topic! Is het jullie opgevallen dat je
N-R-G als je het goed uitspreekt, niet uitspreekt als
energy, maar als enargy!!! Zeker een Nederlander die het verzonnen heeft!!! Lachen Lachen *LOL*

R_MW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 21:13

Ik hou echt van alle soorten muziek, maar het ligt wel aan mijn bui.

Soms heb ik zin in vette trance en dan weer zin in relaxte Erikah Badu, of R&B of 70's muziek enz.

Ik vind echt bijna alles leuk.

Tof trouwens dat er nog meer fans zijn van Garth Brooks!!! Die vind ik echt mega!!!!

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 21:14

meestal heb ik wel trance opstaan en R&B door elkaar! Eerst bijv. DC en daarna Marshall Masters of Tiesto Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 08:51

In de jaren 80 waen die homolooks heel erg in. Mannen zagen er heel erg uit als vrouwen, kijk maar naar Simon le Bon en John Taylof van Duran Duran (vind ik trouwens nog steeds hele mooie muziek) terwijl die toch echt hardstikke hetero zijn.

Girl In The Mirror

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 10:44

N-R-G is idd door een NLer verzonnen Lachen maar heb dat eigenlijk nog zo gehoord Verward