Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je zou wat minder op je teentjes getrapt zijn als je naar de emoticons had gekeken, dan had je gewoon gezien dat ik een beetje de draak zit te steken met het volk waar ik inmiddels 8 jaar met plezier tussen woon
(dat hoeft ook niet!) __Marije__ schreef:Goh wat een perfect topic! Wij zijn een jaar geleden verhuisd, net als alle andere mensen zo'n beetje waar we leuk contact mee hadden. Iedereen is gaan studeren, samenwonen enz, verspreid door het hele land. Een aantal daarvan waren echt wel goede vrienden van mijn vriend/ons, en die spreken we zo af en toe maar ik mis heel erg de vriendschappen in de buurt, waar je gewoon lekker eens heen gaat, waar je eindeloos mee kunt kletsen enz! Ik heb wel wat oppervlakkige "hoi-doei-hoeishet" contacten maar op de een of andere manier blijft het inderdaad daarbij.. Terwijl ik helemaal niet moeilijk contact maak met mensen ofzo..
Serval schreef:Dan vraag ik mij toch echt af Vat ik het zonder humor op of breng jij het niet met (genoeg) humor? Het is maar hoe je het bekijkt GamblersCup![]()
Ik denk dat wij het in iedergeval met elkaar eens zijn dat wij elkaars humor niet humoristisch vinden!(dat hoeft ook niet!)

GamblersCup schreef:Serval schreef:Dan vraag ik mij toch echt af Vat ik het zonder humor op of breng jij het niet met (genoeg) humor? Het is maar hoe je het bekijkt GamblersCup![]()
Ik denk dat wij het in iedergeval met elkaar eens zijn dat wij elkaars humor niet humoristisch vinden!(dat hoeft ook niet!)
Jij vat het zonder humor op, want kijk eens voor de gein naar de emoticons, die zijn er niet voor niets voor geschreven berichten
Maar goed, dat laatste begint er toch echt wel op te lijken dat er toch een kern van waarheid in zit![]()
Ik ben met dit gesprek klaar, je bevestigd steeds weer dát, waar ik de draak mee stak![]()
Ben benieuwd naar andere verhalen!
Ik hou van humor
Serval schreef:Quellian; Haar snappen........doe ik tot een bepaald punt, liever gezegd wil ik tot een bepaald punt

Weinig mensen hebben maar écht humor hoor! Quellian schreef:Serval schreef:Quellian; Haar snappen........doe ik tot een bepaald punt, liever gezegd wil ik tot een bepaald punt
Maar ik denk hè -en dan wil ik niemand voor z'n neus stoten, ook jou niet- dat je makkelijker vriendschappen sluit op het moment dat je je open stelt voor mensen/opmerkingen.
Ik ben bijvoorbeeld totaal niet snel op mijn teentjes getrapt, snap veel soorten humor (hou van zwarte humor, sarcasme en zelfspot), maar als ik kijk naar jouw reactie... nee, zo zou IK niet gereageerd hebben naar GC toe![]()
Ook vrienden onderling gooien vaak rake taal (ik ben een open boek en ben ook erg eerlijk en verpak dingen niet mooi) en anders moet je het inderdaad bij de geklopte slagroom of billendoekjes houden, want dat kun je ook niet verkeerd opvatten.
Ze mogen van mij ook vanalles zeggen over bijvoorbeeld Utrechters, paardenmensen, vrouwen, Secretaresses of wat dan ook wat mij persoonlijk zou kúnnen raken zonder dat ik met mijn hakken in het zand ga.
Als GC tegen mij gezegd zou hebben: 'Utrechters hebben geen humor joh!', dan had ik gezegd dat ze volledig gelijk heeftWeinig mensen hebben maar écht humor hoor!
)
En het zijn geschreven woorden, maakt ook flink verschil!