Iets besteld, maar krijg geen bevestiging

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Re: Iets besteld, maar krijg geen bevestiging

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 23:27

Yep! En is het niet vandaag dan is het morgen! :P heb mijn iPad altijd bij me! :D

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 23:41

Kijk en dat is waarom ik het zaakje al snel minder ging vertrouwen, omdat ze me niet gewoon even te woord stonden. Al is het maar om te vertellen dat er vertraging is of voor mijn part zeggen ze dat ze ook niet weten wat er gebeurd is. Dan kan ik me daarbij neerleggen.

Maar juist het níet mailen heeft er in deze voor gezorgd dat ik vermoed dat dit geen zuivere koek is (om het woord oplichting nog maar niet in de mond te nemen). Een email sturen is een kleine moeite, en zeker als je een WEBshop hebt. Ik heb ze voor alle redelijkheid ook steeds een termijn van een week gegeven, alvorens ik opnieuw mailde. Dat leek mij toch meer dan genoeg tijd om te antwoorden... Maar goed, tot op heden dus nog nooit een fatsoenlijk woord. Helaas.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 23:43

Oei.. Een week taal noch teken is wel heel kwalijk! Een dag, oké, 2 is in mijn ogen al te lang, maar een week? :n

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 00:15

Lovende recensies op een site zeggen natuurlijk ook helemaal niks, die kan ze er zelf op zetten