Wat voor jaar was 2011 voor jou?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xkimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 14:49

2011 was een goed jaar :)
Geslaagd voor mn havo, naar engeland verhuisd voor een opleiding en heb nu mn droombaan!
In 2012 ga ik dit doorzetten en hopelijk aan het eind van het jaar m'n licentie maar waarschijnlijk zal dat toch 2013 worden :P.

Nell_

Re: Wat voor jaar was 2011 voor jou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 16:38

2011 was een goed jaar. :)
Raakte zwanger, waren daar dolgelukkig mee! Op mijn werk ging het goed.
Lieve vriendinnen, en super gelukkig met mijn vent.
Maar helaas moest ik de moeilijkste beslissing uit mijn leven nemen; mijn paardje verkopen ;(
Dat was het minpuntje van 2011.

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 16:45

2011 was een jaar vol verdriet.
Hopelijk is 2012 beter.

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 16:49

2011 was niet veel boeiends, 2010 was beter :')

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 16:52

Eind 2010 schreef ik dit:
Destino schreef:
Veel sparen en met mijn vriendje naar een huisje gaan kijken.
En daarvoor dus zeker wel een aantal leuke dingen laten, maar dat is wel voor een goed doel :D .
Verder nog geen goede voornemens gemaakt..

Inmiddels wonen we ruim 2 maanden samen! :+: :D

2011 was een heel goed jaar voor mij. :)
Een nieuw verzorgpaardje gevonden (eigenlijk was dat de laatste paar dagen van december 2010 :+ )!
Ik heb mijn PDL diploma gehaald, geheel een andere richting dan mijn HBO opleiding hiervoor. In maart zijn mijn vriend en ik voor een huis gaan kijken, dat hebben we in diezelfde maand ook gekocht. In juni kregen we de sleutel en hebben we ruim 4 maanden veel geklust. Sinds 7 oktober wonen we samen! :D
Ik heb ook nog een nieuwe baan gezocht & gevonden, dichterbij huis, beter salaris en meer uitdaging! Heb het er erg naar m'n zin! :D

2012 wordt volgens mij ook een mooi jaar, we gaan de buitenkant van ons huis onder handen nemen en laten een mooie tuin aanleggen. Ook gaan we op vakantie naar NY en Aruba :D
Verder hoop ik gelukkig te blijven met mijn lieve vriend, familie & vrienden/vriendinnen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 16:56

2011 was een super jaar. :j

Sinds begin 2011 een relatie met mijn vriend, rijbewijs gehaald en een toffe auto aangeschaft. Leuke vakanties gehad, weekenden weg naar mooie steden. Mijn paard verhuisd naar een hele fijne stal. Toch ook positief is dat ik een fijne eigenaar heb gevonden voor mijn pony, ookal is hij nu weg bij mij ik ervaar het toch positief.

En in september begonnen met een compleet nieuwe HBO opleiding.

2011 was super en voor 2012 zijn er grote plannen. :D

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:02

In 2011 weer lekker verder gegaan met studeren en (tot nu toe) geen enkele onvoldoende gehaald :D
Ook het jaar waarin ik mijn superfijne (bij)baan heb gevonden, waardoor ik straks mijn grote droom kan financieren: een paard! Nog eventjes sparen.

En verder het jaar waarin ik ben gestopt met mijn verzorgpony, na 5,5 jaar ;( maar het is beter zo.

Was best een lekker jaartje :)

Kimm1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:19

In 2011 heb ik mijn opleiding afgerond.. Een tijdje op een privéstal gewerkt - één maand werkloos geweest

Het beste uit 2011 is mijn allerliefste vriend! Ik ben zo ongelooflijk gelukkig met hem en soms lijkt het wel of ik in een droom leef... Maar gelukkig, het is allemaal écht! Wauw! <3

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 22:11

Mwaa, 2011 was niet heel super maar ook weer wel :\
Helaas afscheid van die lieve icarus moeten nemen wat toch echt wel het ergste was !
Denk nog elke dag aan hem, zou ik het nou kunnen veranderen.
Het heeft heel veel veranderd, er zijn nu veel lege momenten en momenten waarvan ik denk, ja nu zou ik naar hem toe fietsen en met hem praten alles vertellen, hij steunde me altijd...
Mn beste vriendinnen die opeens in een klap veranderen en iedereen tegen me op zetten..
Maar er waren ook leuke en mooie momenten, ponykamp was echt super !
Lieve ukkepukkie lutske geboren, en nog veel meer !

Hopelijk was jullie 2011 beter ! <3

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 22:16

Wil graag een heel groot deel van 2011 heel snel vergeten.. Er zijn een paar kleine dingen die leuk waren.. Maar al die negatieve dingen dit jaar ;(

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 22:40

Zowat het pijnlijkste jaar van mijn leven. Na een relatie van 8 jaar op oudejoursavond 2010 uit elkaar gegaan en elkaar nooit kunnen loslaten, dus rond oudejaar 2011 samen gaan skiën en een nieuwe poging gewaagd, om dan uiteindelijk vorige week opnieuw uit elkaar te gaan ;(

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 22:47

In het begin van het jaar is mijn oom overleden aan de verschrikkelijke ziekte ALS.

Verder heb ik een fijn jaar gehad. Nieuwe contacten en hele lieve vrienden erbij met een hele hechte band.
Ook het paardrijden waren met up's down's maar heb er veel van kunnen leren!

Op naar 2012!

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 22:58

2010 en 2011 vond ik twee verschrikkelijke jaren! Hopelijk word 2012 beter :D

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 23:00

Een heel verdrietig, maar ook een heel bijzonder jaar. Mijn vader is overleden en ik raakte zwanger en ben bevallen van een dochter. Mijn dochter heeft veel dingen van mij en mijn vader weg. Nu heb ik het gevoel dat ik mijn pa toch altijd een beetje bij me zal hebben.

