De Blunder's van je mede-mens die je dan net weer ziet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fleur_Laura

Re: De Blunder's van je mede-mens die je dan net weer ziet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:00

Vanochtend in de bus was het vrij druk, dus stonden er een paar mensen. Alleen 1 iemand hield zich nergens aan vast, en die buschauffeur die trekt best hard op en toen viel diegene languit in het gangpad :P

Presto3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:05

het lukte me moeder niet met het pasje de slagboom open te krijgen dus deed me vader het . papa stapt uit doet de slagboom omhoog en loopt er onderdoor niet denkent dat die slagboom ook weer naar beneden ging krijg die snoei hard die slagboom op z'n hoofd (ik moet nog steeds lachen als ik eraan denk :o )

arme papa :(:)

___Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:08

Mijn vader op vakantie zat lekker in zijn klapstoel en viel dus om, waarna hij tussen de stoel ingeklapt lag. Ik kwam niet meer bij :=

Dustyenmax18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:09

Zo was ik laatst bij de lidl met een vriendin, er liep een man voor me met een winkel wagentje en achter me liep een man. De man met het winkelwagentje liep heel zelf verzekerd richting de deur ( deur die automatisch open gaat naar 1 kant ) helaas voor de man liep hij aan de verkeerde kant en knalde vol tegen die deur een en knikt over zijn karretje heen en bijft 3 sec hangen, kijkt voor zich trekt het karretje naar achter en duwt het karretje weer naar voor, weer tegen de verkeerde kant van de deur. hangt weer over zijn karretje komt weer om hoog, en kijkt achter zich en vraagt aan mij waarom dat die deur niet open gaat, ehmm meneer de deur is open alleen staat u 1 meter tever naar links...
bij de eerste keer moest ik al moeite doen om mijn lach in te houden, helaas de 2de keer hield ik het niet meer en de man achter me ook niet, volgens mij stonde alle mensen in de lidl ons aan te kijken. Ik kon echt niét meer stoppen met lachen.

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:14

Wat een grappige verhalen allemaal haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:18

Hahaha! Klapstoelen zijn inderdaad hilarische dingen :') Ik kan ook uren op het strand blijven kijken naar mensen die uit alle macht op hun luchtbedje in zee proberen te klimmen, hihi.

Een paar jaar geleden zat ik met twee vriendinnen in het vliegtuig. Alle passagiers waren al aan boord, maar de stoelriemen mochten nog niet vast om veiligheidsredenen of zo. Dus een stewardess liep het gangpad door om iedereen even te controleren. Blijkbaar had een man voor ons zijn stoelriem wel vast gedaan, dus de stewardess vroeg "Wilt u uw riem even losmaken, meneer?" en twee seconden later "Neee, niet uw eigen riem!" Hahaha, we gingen helemaal stuk.

Ik heb ook erg hard op mijn wang gebeten toen ik een groepje meiden hoorde zeggen dat het eindstation van hun trein "Intercity" zou zijn _O-

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:27

Ik lag een keer in de ambulance en de ambulance-man dacht dat we er al waren en hij stond op. Ineens trekt die chauffeur op en hij vliegt letterlijk door de ambulance heen _O- Vloekend en tierend schreeuwen naar die chauffeur die hem keihard uitlachte. Toen hij mij compleet in een deuk zag begon hij ook keihard te lachen en toen kwamen we met z'n 3 hard lachend het ziekenhuis in met mij op een brancard :')

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:36

H_Nalanta schreef:
Haha, er liep hier net iemand voorbij op MEGA-hakken die voor het eerst op hakken loopt volgens mij.... :')

:=
Doet mij denken aan iets wat ik een tijdje terug meemaakte..
Ik zat in de tram, en voor mij zaten 3 meisjes, een daarvan liep echt op torenhoge hakken, en die zat uit te leggen aan haar vriendinnen hoe je op hakken moest lopen, dat het totaal niet moeilijk was en iedereen het kon enzovoorts. (Het ging op een vrij arrogante toon) Even later kwamen we bij het eindpunt van de tram, dus iedereen stapte uit. Dat meisje met de hoge hakken liep voor mij, zonder haar vriendinnen want die moesten de andere kant op o.i.d. Op een gegeven moment kwamen we bij een rijtje met van die ribbel-tegels (voor slechtziende/blinde mensen), ging ze me daar toch onderuit (haar hak schoof in zo'n ribbel)! :oo Heb haar nog wel op haar voeten geholpen, maar 't koste mij toch wel moeite om m'n lach in te houden.

