Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sodeletuut schreef:kuzznathalie schreef:O ja, ik kan ook een bloemetje van m'n tong maken en ermee 'rollen' en hem beide kanten op omdraaien![]()
Ahh dat wil ik ook kunnen!
Ik kan wel scheel kijken met 1 oog, ik kan zowat alles in mijn lijf knakken en mijn tong op de kop doen beide kanten op.
Als je je tong kunt omdraaien beide kanten op, kun je dat ook wel
WhySoWhite schreef:Õke hier iets wat ik dus NIET kan maar iemand die ik goed ken kan dit wel.
Die kan dus op zijn hurken zitten met zijn voeten plat op de grond en voeten tegen elkaar. Dit ZONDER om te vallen... Heb het een half jaar geprobeerd maar heb het opgegeven.
NatasjavE schreef:Christiene schreef:elleboog met je tong aanraken is niet moeilijk hoor.. met je andere hand de arm richting je tong duwen..
Dan kan ik het nog niet.
Is er nu iets mis met mij???
.DaisNBenj schreef:WhySoWhite schreef:Õke hier iets wat ik dus NIET kan maar iemand die ik goed ken kan dit wel.
Die kan dus op zijn hurken zitten met zijn voeten plat op de grond en voeten tegen elkaar. Dit ZONDER om te vallen... Heb het een half jaar geprobeerd maar heb het opgegeven.
Heb het ook even geprobeerd maar dat lukt me ook niet

NatasjavE schreef:Christiene schreef:elleboog met je tong aanraken is niet moeilijk hoor.. met je andere hand de arm richting je tong duwen..
Dan kan ik het nog niet.
Er is nu vast iets ernstigs met je aan de hand. Raadpleeg onmiddelijk je huisarts.
Is ooit gezegd op tv, dat het zonder hulp onmogelijk is. Als je het kan, kan je waarschijnlijk ook het world record book bellen.Ik kan mijn elleboog likken,wat zullen je ouder trots zijn.
![]()
Haha grapje zullen er wel meerdere dat niet kunnen. Ik kan het iig niet!
Mijn schouders kan ik ook ontwrichten, zonder aan te raken, dat gebeurt helaas ook vanzelf als ik naar iemand zwaai
Ik kan mijn heup een klik laten geven zodat die abnormaal ver opzij schiet, mijn kaak ontwrichten.

Kaus schreef:Je tong met je elleboog raken kan zeker wel
Zag ooit bij Paul de Leeuw dat ze iemand helemaal vanuit Zweden hadden gehaald om het voor te doen...
Zat er iemand in de zaal die het ook kon
http://www.youtube.com/watch?v=Y29gxx-MNxs
mondhoek aan 1 kant optrekken.