Ik vindt het geloof achterbaks en ik denk dat de bijbel gewoon een van de eerste boeken is die ooit geschreven is en iedereen gelooft het.
Voorbeeld 1:
mijn vader woonde vroeger in een gereformeerd dorp. Mijn vader is "niks". Op zondag gingen de kinderen op mijn vaders fiets want die was niet gereformeerd.
voorbeeld 2:
Hebben jullie wel eens om de hoek van kerk gekeken op zondag hoeveel auto's er staan. En iedereen komt zogenaamd lopend omdat men os noch ezel zal laten werken.
voorbeeld 3:
Een meisje die ik ken draagt dus geen broeken maar lange rokken omdat ze gereformerd is. Ze heeft mij verteld dat ik naar de hel ga omdat ik broeken draag.
Maar ze gaat wel skiën in een skiBROEK!
\ voorbeeld 4
Van een vriendin van me is al 4 x haar fiets gejat.Zij is gelovig. Ze zet hem niet opslot want ze gelooft in de goedheid van de mens.
Ik vindt het wel genoeg zo. Ik heb de bijbel nooit gelezen. Ben het wel van plan. gewoon om te kijken waar ze die onzin vandaan halen.
begrijp me niet verkeerd. Ik heb echt wel respect voor mensen die wel gelovig zijn. Dat is ieders goed recht maar ik vindt het echt onzin. Ik doe wel eens een schietgebedje maar daar houdt het dan ook wel mee op.