En nog een andere keer in de bus. Het was vrij vroeg 's ochtends, en aan de andere kant van 't gangpad zat een jongen. Hij zat met z'n hoofd dichtbij/tegen het raam, en zat wat uit 't raam te staren. Op een gegeven moment rijd de bus tegen een stoeprand aan, stoot die gozer z'n hoofd keihard tegen het raam. Op zich niet zo heel grappig, maar het hoofd wat hij erbij trok was wel heel hilarisch. Hij zei ook heel stoer dat 't geen pijn deed toen ik vroeg of het wel ging, maar later zag ik in de weerspiegeling van 't raam dat hij wel over z'n hoofd zat te wrijven met een pijnlijk gezicht. :=

Ben zelf trouwens ook wel eens in volle vaart tegen een prullenbak aangelopen, omdat ik met m'n gedachten ergens anders was. Best gênant, want 't was behoorlijk druk op straat, maar goed. :+

En over inklapbaar meubilair kan ik ook meepraten: Bleef slapen bij m'n tante op zo'n klapbed. Had verder helemaal geen ervaring met die dingen, dus plofte vrolijk neer op het bed. Klapte die zo in, met mij er tussen. Zag er behoorlijk hilarisch uit, want m'n tante heeft bijna een uur slap gelegen van 't lachen. ^)

En mensen die uitglijden/vallen in de tram of bus is toch wel een klassieker, dat gebeurd bijna iedere week wel. En als ze dan rondkijken of iemand 't heeft gezien, terwijl de tram/bus stampvol zat is ook altijd grappig. :=
Laatst bijgewerkt door Donkerblauw op 02-12-11 18:38, in het totaal 1 keer bewerkt

belper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:37

geniaal!!

ik zat is in de auto en zag een jongen fietsen, toevallig keken ik en mijn vader naar hem en hij reed een heg in!! wij beide de rest van de weg naar huis half jankend in de auto!!

en een keer reed ik met iemand mee en op het fietspad rij een oude man in een rolattor(geen idee hoe je het schrijft:)) op zo'n sukkeltempootje. maar goed, wij kijken toevallig naar die man rijd die ineens achteruit de sloot in!! wij al remmen maar we zagen al iemand anders stoppen wij moesten ergens op tijd dus zijn we door gereden. het was hilarisch!! XD

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:41

Hihi :D

Ik keek vorige week uit het badkamerraam en zag 2 jongetjes (jaartje of 10) deurtje bellen bij de overkant. De eerste jongen rende direct weg, de andere jongen draait zich om, wil een sprintje trekken en valt plat op z'n snufferd voor de voordeur :D
Hij krabbelde omhoog, rende weg en halverwege de straat hoorde ik, wuuuuuuuhuuuuuuu mijn knieeeheeeen. Waarop het vriendje zei, tja god straft meteen! :D
Je kon mij opvegen :D

_Fleurtjuhh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:46

Haha, leuke verhalen allemaal!

Ik was vandaag met de klas in een soort ski hal. Niet zoals snowworld, maar een band die omhoog rolt. We gingen steeds in groepjes van 3.
3 jongens stonden op de baan verdeelt, achter elkaar. Opeens komt er 1 naar voren gezet, met 1 been tussen de benen van een andere jongen. Zag er erg knus uit!

Toen ik met 2 andere tijdens de laatste ronde er op stond, was het 1 grote blunder partij! :')
Ik stond vooraan, meisje wat achter me skiede, kwam ook een stukje naar voren, komt op mijn skies terecht, ik me uit alle macht proberen staande te houden, ging net niet helemaal, hing ik met 1 arm aan de balk die op het begin van de baan staat, met mn benen en skies nog aan, in een hele rare, erg onnatuurlijke houding. :') Lag helemaal dubbel, skileraar schrok wel een beetje en kwam mn skies uitschoppen. Gelukkig niks aan over gehouden.

Naja, ik stond weer normaal op de baan, waren net weer lekker bezig, ander meisje, stond ineens dwars op de baan! Op de piste is dat niet zo erg, maar met een band die omhoog rolt, sta je ineens heel snel boven. :')

Weer lekker bezig, gaat de 3e onderuit! Weer lachen! Daarna hebben we gelukkig nog wel even goed kunnen skieen!

