Ik... Hou van mijzelf!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

naomi_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:26

Ik ben altijd heel vrolijk en probeer dingen altijd zo positief mogelijk te maken & heb veel doorzettings vermogen.
Ben ook wel blij met mn ogen & wimpers. Verder ben ik ook wel blij met mn lengte - gewichtsverhouding, omdat dat best anders is geweest en ik vind mn korte beentjes totaal niet erg ! :).

QuintyKelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:27

Ik ben tevreden over mijn ogen, en mijn polsen :') (lijken mijn armen dunner door omdat ik best dunne polsen heb). Verder ben ik ook tevreden over mijn nagels en mijn zomer-haarkleur, aangezien mijn haar een stuk lichter wordt in de zomer waardoor ik heel mooi donkerblond wordt :D

Qua innerlijk, dat is wat moeilijker. Misschien dat ik bijna altijd voor iemand klaarsta en dat ik altijd mijn mening zeg en er geen doekjes om wind ( wat ook regelmatig een slechte eigenschap is ). Moet wel zeggen dat slechte eigenschappen verzinnen altijd wel een stuk makkelijker is..

En inderdaad een mooi topic, tegenwoordig kan iedereen alleen nog maar klagen en het mooie van het leven is zo gewoon... ;)

Dani

Re: Ik... Hou van mijzelf!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:30

Ik ben ontzettend blij met mijn haar. Krijg van élke kapper waar ik kom ook complimenten. Heel dik en vol, veel haar, en hele mooie aparte kleur. Terwijl ik er vroeger zo mee gepest ben, haha.

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:31

Ik heb mezelf leren accepteren, ook al blijft het nog slikken als ik in de spiegel kijk. Ik besef dat het niet samengaat met mijn levensstijl om slank door het leven te gaan en ik accepteer de consequenties daarvan.

Sowieso gaat mijn uiterlijk mij niet veel aan, en mede doordat dit geaccepteerd word door mijn vriendenkring kan ik goed in mijn vel zitten. Dit is wie ik ben, en dat kan ik niet veranderen. Ik ben trots op mijn lengte, maar wat ik vooral aan mezelf kan waarderen is mijn nuchterheid en behulpzaamheid. :D

tinkerfunss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:31

Ik vind zelf dat ik dik word, maar als ik in de spiegel kijk denk ik, ach, ik zie er toch prima uit! Kwa uiterlijk merk ik genoeg gebreken, maar ik vind zelf mijn karakter wel mooi, en dan vind ik het allemaal wel weer prima! :D

Quebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:33

Mijn ogen :))

en heeeel soms mijn borsten _O-
Laatst bijgewerkt door Quebelle op 06-12-11 22:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:34

Ogen/gezichtsvorm. Maar vooral mijn luisterend oor :)

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:34

Wat een goed topic! :j

ik ben tevreden over mijn lijf en mijn gezicht opzich. Verder probeer ik zoveel mogelijk naar het positieve op te lossen en mijn levensspreuk is dan ook: 'It's your life, enjoy it.' En zo probeer ik in het leven te staan! :D

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:35

Ik ben heel erg tevreden met mijzelf :D
Ik zal wel moeten want ik moet dagelijks tegen die kop van mezelf aan kijken

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:37

Ik ben heel erg blij met:
- mijn lange, slanke benen
- mijn borsten! (klinkt best stom btw xD)
- mijn vingers
- mijn doorzettingsvermogen
- mijn eerlijkheid
- mijn positieve uitstraling (waardoor mensen het niet doorhebben als ik me klote voel)

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:37

Ik ben wel blij met mijn ogen, mijn tanden/lach ook wel (tanden zijn wel te 'geel')
m'n enkels vind ik ook altijd wel prima,
en ik ben happy met m'n taille!

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:40

Eva Eva *\o/*

Ik ben blij met mijn ogen, want die vind ik mooi, en mijn haar ook, als het goed zit. :P De kleur ben ik nog niet zo over uit, maar de 'vorm' vind ik wel mooi. :j

En tegenwoordig ben ik ook wel blij met mijn lengte, ben 1.79, vond ik vroeger veel te lang en ik wou zelfs stukken van mijn benen afhakken. Maar nu ben ik blij dat ik lekker overal overheen kan kijken en omdat ik ook best sterk ben (voetballer) iedereen in de trein opzij kan douwen voor een plekje. :=

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:49

Eef, goed topic!

Ben blij met mijn doorzettingsvermogen.
Ogen horen er ook bij :D

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:00

Het heeft jàren geduurd voor ik mezelf een beetje oké vond.

