Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Edit: ik lees nu dat het een miscommunicatie was. Als hij er nu zelf niet over begint, hem de volgende keer laten betalen en gewoon voordat jullie gaan de opmerking maken: oke schat, jou beurt om te betalen. 
Misschien iets onhandiger, maar beter dan steeds veel te veel betalen.
het enige wat ik erover gezegd heb is dat ik het er morgen over wil hebben.. neem aan dat ie dan zelf wel kan bedenken dat hij dan dat geld terug moet geven (zou dan ook de eerste mogelijk heid zijn om dat geld terug te geven, dus dan is er niks aan de hand)
Was er na die parkeergarage dan ook klaar mee.. maar voor mij werd het ook een principe zaak om niet aan te bieden alles te betalen terwijl ik dat echt geen probleem vind als ik weet dat hij dat ook doet, dan komt het wel weer 'terug'.
)
.
Soms is het pot inleggen, maar dan boeit het bedrag me ook niet zo omdat ik al zo vaak getrakteerd wordt. Wij hebben ook al getrakteerd, anders zouden we ons wel echt profiteurs voelen...
xxliesjexx schreef:Wat een gezeur om 20 euro zeg.
Spijt me zeer maar als dit al het begin van een relatie is zou ik voortaan lekker alleen uitgaan en je hand op de knip houden.
Wat is er mis om voor elkaar te betalen?
En ja, je weet dat als je met een potsysteem werkt er een grote kans is dat de een nou eenmaal duurder drinkt als de ander.Vind dit wel erg overtrokken allemaal.