Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nancy schreef:HOE BOOS WIL JE ME HEBBEN!!!!!! aLS IK ZE ZIE JONGE,, IK ZWEER HET JE,, IK LAAT HUN VOELEN,, PRECIES ZOALS ZIJ DAT PAARD HEBBEN BEHANDELD! OF HARDER,, IK WOR HIER ZO PIS NEIDIG VAN!!!! IK KAN DIT NIEJ HEBBEN.. DOODSTRAF IS ERG WELKOM BIJ DIT SOORT ZAKEN!!!
Citaat:Vandaag reed ik les.. Tijdens het galopperen, valt zo'n kind met dr pony mijn pony aan. Mijn pony schiet dr loeihard vandoor en draait vervolgens vlak voor het hek om. Toen viel die pony nóg een keer aan, en lag ik drnaast..Heb nu alleen heel erg last van mn stuitje,, Kan amper lopen
![]()
Kind had dr pony toch gewoon 'n tík kunnen gevenDan zit je die bok ook nog wel uit.
Maarja, Sommige kindjes kunnen dus gewoon niet rijden
Citaat:ik vind het een goed idee omze s'nachts buiten te zetten,het is dan veel koeler voor ze.doen!!!!
Citaat:van dat intensief rijden kan ik misschien een antwoord geven,
het gedrag kan tijdens de drachtigheid veranderen amelijk dat het paard rustiger zal worden, n degeboorte kan het paard wel vals lijken maar dat is meestal alleen omdat ze haar veulen wil beschermen.voor intensief rijden kun je doorgaan tot zo een maand of 7 en na de geboote vanaf 3-4 maanden langzaam weer opbouwen.tot de geboorte geef je de merrie het best veel rustige beweging an de hand of longe (niet galoperen!(cros dan he) dit om de geboorte te voorspoedeigen.hopelijk ben je hiermee geholpen.
greetz dutske
DaisNBenj schreef:Hahahaha, wel leuk om eens te bekijken!!!
Ik ben nog niet zo lang op bokt, over 5 jaar zal ik alles herbekijken![]()
Hoe was het nog afgelopen in 't bejaardentehuis ??
Duhelo schreef:[EA-GZ-PP] {GZ} pony tot 1.20 lage prijsklasse of bruikleen
ik denk dat de TS van dit topic zich hier over enkele jaren meld
quartel schreef:Duhelo schreef:[EA-GZ-PP] {GZ} pony tot 1.20 lage prijsklasse of bruikleen
ik denk dat de TS van dit topic zich hier over enkele jaren meld
![]()
Citaat:kun je hem geen anti bijt lap omdoen of eventueel zon deken rek?(zoeen waarmee hij zen hals niet mer kan buigen)
Citaat:hallootjes, om te kortwieken, doet je dat zelf? en is dat hetzelfde als bij kippen?
(gewoon met een schaar de penne afknippen naast de euh ''onderarm'')
of is dat op een speciale manier?
ik kan kippen kortwieken, en ik wil dat zelf doen bij onze papegaai, omdat hij weer begint te vliegen:( maar kmag niet van men ma dusseuh