Suffe, pijnlijke ongelukjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Corelli

Re: Suffe, pijnlijke ongelukjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:21

Hemelse goedheid :oo :(:)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:23

Corelli schreef:
Hemelse goedheid :oo :(:)

De rest van de tijd gaat het overigens prima met me :Y) _O-

Gister probeerde ik nog een glazen ovenschaal met m'n blote handen uit de oven te halen. Moet kunnen toch? :')

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:25

Aah, herkenbaar. Kan ook zo onhandig zijn af en toe..

Zo liep ik afgelopen winter met m'n hond over de parkeerplaats. Er lag ook sneeuw, maar op de parkeerplaats was dat helemaal plat gereden, en stijf bevroren, dus dat was een enorme ijsbaan. Vriendlief liep achter mij, en riep ineens 'Vang!' (hij gooide een sneeuwbal). Draaide mij dus vrij abrupt om, kwam met de hondenriem in de knoop, en daar lag ik.. Op de grond met de hondenriem om m'n benen gewikkeld. #)
Heb nog een week lang met een pijnlijke blauwe pols (en een gekrenkt ego) gelopen.

Stootte ook eens een pot pastasaus van het aanrecht, die ik probeerde op te vangen met m'n voet. Was alleen even vergeten dat het zomer was, en ik op teenslippers liep.. Dat was ook een behoorlijke pijnlijke ervaring. :=

Heb trouwens ook wel eens (uit reflex) een vallende schaar opgevangen met m'n benen. Gelukkig niks aan overgehouden.

Saaams schreef:
De deur hard dicht trekken maar vergeten dat je je fout nog niet verplaatst had. Auw nagel van me teen :+

Dit is meer een domme:

Naar een deur toe lopen waar trekken staat.. het voorlezen en zien dan toch gaan duwen. Trekt de ander hem open. KABOEM hoofdpijn. :=

Zó herkenbaar! :')

crownjumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:33

Het enige wat me zo snel te binnen schiet is:
Tijdens een familiefeest bij mijn oma toen ik een jaar of tien was, was ik op de grond met de playmobil aan het spelen.
Er stond een cactus in de hoek, ik wil opstaan waardoor ik met mijn billen tegen de cactus aankomen.
Zaten er loeischerpen pinnen in me billen, heb een halfuur op het toilet gezeten om het eruit te krijgen.
En de leukste reactie was natuurlijk van mijn familie om me keihard uit te lachen.Wat heb ik me geschaamd!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:36

Ik lig vaak met mij iphone te spelen als ik in bed lig. Dan lig ik op mijn rug en hou ik hem een stuk boven mijn gezicht zodat ik alles kan lezen zonder bril. Soms wordt ik dan moe en vallen mijn ogen half dicht. Dan laat ik hem per ongeluk vallen, vol in mijn gezicht. Laatst behoorlijk hard op mijn neus met als gevolg, een bloedneus.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-11 14:38

Ohhh cactussen... := Als 11 jarige in Zuid-Frankrijk (wilde) cactusvruchten eten, heerlijk. Bleek dat er IN een van die vruchten naalden zaten, geen idee hoe dat kan... maar die zaten in mijn tong. En ze zijn doorzichtig. ;( Mijn moeder is een flinke poos bezig geweest met een pincet... _O-

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:38

Storm schreef:
Ik lig vaak met mij iphone te spelen als ik in bed lig. Dan lig ik op mijn rug en hou ik hem boven mijn gezicht. Soms wordt ik dan moe en vallen mijn ogen half dicht. Dan laat ik hem per ongeluk vallen, vol in mijn gezicht. Laatst behoorlijk hard op mijn neus met als gevolg, een bloedneus.