Waren nog wel meer blunder deze middag, maar weet ze niet meer allemaal. :')

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:49

Een aantal jaar geleden ging ik met school voor het eerst op skivakantie. Toen ik en mijn vriendin voor het eerst in ons eentje mochten gaan skieeën, gingen we meteen de rode piste op. Eenmaal op de piste bleek dat we nog niet heel goed konden sturen... Mijn vriendin skiede heel hard tegen mijn aardrijkskunde leraar aan. Ik heb over de grond gerold van het lachen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:51

Net nog een x aan m'n moeder gevraagd..

Mijn vader moest toen een keer naar de dokter dus de dokter zei 'hoest eens. ' en mijn vader: 'aaaaaaaa...'

:')

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:53

Ik als postbezorger liep gisteren trouw mijn rondje, ook bij een paar huizen waar je bij elke deur even een stijl trappetje omhoog moet. Dus ik loop trappetje op, doe post door de bus, draai me om, loop trappetje af alleen bij één trede schiet mijn hak van de trede af, waardoor ik plof plof plof zo het trappetje af viel. Landde grotendeels met mijn gewicht op één knie, die dan níet zo leuk vond, en met mijn achterhoofd op een trede, en op m'n stuitje op de stoep. Snel om me heen gekeken of iemand het zag :')
Voel je je ook best dom. :o Nee hoor, ik loop hier maar drie keer per week, ik ken deze trappetjes wel... ahem.

Overigens zagen mensen het wel :j maar even aan de postbezorgster vragen van goh, gaat het? Neuh :P (wat mijn ego overigens niet erg vond, mijn knie wel)

Nefertarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 18:54

Ik werk in een winkel en heb een keer meegemaakt dat een vrouwelijke klant
de onderkant van haar lange rok achter in haar onderbroek had zitten....

Toen moest ik ook wel erg lachen, maar ik heb wel even netjes gezegd.
Ze was heel blij, anders was ze daarna met blote billen haar kantoorafdeling opgelopen bij haar collega's....

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 19:10

M'n vader (52 jaar) deed een poging tot gymnastieken. Hij gaat op de grond liggen en gooit z'n benen soepel in z'n nek.
M'n broertje en ik horen ineens een klein stemmetje: "Help, ik kan me niet bewegen!"

Hij kon z'n benen niet meer naar beneden doen en we moesten 'm helpen. In plaats van helpen moesten we elkaar op de been houden omdat we echt helemaal slap van het lachen waren _O- Ik heb maar heel weinig in m'n leven zó hard gelachen :')

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 19:20

H_Nalanta schreef:
Net nog een x aan m'n moeder gevraagd..

Mijn vader moest toen een keer naar de dokter dus de dokter zei 'hoest eens. ' en mijn vader: 'aaaaaaaa...'

:')

Hahahahaha geweldig! Hier moest ik ineens zo om lachen.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 19:51

Leedvermaak is echt mijn humor! Mits er geen gewonden zijn!

Iemand laten schrikken, iemand die valt of zijn hoofd stoot! Ow raap me op!

Mijn schoonvader was vrolijk aan het huppelen in de tuin, en wil zo naar binnen huppelen!
maar het zonnescherm hing uit en hij klatst zo met zijn hoofd tegen dat scherm aan, en een klap joh!

Zo liet ik mijn vriend een poos terug schrikken! Ik heb een walk inloopkast, en hij zat daar in zijn kleren pakken en een handdoek want hij ging douche!
Hij dacht dat ik beneden was, dus op het moment dat hij de kast uitloopt springt ie serieus een halve meter de lucht in, en geeft echt zo'n vrouwen gilletje! Ik heb echt een half uur plat gelegen.

En vorige week bij ons in de kroeg, was een meisje aan het poolen.
Maar vlak bij die tafel zit een klein schuin stuk van de houtenvloer naar stenen vloer.
Dus dat meisje huppelt heen en weer met die keu, en glijdt met die mega hakken over dat schuine stuk, zo op de kont.
Nah daar zat ze dan zo'n meisje met een keu in haar hand op de vloer!

Echt ik ga door zulke dingen helemaal plat en komt het komende half uur niet meer bij.

Een vriend van mij, met slecht geweten kun je goed laten schrikken.
En hij zat ook die zaterdag rustig op zijn krukje met zijn biertje, kom mijn zus uit de wc grijpt hem in zijn zij en zegt boe!
Nou hij vloog van die kruk en smijt zo zijn glas van zich af! Ik had gewoon spierpijn van het lachen!

