voor een echte goeie moet je niet naar de buitenkant kijken
maarre doe mij maar een lieve, zorgzame, hardwerkende en betrouwbare vent, licht getint, met mooie dondere ogen en zwart haar. liefst gespiert met beetje borsthaar jaja droom verder
Oh Jakkie die. Lijkt wel of ie anorexia heeft maar op een rare manier toch gespierd is.
Ik zou mijn vriend bestellen maar dan 5 cm groter en iets gespierder, zoals die was. En dan iets meer geldbewust
Grapjasjes12
Geplaatst: 12-12-11 22:13
of lelijk van mooiheid
McThirsk
Geplaatst: 12-12-11 22:13
tinkerfunss schreef:
Haha leuk! Een lange, beetje stevige verzorgde man, met een heel lief en leuk karakter!
oh die lijkt op mijn man haha
Stybba
Geplaatst: 12-12-11 22:14
Rebel_Jits schreef:
Mijn vriend, maar dan de iets gespierderde en meer verzorgde variant. Eigenlijk zoals hij was toen we nog aan het daten waren
Hihi hier hetzelfde En dan zeggen ze iets van vrouwen dat die 'uit vorm raken' als ze eenmaal getrouwd zijn (om het maar netjes te brengen). Mannen beginnen gelijk als ze een relatie hebben
Ir1ne
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-11 22:14
Hehehe.. dit wordt een mooi topic heb ik het gevoel.. wel een beetje netjes houden, anders mag ie van de modjes niet openblijven dames
fjordowner18
Geplaatst: 12-12-11 22:14
ach uiteindelijk word je verlkiefd op degene die absoluut niet in je plaatje past, zoals bij mij en dan besef je ineens dat je toch op iets heel anders valt whahahaha
vroeger viel ik op blonde jongens met blauwe ogen, hoezo tegenover gestelde
Oh Jakkie die. Lijkt wel of ie anorexia heeft maar op een rare manier toch gespierd is.
*grin* Bart is vanzichzelf dun, had n bierbuik en is ontzettend hard gaan trainen en is nu gespierder dan ik wist dat je kon bereiken zonder aan de anabolen te gaan
Eskimo
Geplaatst: 12-12-11 22:17
Doe mij maar iemand zoals Johnny Depp
Zolang iemand maar humor heeft en sociaal is ben ik eigenlijk al happy (Oke, aangezien het oog ook wat wilt, donker haar, een lekker lichaam en mooie ogen is ook niet verkeerd)
fjordowner18
Geplaatst: 12-12-11 22:18
ik vind trouwens jake uit new moon wel bij me passen, is zo trouw als een hond en voldoet met de rest ook precies whahahaha
Vjestagirl
Geplaatst: 12-12-11 22:18
Oreo schreef:
George Clooney!
Oh nee dat nooit...
Doe mij Johnny Depp dan maar, of Leonardo DiCaprio, maar dan wel slank, jong en met lang haar
ik vind trouwens jake uit new moon wel bij me passen, is zo trouw als een hond en voldoet met de rest ook precies whahahaha
Zo trouw als een hond
Mijn man: aantrekkelijk, gespierd, donker haar, fel blauwe ogen en erg lief uiteraard!
CoronaLime
Geplaatst: 12-12-11 22:25
Hij mag hier wel wat van weg hebben
Lusitana
Geplaatst: 12-12-11 22:26
1.70-1.75m, rank met brede schouders, genoeg bespiering, maar niet teveel, geen draadnagel maar geen gram vet. Lekker kontje. Getinte huid, zwart haar, lengte en coupe die bij hem past, lichtbruine of groene ogen, neusvorm maakt me niet uit, volle lippen. Kuiltjes in de wangen is leuk, maar geen must. Wel verlang ik een jongensachtig vrolijk gezicht. Geen ernstig of dopey gezicht. Verzorgd uiterlijk, maar niet zo gegroomed dat het een model lijkt die van de set is weggelopen.
S_en_Z
Geplaatst: 12-12-11 22:27
bruin haar blond haar zwart haar
krulletjes, maar niet te lang kort maar wel gedaan
bruine ogen groene ogen blauwe ogen
grove kaak
grote neus (heeft op 1 of andere manier toch wel de voorkeur) kleine neus
lang en slank lang en minder slank
kort en slank
tattoos en piercings zijn niet verkeerd
Ey.. er werd gevraagd hoe die eruit zou zien eh..
Als het maar een combi is van hierboven is het allemaal prima
Zo te zien heb ik weinig "eisen".. toch blijft het lastig "de" te vinden
Deze is wel leuk
iets bredere variant
Laatst bijgewerkt door S_en_Z op 12-12-11 22:30, in het totaal 3 keer bewerkt