HAhahaha xD Dat heb ik ook soms met mn galaxy s2 xD Dat is zoooo klunzig, lach mezelf gewoon uit dan haha

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:47

Niet per se pijnlijk als in lichamelijk, maar toch wel een pijnlijk verhaal. Mijn moeder wilde een wegglijdende beker met chocomel van het dashboard pakken, terwijl ze aan het rijden was. Helaas kneep ze zo hard dat de chocomel door de hele auto spoot en vervolgens reed ze van schrik 2 auto's aan := Onze eigen auto heeft trouwens de meeste schade, zowel van binnen als van buiten :(:)

De cactusverhalen ken ik. Er staat bij ons een kleintje voor de lichtknop, erg handig :n

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:52

Vorig jaar gebeurd, maar ik heb er nog steeds last van := De kat zat in zijn puberale "ik doe alles wat niet mag"-fase en was op de kast geklommen, voor de honderste keer die dag. Ik sprong uit bed en wilde een kussen van de grond naar de kat trappen, maar ik trapte vol mijn grote teen in het laminaat. Ik een gebroken teen, vriendje de slappe lach (hij pest me er nog steeds mee) en de kat zat het tafereel gade te slaan vanaf de kast. :')

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 16:15

Haha :o

Ik heb altijd op school bij dezelfde deur, dat ik duw ipv trek. Want de rest van de deuren gaat de rechter open als je duwt en de linker als je trekt, maar bij deze moet je allebei trekken, en iedere dag weer duw ik.
Ik dacht vanmiddag 'ik ga dus echt NIET duwen vandaag', maar mn vriendin werd afgeleid en ik moest even op haar wachten. Ik liep richting de deur en, je raad het al, ik duwde. Ik dubbel, vriendin dubbel :+

Verder trek ik wespen aan... Al in de 14 jaar dat ik leef, 5x gestoken.. Terwijl je 'gemiddeld' 2/3 keer per jaar wordt gestoken...
Ook loop ik regelmatig als ik niet oplet tegen de kerstboom aan, omdat die half in onze loop-ruimte staat... :')

verder heb ik overigens niet zulke erge pijnlijke ongelukjes als ik hier voorbij zie komen...

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 16:20

SusanH schreef:
Of die keer dat ik dacht dat ik wel met een paraplu kon fietsen ipv mijn regenpak aan te doen. Was de eerste keer dat ik weer ging fietsen na wekenlang herstel van een zware knie blessure. Ik had alleen even niet aan de geparkeerde auto's gedacht. Niet handig als je 0,0 % zicht hebt door een grote paraplu voor je neus. Kan je vertellen dat ik na dit fietstochtje weer wekenlang met een dikke knie vol met vocht zat.

Ooh dit heb ik ook gehad! :j Fietste door de regen met m'n paraplu voor m'n hoofd, knal ik zo ergens tegenaan en val dus van m'n fiets af. Bleek er midden op het fietspad een vrachtwagen gelost te worden. Een gekneusde blauwe venus-heuvel is niet fijn. :')

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 16:20

phormicola schreef:
Ik ben de queen van domme ongelukjes :Y) Vooral als ik ongesteld moet worden!

Laatst was ik aan het koken en ik voelde me heel erg wazig. Dan weet ik dat ik eigenlijk maar beter shoarma kan bestellen want ik doe echt álles fout.
Ik was m'n vleesje aan het bakken en ik draai me om, ik stoot tegen de pan aan, het ding valt van het fornuis. Ik probeer 'm te vangen (verbrandde hand), ik laat 'm vallen (want: auw!), het hete vlees valt op m'n ene voet, de koekenpan valt met het randje keihard op m'n andere voet.
Dat deed zoveel pijn dat ik in het rond begon te dansen waarbij ik in een vergeten glasscherf ging staan (van een glas die ik eerder die dag al had laten vallen :') )

Tsja... :')

Ik moest hier stiekem zo erg om lachen :o zie het helemaal voor me :=

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 16:36

_O- :')
Gebroken glas op willen vangen (pleisters, veel pleisters)
Hooibaal op willen vangen die collega per ongeluk van de hooizolder naar beneden liet vallen (het is nooit meer goed gekomen met mn bril)
...valt toch best mee? :D

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 16:39

bij iemand de haren aan het krullen, krultang glijd eruit, uit reflex met mijn eigen handen opgevangen haha :P dikke brandblaren op allebei de handen hmpf

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 16:41

Ohh sommige verhalen geweldig!