Maar nu kan ik zeggen dat ik mezelf een geweldig leuke dame vind, met een super persoonlijkheid en gouden karakter. Daarbij heb ik een slank lichaam en erg mooie ogen. (vind ik)
Dus, ik ben tevreden, en begin ook langzaam écht van mezelf te houden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:00

Uiterlijk; Ik ben gek van mijn haar <3 verder vind ik dat ik mooie oren (ja ja) heb en een lieve lach.
Qua innerlijk ben ik heel erg trots op mijn zorgzaamheid, mijn optimisme, ik kan als ik ergens binnenloop heel veel sfeer en gezelligheid mee brengen en daar ben ik trots op. Ook heb ik enorm veel doorzettingsvermogen, als ik iets wil bereiken, kom ik er hoe dan ook. :) Verder ben ik er trots op ben dat ik slim ben. :D

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:04

Ik ben eigenlijk blij met alles aan mijzelf, behalve het feit dat ik niet kan stoppen met nagelbijten :j

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:06

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:06

Ik heb overgewicht, en vorige jaren was ik steeds bezig met hoe anderen me vonden en wou afvallen, voelde me niet lekker in m'n vel. Maar op een bepaald moment heb ik gewoon een 'klik' gemaakt in m'n hoofd. Als mensen een probleem hebben met m'n uiterlijk is dat lekker hun probleem, en ik weet tenminste dat vrienden me nemen om m'n innerlijke, m'n gezellige karakter. En dat is wat telt :j
Ben overigens wel weer aan het lijnen, maar dat is gewoon om qua conditie etc beter in vorm te komen. Is toch wel fijn als je wat fitter en energieker kan zijn. M'n haar ben ik ook best trots op en krijg ik veel complimenten van! En verder ook gewoon m'n optimisme, vrolijkheid en ik ben ook steeds in voor een leuk grapje (al slaan die soms nergens op :D )

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:07

Mijn haar en oren :D . ( Ik heb geen 'losse' oorlellen, en je ziet mijn oren niet als je mij recht aankijkt. Totaal geen flappers dus :D . )
Qua karakter.. Ik vind het heerlijk dat ik nuchter kan zijn, niet zeiken maar doorgaan :) .

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:08

Mijn steeds groter groeiende beebiebuik <3

Princeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:14

Wat een leuk topic, maar tegelijkertijd heel moeilijk :brr:

Qua uiterlijk... Ik ben wel een beetje trots op mijn figuur, maar er zijn ook weer genoeg zaken die er afbreuk aan doen (ik heb striemen en een vrij duidelijk gebrek aan vrouwelijke rondingen :') ). Ik vind mijn handen wel mooi :D Maar verder ben ik echt onzeker, vooral over mijn gezicht.

Qua innerlijk ben ik wel echt apart :') Ik ben trots op mijn gebreken! Ik heb veel eigenschappen waarvan men vaak vindt dat het negatief is, zoals:
-Vréselijk eigenwijs
-Af en toe een flink gebrek aan inlevingsvermogen
-Pessimistisch tot op het zwartgallige af
-Ik vloek als een bootwerker

Waarom zou je daar trots op zijn zie ik jullie je afvragen... nou, ik doe over het algemeen totaal geen moeite om dit te verbergen. Ik ben gewoon mezelf!

Daarentegen heb ik wel weer een goed gevoel voor humor (althans, dat vind ik zelf en ik hoor wel vaker van mensen dat ze me grappig vinden :D )

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:18

Van mijn uiterlijk vind ik mijn lengte mooi en van mijn innerlijk mijn zorgzaamheid ;)

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:20

mn schouders als ze bruin zijn in de zomer en mn ogen en mn lange dikke haar. watch profiel. :D

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:22

Momenteel een hekel aan mijn buik,zebra strepen boven en onder mijn navel,een vel overschot waar gerust nog een persoon in kan leven onderhand,buikspieren die niet aan elkaar gegroeid zijn,mijn buik ziet eruit alsof ik 6 maanden zwanger ben! Dankzij de lieve hormonen kan ik niet meer alles eten wat ik voorheen wel kon zonder een grammetje aan te komen.

Nee ik ben niet happy met mijn lijf.

Maaaaarrrrr.. ik ben ontzettend dankbaar,en ook happy,want ik heb een gezond kindje mogen dragen!
Dit is niet voor iedereen weggelegd,dus ik schik me momenteel maar met mijn lichaam,ontzettend dankbaar zijnde dat ik een fijne zwangerschap heb gehad,normale bevalling,en een gezond kindje op de wereld heb mogen zetten!

En die kilo's? Kwestie van sporten... nu alleen de stap nog zetten :))

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:23

Ik ben blij met mijn gezicht :j, en ondanks dat ik stevig ben, ben ik wel op de juiste plekken stevig en lekker curvy haha :D

Qua innerlijk ben ik blij met mijn positieve instelling, vind mezelf ook heel grappig en ben een heel zorgzaam en sociaal typje!

Voor de rest ben ik trots op mezelf omdat ik mijn zaakjes voor mijn gevoel nu goed voor elkaar heb! Heerlijk eigen huisje, met paard gaat goed en ben ik inmiddels 20 kg en dat worden er nog veel meer!