pinto_1 schreef:girlyggirl schreef:je hoort mij ook niet zeggen dat je als je 26 geen goede moeder kan zijn. als je goed leest bedoel ik dat je nog niet oud bent en dus ws niet zelf al eerder met de riemen hebt geroeid zoals deze vader en moeder. en ik denk dat een advocaat wel degelijk iets kan ondernemen, maar dat is mijn idee. nogmaals ik hoor steeds maar jij, jij, jij die zo'n goed gesprek hebt gehad met haar, jij die uitgelegd heeft hoe het werkt, jij die zegt dat ze niet moet bellen.... allemaal taken van haar ouders.
Een advocaat kan hier niets in ondernemen, die is inderdaad voor de omgangsregeling en niet voor bemiddeling. Dan zou je bij een mediator moeten zijn, werkt echter alleen als beide ouders hier achter staan. Beetje vreemd dat je de TS verwijt dat ze jong is en er niets van af weet, terwijl je zelf ook niet echt logische antwoorden geeft.![]()
En ik kan me best voorstellen dat TS zich hier mee bemoeit, wat wil je dan dat ze zegt? Zijn jouw kinderen dus veel plezier ermee? Je vormt immers samen een gezin, dus ook met de kinderen van je partner erbij.
TS: ik heb in dezelfde situatie gestaan als jou, dus ik weet hoe frustrerend het is. Je kunt echter heel weinig doen als de moeder niet mee werkt. Krom inderdaad, maar wel waar.
Sterkte!
toevallig zit ik in deze situatie alleen vanaf de andere kant (en nee ik ben niet diegene die moeilijk doet). dus ms dat ik toch wel logische antwoorden geef
. in het ouderschapsplan staan bepaalde regels, als 1 zich daar niet aan houd kan een advocaat wel degelijk wat. dit gaat wel ver maar als het echt zo erg is als er gezegd word lijkt me dat je dat er voor over hebt. maar ik zal erover ophouden want blijkbaar moeten we allemaal zeggen hoe vervelend t allemaal wel niet is en wat een rot moeder! succes
hopelijk stopt ze er uiteindelijk ook mee..
Als er eenmaal een scheiding nadert, dan worden het loeders!