Ik jas aan rits omhoog trekken en hoppa lip ussen de rits, gevolg diepe snee en enorme zululip.
Met was maand naar beneden lopen denken dat je er al bent, 2 treden te vroeg en met was mand en al tegen de deur aan klappen, gevolg wasmand stuk raampje van de deur stuk en de was mand stuk, ik blauwe plek op mijn borst.
nog 1tje dan, s'nachts moeten plassen slaperig zijn en naast de wc gaan zitten op het scherpe puntje van de douchebak terecht komen, gevolg 1 diepe snee in mijn bil.

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 16:44

Oh ik weet ook nog een suffe actie van mij.. ik had net een nieuwe krultang gekocht.. Dus ik mijn haar krullen! Ding werd gloeiend heet en als ik mijn haar krulde kwam de rook er van af := Maar ik lette niet op en hield hem tegen mijn wang aan. Deed ZO pijn en ik deed hem er natuurlijk gelijk weer af. Hij heeft denk ik maar een halve seconde tegen mijn wang gezeten maar pff wat een pijn.. werd een beste plek! Alleen heel raar werden het 2 krassen? Hier 2 foto's.
In het begin
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ATZ6DMRJ.jpg
later
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SGYVIXTA.jpg

En nu 2 littekens :D

RoxyVip

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 16:46

Sok schreef:
Hehe ik had in m'n oude kamer m'n bank langs de vensterbank staan, met daarin een cactus.
Nou had ik op een keer een date en ik zou even heel nonchalant m'n been over de leuning slaan.
Met m'n blote voet dus midden in de cactus :') Niks meer over van nonchalante ik :))

Whahahahahahhahaha, _/-\o_ _O- geweldig, ik lig hier helemaal in een deuk, ik zie het zo voor me hahahahah! (sorry... :o )

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 16:48

Ik had mijn haren gestijld en daarna mijn stijltang gewoon op bed gegooid onder het nom van; Dan kan ie daar mooi afkoelen. Vervolgens ga ik op bed zitten om mijn sokken aan te trekken; Precies op mijn stijltang :wow: Heb wekenlang niet kunnen zitten van de brandplekken op mn kont :')

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 16:54

@MightyJoe Auuuuuuw...
oh ik heb ook nog een leuke; we waren bij een trein-museum oid.
Er was een bank bij een kachel oid, en de kachel was stikheet en we moesten ook speciaal aan de andere kant 'instappen' (was een bank met een tafel eraan, zegmaar)
We gaan weg, iemand zegt nog: 'niet aan die kant weglopen hè' er komt weer een nieuw gesprek op gang, en jahoor! Ik loop volop tegen de kachel aan. Mooi litteken over nu van de brandwond (in de vorm van een uitroepteken, ik bedoel, ze doen het gewoon om mij te plagen...)

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 17:02

Jahoor, dinsdag nog.

Wilde oortjes pakken en ik zat op de bank met een lekkere joggingbroek en warme skisokken, dus ik ren naar de oortjes, glij keihard onderuit, op mijn knie.
Gevolg: knie 3 x zo dik, gevoelloze en tintelende plek, vandaag naar de HA geweest en er is een zenuw beschadigt of die zit klem, de vraag is of het ooit nog gaat genezen. :+

Ik heb werkelijk nooit wat, maar áls ik wat heb, gaat het altijd op een vreselijk domme manier. :=

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 17:04

Borisje schreef:
Jahoor, dinsdag nog.

