Wat stoer!! Dat had ik nou nooit gedurfd! Nu duimen dat ie je toevoegt of sms't!
Fantast
Geplaatst: 21-12-11 11:07
Stoer zeg! Ben benieuwd of je reactie krijgt en wanneer
DaisNBenj
Geplaatst: 21-12-11 11:07
Ben benieuwd ...
Magrathea
Geplaatst: 21-12-11 11:08
Jongens vinden dat leuk hoor, dat een meisje op hen af stapt
Duimen dat ie erop in gaat?
ElineS
Geplaatst: 21-12-11 11:10
Wat leuk!!
Dat heb ik ook een keer gedaan, dat ik iemand telkens in de trein zag en die leek me toch leuk. Ook mijn telefoonnummer op een briefje geschreven en toen ik uitstapte heb ik die in het voorbijgaan, met een glimlach, in zijn handen gedrukt.
Daarna hebben we een paar keer afgesproken en het klikte helaas toch niet, maar het is sowieso wel leuk om te doen. Was zo nerveus toen ik telefoonnummer op een papiertje aan het schrijven was.. En hem gaf. Mijn hart zat in mijn keel, maar als je het dan gedaan hebt, voelt goed .
fargo
Geplaatst: 21-12-11 11:10
Ik heb mijn huidige man ooit opgebeld (dus nummer en adres in telefoonboek opgezocht) of ik met hem mee kon rijden naar een geplande gezamelijke groepsbuitenrit, kende hem verder nog niet zo goed Je weet nooit wat er uit dit soort acties voortvloeit
Ja van Steef (maeve) en bedankt steef hahah Elke keer als me telefoon nu gaat AAAAHHH maar nee dan is het weer iemand anders -.-' Misschien geen btg of hyves tsjah.... Weet alleen waar die woont xD En hij heeft ov kaart dus 18 of ouder