Maar die jongen houdt zelf ook van een geintje!
Zo had hij ooit in het puntje van mijn sigaret een knaldingetje gestopt, dus op het moment dat ik mijn peuk aanstak ontplofte die!
Ik tufte hem 2 meter verder! En dan te bedenken dat ik die peuk opstak omdat ik chagrijnig was omdat ik een beetje mot had met mijn vriend! Mijn chaggo bui was meteen over!!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 20:23

Ik liep laatst de draaideur van school in, rent mijn vriendin me achterna en knalt met haar gezicht tegen het glas :') Toen moest ik zo lachen dat ik ook onderuit ging _O-

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 20:40

Pascal schreef:
Zo liet ik mijn vriend een poos terug schrikken! Ik heb een walk inloopkast, en hij zat daar in zijn kleren pakken en een handdoek want hij ging douche!

Een walk inloopkast? You made my day _O-

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 20:46

ik en een vriendin wouden op de foto.. diegene die de foto maakte fotograveerde haar eigen voorhoofd met flits aan.. toen ik zei nee maak er nog maar een .. deed ze het weer!!

jemig iedereen in de kamer lag gestrekt van het lachen...

op vakantie zaten we in een paardenkoets rondleiding door de stad.. daar leip een stelletje en dat meisje had haar rok in haar onderbroek.. heel de straat keek haar na.. wij ook.. de koetsier had het ook gezien en die riep 2 keer na haar.. toen kreeg ze het door.. knalrood werd ze..

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 20:49

Vorige winter was het spekglad en op het schoolplein liep een brugger zich ontzettend uit te sloven, gaat dat jochie vervolgens keihard op z'n plaat. Ik moest zo hard lachen dat ik zelf ook onderuit ging. :+ Karma is a bitch.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 20:56

Oke ik had zelf een hele blonde vandaag. Ik werk in een autobedrijf en moest veel auto's vandaag terug inparkeren na de proefritten die de mensen maakten. Dus ik stap in, wil het stuur pakken.. Zit ik op de achterbank! :+

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 20:57

:') geweldig.
Ik hou er ook van als mensen onderuit gaan :D

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 21:01

AxS136 schreef:
Je kent het wel, een mede-mens maakt een dikke blunder en jij moet dat net weer zien. Behalve dat dit goed voor de lach spieren is, maakt het je dag ook nog eens goed.

Laat ik eens beginnen.

Vanmiddag uit school , ging ik even tanken. Achter mij stond nog zo'n tank-ding. Komt een vrouwtje in een Japanse auto aanrijden, met de neus dezelfde kant op. Ze stapt uit en komt tot de conclusie daar de tank dop daar niet zit. Ik zeg netjes "Uw tank dop zit aan de andere kant.'' Zij zegt : O dank u wel mevrouw.
Ik ben klaar en rij weg.

Dan zie ik dat ze om het tankstation heen rijd, en vervolgens aan de andere kant weer met de tankdop aan de andere kant staat.NEE dat was nog niet alles!! Je raad het al, ze rijd weer naar de andere kant en maakt weer dezelfde fout. :') Toen snapte ze dat ze moest draaien ,en dat de neus de andere kant op moest.
Mijn dag is in ieder geval goedgemaakt!!

Een tijdtje terug.

Ik fiets door de stad. Kom een jonge tegen waar ik ooit een blauwe maandag wat mee gescharreld heb.
Ik kijk hem aan, hij mij. Zo loopt hij tegen een lantaarnpaal op. :') Moest naar huis fietsen met de mascara op mijn kin van het lachen!

Tijdens mijn afrijden, reed er achter mij een man die met zijn hoofd op het stuur sloeg. Was heel verleidelijk niet in die achteruit kijk spiegel te kijken. Toen ik later weer eventjes stiekem keek , had hij zijn tanden al in het stuur gezet. Heb de andere 20 minuten met een giga grijns gereden. :')

Dat van het tanken heeft mijn zus ook eens gehad.
Mijn zus is echt een auto kneus. We zouden naar de stad maar de tank was leeg.
Mijn zus draait zo in dat de tankdop net aan de verkeerde kant staat.
Ik zei nog tegen haar draai die auto even. Is wat makkelijker........ Rijd ze de auto weg, aan de andere kant van de pomp en wederom met de tankdop aan de verkeerde kant..........
Zag het gebeuren en moest al heel hard lachen toen ze ging parkeren... Vraagt ze me ook nog wat er aan de hand was.