Wilde oortjes pakken en ik zat op de bank met een lekkere joggingbroek en warme skisokken, dus ik ren naar de oortjes, glij keihard onderuit, op mijn knie.
Gevolg: knie 3 x zo dik, gevoelloze en tintelende plek, vandaag naar de HA geweest en er is een zenuw beschadigt of die zit klem, de vraag is of het ooit nog gaat genezen. :+

Ik heb werkelijk nooit wat, maar áls ik wat heb, gaat het altijd op een vreselijk domme manier. :=

Als ik mijn oortjes wil pakken, kan ik gewoon blijven zitten en hoef ik alleen mijn handen omhoog te brengen tot net naast mijn hoofd...

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 17:14

:') Okee dan, koptelefoondingen. :')

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 17:24

*Liep met mijn vriend en de honden in het bos. Ik was nogal druk, zou een larp weekend hebben een paar weken later en was 'in karakter' met de hond aan het spelen. Druk rennende en springende, ik draai me om om de andere kant op te gaan.. staat de andere hond daar. Lag languit in het bos op de grond met twee doldwaze jack russels en een vriend die niet meer bijkwam.
* De toilet deur open doen, maar die stoot tegen je voet en ik loop zo tegen de zijkant van de deur omhoog.. Dat doet best zeer :P
* Pappa's grote geitenwollen sokken die minstens 5 maten te groot zijn, en dan de trap af rennen. Ik was echt heel snel beneden (en een pijnlijke kont)
* Gourmetten met mijn moeder en broer, de plaat viel eraf en ik zou hem wel even vangen. Kon echt net mijn hand terug trekken anders had ik die vast gehad.
* Ik was zo trots! ik zou een hengst inrijden en had hem eindelijk goed aan de longe lopen. De eigenaar kwam even kijken en ik had het erover hoe goed het ging en lette niet op. Paard sprong aan de kant en trok me zo omver. Ik lach echt scheur! man.. wat een humor.

Edit, Ik had een wijnglas met een elfje eronder. Het glas was stuk maar het elfje nog heel dus ik wou het overige glas eraf halen. Vliegt er een stukje glas zo mijn oog in. Mijn oog open gehouden met mijn vingers, en gelukkig het glas eruit kunnen halen.
Laatst bijgewerkt door Benfan op 16-12-11 17:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 17:27

Ik heb eigenlijk exclusief domme ongelukjes..

Deed jiu-jitsu, en wanneer krijg ik de blessure? Juist, als ik rustig naar de kant loop. Half jaar revalideren, enkelbanden zwaar overrekt. Paar jaar later weer bij een stomme verstapping tijdens de training, spier in m'n andere enkel gescheurd en ook bandenletsel. Ook chronische blessure overgehouden aan iemand die een judorol deed terwijl ik onschuldig op de grond zat en hij met zijn knie precíes op mijn heupspier belandt.

Bij paardrijden? Paard wil de stal uit, ik hou 'm tegen bij z'n borst, gevolg - hand komt klem te zitten tussen staldeur en paard, zwaar gekneusd met zenuwletsel. Of achter mijn paard langsgaan en een bok vól tegen m'n borstkas krijgen. Ook niet aan te raden.

Loop ook regelmatig tegen deuren, drempels, stoepjes en hekjes op, bij voorkeur met m'n kleine teen. Of precies tegen de rand van het bed terwijl ik heus weet dat-ie er zit.

Uitglijers als het niet glad is kan ik ook, struikel regelmatig in het zicht van anderen bij trappetjes en zo. Nooit als er niemand bij is natuurlijk, zo gaat dat. :D

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 17:28

_O_ _O_

briljant dit soort acties :D
onze keukendeur staat eigenlijk altijd open, hij valt wel dicht maar niet in het slot zeg maar, dus ik heb er de gewoont van gemaakt er eigenlijk met mijn voet tegenaan te schoppen en zo door te kunnen lopen, in de winter zit ie dan soms opeens wel dicht, waardoor ik er dan vol tegen aanloop :))