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 23:04

Super leuk jaar, sommige dingen waren minder leuk, maar heb ook heleleuke dingen mee gemaakt met mijn pony bijvoorbeeld, voor het eerst bij dr gelegen in de wei, en onze eerste cross gehad en dat was echt super!

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 09:20

MW ->LZP

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 09:31

Een jaar van geven en nemen, verwelkomen en verliezen

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 10:34

Negatief; Mijn opa en oma in 2 maanden allebei verloren. Ruzies in de familie. Mijn cijfers zijn echt om te huilen. Een paar bijzondere mensen verloren (niet overleden). En vast nog wel meer.
Positief; Een hele boel leuke vriendinnen erbij gekregen waar ik echt van ben gaan houden :D . Afgevallen. :D En een hele lieve jongen ontmoet waar ik 2012 heel goed mee wil beginnen. :D En daar missen vast ook nog wel een heleboel dingen.

Almetal, een best bewogen jaar met up's and down's.

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 10:56

Wat minder leuke dingen thuis maar geweldig jaar met mijn pony

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 11:02

Het was een saai jaar, met af en toe wat leuks of minder leuks..

De kans om in Frankrijk te werken van de zomer laten slippen en daar nog steeds wel spijt van.
Het beginnen aan een opleiding, gaat super goed, maar ik kan onmogelijk een stage vinden.. ;(
Eigenaresse van manege waar ik 8 jaar heb gereden heeft zichzelf van het leven beroofd.. ;(

Mijn lieve vz-paardje is bevallen van een mooi merrie veulen <3
Stoppen opleiding VAVO, goede keus.

Het was een nogal saai jaar; werken, paarden, sporten, uitgaan.. Same old als 2010..

Tijd voor wat meer actie!!

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 11:04

2011 was voor mijn een rotjaar al met al, er zijn ook veel dingen geweest die super waren, maar al met al is het een mislukt jaar geweest.
Ben heel erg veranderd door verschillende gebeurtenissen en mijn leven zelf heeft ook een mega-ommezwaai gehad, zal BLIJ zijn dat het
1 januari is, weg uit dit jaar.

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 11:09

2010 en 2011 waren voor mij hele zware jaren. Ik heb zware operaties en veel gezondheidsproblemen gehad, en kan al twee jaar ontzettend weinig. Gelukkig gaat het nu de betere kant op, en waarschijnlijk lukt het me mijn opleiding af te maken voor ik opnieuw geopereerd moet worden.
Heb wel ontzettend genoten van de paarden en mijn vriend.

Doelen voor 2012 zijn mijn gezondheid goed genoeg zien te krijgen om weer mijn opleiding te kunnen doen en wie weet Z1 startgerechtigd te zijn. Verder lekker genieten van alle mooie momentjes en mijn vriend :)

Anouk_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 11:11

2011 is voor mij een jaar vol verrassingen geweest :j
April/Mei 2011 lekker op vakantie geweest naar Turkije. Een paar maanden later ben ik geslaagd
voor mijn MBO4 en toen ik eenmaal lekker aan het werk was bleek ik
onverwacht en ongepland zwanger te zijn. Maarliefst al 19 weken ! Dit was even
schrikken voor mij, m'n vriend en de rest van de familie. Een complete verrassing. Kindje is enorm gewenst
en we kunnen nu al niet meer wachten op onze kleine meid. :+:
Dezelfde week als de ontdekking van mijn zwangerschap kregen we te horen in aanmerking te komen
voor een huisje. Fantastisch! Alsof alle puzzelstukjes even bij elkaar vielen en het zo hoorde.
Inmiddels druk verbouwd en wachten we nu op de kleine meid. 18 januari ben ik uitgeteld.
2012 word voor ons een nieuwe begin, terug kijkend op een jaar vol veranderingen.
Maar wat zijn we gelukkig met elkaar <3

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 11:46

Eigenlijk was 2011 echt een top jaar! :)
Natuurlijk waren er ook vervelende momenten. Zoals bijvoorbeeld het moment dat mijn vader verhuisde naar een andere stad, en ik een belangrijke vriendin verloor. Nouja, we hadden ruzie.
Maar vooral was het een positief jaar. Ik heb weer onwijs veel leuke dingen mee mogen maken, veel dingen gezien. Heb mijn vliegangst overwonnen en ben lekker 2 keer naar Spanje geweest dit jaar. Met de paarden gaat het ook steeds beter en we hebben dit jaar samen zo hard gevochten dat we volgend jaar ons B debuut gaan maken.

En vooral ben ik ontzettend blij om het feit dat, ondanks dat we heel ver uit elkaar wonen, mijn vriendinnengroep nog steeds is zoals het áltijd is geweest en dat we weer met z'n alle een super jaar achter de rug hebben. :+:

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 11:58

Mijn relatie eindigde afgelopen augustus na 15 jaar, en alsof ik het aan had voelen komen, had ik mijn twee paarden in de maanden daarvoor al verkocht.
Ik heb binnen een maand mijn droomhuisje gevonden, en flink onder de al behoorlijk gezakte vraagprijs kunnen kopen!
Financieel is het even lastig nu, ik hoefde eerst amper na te denken over wat ik aanschaffen zou, nu kan ik net rondkomen. Maar alle puzzelstukjes zijn op zijn plek gevallen, en ik voel me helemaal sterk!

Ik mis mijn boomgaard met mijn fruitcollectie, maar heb voor komend jaar een flink stuk volkstuin gehuurd, zodat ik toch weer lekker buiten aan de slag kan!