heftig nachtje gehad inbraak.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

corina21

Re: heftig nachtje gehad inbraak.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-11 11:53

jammer dat veel mensen meteen overal iets bij moeten zoeken,ik zou al denken dat jullie erop uitzijn,
ik heb er zelf niet 1 keer over nagedacht,over een scheld woord pfff.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 13:26

°: KH

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 13:29

Sophie_midas schreef:
Tjonge jonge, moet er nou altijd overal over gezeurd worden? Vind het ook typisch dat blanke mensen hier zeuren en getinte mensen er geen enkel probleem mee hebben. :))
Het is een leuke grap, lach erom (of niet). TS heeft het niet eens zelf geschreven..

_/-\o_

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 13:30

prii_boy schreef:
Ik vind gewoon dat je het kan benoemen als getinte mensen, als ik een buitenlander was geweest had ik dat soort woorden ook niet op prijsgesteld omdat je toch weer word geconfronteerd met het feit dat je anders bent..

oke.. misschien is dit een beetje vergezocht maar zo zie ik t

Wij worden in griekenland anders ook gewoon gierige hollanders en kaaskoppen genoemd he..

Sterker nog als ze in turkije of griekenland doorhebben dat je een NLer bent is het eerste wat je hoort "jaaaa kijken kijken niet kopen heeaaaa?"

Dus als jij in het buitenland bent en hun reageren zo ga jij de discussie aan? ik niet.. mij kun je opvegen :')

En ik vond de grap erg geslaagd TS :P

edit: overigens heb ik een turkse kennis waarvan ik de naam iedere keer weer belabberd uitspreek.. dus voor het simpele heeft hij als bijnaam "HE TURK".

En hij vind het nieteens erg.. (zo noemt hij mij weer Spook of Lijk omdat ik zo wit ben :') ) En zo heb ik indonesische vrienden die ik Pinda noem.

Leuk dat jullie meeleven in het anti racisme beleid maar ik vind het woord neger echt geen scheldwoord. Vooral niet als ze echt goed zwart zijn. :D

pingvinii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 17:57

Volgensmij snap ik hem nog steeds niet...
ik voel me dom :')

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 18:00

een man met een rode cape.... 2 negers..... wit paard.. het was 5 december...

:')

<:) :){ :){

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-11 18:05

Haha lol.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-11 18:06

Waarom komt in een moskee geen sint?

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 18:10

wordt gek van alle schoenen bij de deur

stinkschoenen

steelt schoenen

omdat ze daar op slippers lopen

*zoiets.. als die 1e.. de rest is vulling van het scherm*

Flauw he :')

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 18:14

Deze is leuker:

Een heel arm jongetje wil graag een nieuwe fiets voor Sinterklaas, maar zijn gescheiden moeder kan die niet betalen. Moeder stelt voor om een brief aan Sinterklaas te schrijven waarin hij desnoods om geld voor een nieuwe fiets kan vragen. Afijn zo gezegd zo gedaan en de brief is gepost aan "Sinterklaas - Madrid - Spanje".
Bij de PTT komt deze brief binnen en iedereen slaat een ach en wee wat zielig en wat moeten we hier nu mee. Dus 1 PTT persoontje opent de brief en leest hardop voor:

"LIEVE SINTERKLAAS,
Ik ben een jongetje van 8 jaar en ik wil heel graag een nieuwe fiets. Helaas zijn mijn ouders gescheiden en is mijn vader met de horizon vertrokken en krijgen wij geen alimentatie van hem, dus kan mijn moeder die niet betalen. Ik ben altijd heel lief, ik verzorg mijn zieke moeder en oma en pest nooit mijn zusje. Een nieuwe fiets kost maar 150 gulden. Alsjeblieft, Sinterklaas, wilt u mij helpen? Liefs,
Jongetje
<ADRES>

Afijn, de PTT afdeling post is zo ontroerd dat ze een inzamelingsaktie houden voor het jongetje om een nieuwe fiets te kunnen kopen. Ze halen 138 gulden op en sturen het geld precies op 5 december op naar het jongetje. Het jongetje opent de envelop en treft een brief van Sinterklaas aan met het geld voor de nieuwe fiets. Jongetje blij maar toch een beetje teleurgesteld dat het niet precies 150 gulden is, zodat hij zijn fiets nog niet kan kopen. Het jongetje schrijft een brief terug aan Sinterklaas en doet hem wederom op de post "Sinterklaas - Madrid - Spanje" De volgende dag komt ie bij de PTT aan en alle PTT'ers gaan helemaal uit hun dak.. "Jongens een brief van het jongetje". 1 persoon opent de envelop en leest de brief hardop voor.

"LIEVE SINTERKLAAS,
Hartelijk bedankt voor het geld voor mijn nieuwe fiets!! Heel lief van u maar ik kwam 12 gulden tekort dus ik kan nog mijn fiets niet kopen. Ik weet zeker dat u 150 gulden heeft gestuurd, dus die 12 gulden zullen de KLOOTZAKKEN BIJ DE PTT WEL GEJAT HEBBEN!"

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-11 18:17

Er staan teveel schoenen voor de deur hihi.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 18:17

1 laatste in de bokt variant:

Een agent staat met zijn paard voor het stoplicht te wachten. Naast hem staat een klein jongetje op zijn fietsje. De agent kijkt naar beneden en zegt: "Mooi fietsje heb je daar, zeker van Sinterklaas gekregen?"
"Ja, meneer" zegt het ventje.
"Wil je dan de volgende keer aan Sinterklaas vragen of hij er een achterlicht op zet?"
Het jongentje kijkt naar het paard van de agent en zegt: "Mooi paard hoor, zeker van Sinterklaas gekregen?"
"Ja, mannetje," zegt de agent.
Het ventje kijkt naar boven en zegt: "Wil je dan volgend jaar aan Sinterklaas vragen of hij de l*l eronder zet en niet erop?"

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-11 18:20

Haha die is goed met die fiets.