Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zwitsal schreef:Ik zat er toevallig van de week over na te denken..
Maar mijn haar groeit heeeeeel langzaam en het is een beetje lastig te voorspellen wat mijn haar doet als ik het zo kort knip..(heb een slag/grove krul erin).
Maar vooral dat het zo langzaam groeit houdt me wel tegen..
gemske schreef:Ja, ik wil het ook doen rond kerstmis. Ben afgelopen mei getrouwd en wilde toen eigenlijk al, maar het was nog iets te kort. Ik wil namelijk wel haar tot op mijn schouders ongeveer overhouden. Dus toen heb ik de datum op kerst gezetMijn haar is nu bijna op navel-hoogte
Enige wat ik nog even zeker wil weten of mijn haar niet te dun is, ts weet jij of dat wat uitmaakt?
_Veronique_ schreef:_Veronique_ schreef:Top dat je dat doet! Ik zou het niet kunnen!
Ik heb trouwens nog wel een lange vlecht liggen van toen ik op mijn 11e mijn haar kort knipte. Zouden ze daar iets mee kunnen? Op de site staat immers: haar vergaat niet.
_Lola_ schreef:gemske schreef:
Enige wat ik nog even zeker wil weten of mijn haar niet te dun is, ts weet jij of dat wat uitmaakt?
Nee ik denk het niet want ze pakken toch 3 verschillende vlechten van de zelfde haarkleur en die doen ze door elkaar om er een pruik van te maken. En als het heel dun is, nou dan hebben ze misschien 4 vlechten nodig Hahah!
Ik denk dat ALS het niet kan, dan had het op de website gestaan
_Lola_ schreef:Als ie los maar 25 cm is!