Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saaams schreef:De deur hard dicht trekken maar vergeten dat je je fout nog niet verplaatst had. Auw nagel van me teen
Dit is meer een domme:
Naar een deur toe lopen waar trekken staat.. het voorlezen en zien dan toch gaan duwen. Trekt de ander hem open. KABOEM hoofdpijn.
Storm schreef:Ik lig vaak met mij iphone te spelen als ik in bed lig. Dan lig ik op mijn rug en hou ik hem boven mijn gezicht. Soms wordt ik dan moe en vallen mijn ogen half dicht. Dan laat ik hem per ongeluk vallen, vol in mijn gezicht. Laatst behoorlijk hard op mijn neus met als gevolg, een bloedneus.
SusanH schreef:Of die keer dat ik dacht dat ik wel met een paraplu kon fietsen ipv mijn regenpak aan te doen. Was de eerste keer dat ik weer ging fietsen na wekenlang herstel van een zware knie blessure. Ik had alleen even niet aan de geparkeerde auto's gedacht. Niet handig als je 0,0 % zicht hebt door een grote paraplu voor je neus. Kan je vertellen dat ik na dit fietstochtje weer wekenlang met een dikke knie vol met vocht zat.
phormicola schreef:Ik ben de queen van domme ongelukjesVooral als ik ongesteld moet worden!
Laatst was ik aan het koken en ik voelde me heel erg wazig. Dan weet ik dat ik eigenlijk maar beter shoarma kan bestellen want ik doe echt álles fout.
Ik was m'n vleesje aan het bakken en ik draai me om, ik stoot tegen de pan aan, het ding valt van het fornuis. Ik probeer 'm te vangen (verbrandde hand), ik laat 'm vallen (want: auw!), het hete vlees valt op m'n ene voet, de koekenpan valt met het randje keihard op m'n andere voet.
Dat deed zoveel pijn dat ik in het rond begon te dansen waarbij ik in een vergeten glasscherf ging staan (van een glas die ik eerder die dag al had laten vallen)
Tsja...
Sok schreef:Hehe ik had in m'n oude kamer m'n bank langs de vensterbank staan, met daarin een cactus.
Nou had ik op een keer een date en ik zou even heel nonchalant m'n been over de leuning slaan.
Met m'n blote voet dus midden in de cactusNiks meer over van nonchalante ik
Borisje schreef:Jahoor, dinsdag nog.
Wilde oortjes pakken en ik zat op de bank met een lekkere joggingbroek en warme skisokken, dus ik ren naar de oortjes, glij keihard onderuit, op mijn knie.
Gevolg: knie 3 x zo dik, gevoelloze en tintelende plek, vandaag naar de HA geweest en er is een zenuw beschadigt of die zit klem, de vraag is of het ooit nog gaat genezen.
Ik heb werkelijk nooit wat, maar áls ik wat heb, gaat het altijd op een vreselijk domme manier.