Heel mooi filmpje : longeren zonder touw met 2 friese paarde

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

senoritakimm

Re: Heel mooi filmpje : longeren zonder touw met 2 friese paarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 12:49

Ik geef eerlijk mijn mening.
Je zet dit filmpje waarbij je rekening kunt houden dat ieder zijn eigen mening heeft.
Maar goed het elke keer heen en weer en op en neer nerveuse gedoe met die zweep is niet aan mij gericht.
Ga dan gewoon lekker rennen en laat die zweep gewoon liggen!
Als ze het zonder zweep ook doen dan kun je dat toch ook lekker doen?

Waarom word er niks met de paarden gedaan als ik vragen mag?

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-11 21:10

senoritakimm schreef:
Ik geef eerlijk mijn mening.
Je zet dit filmpje waarbij je rekening kunt houden dat ieder zijn eigen mening heeft.
Maar goed het elke keer heen en weer en op en neer nerveuse gedoe met die zweep is niet aan mij gericht.
Ga dan gewoon lekker rennen en laat die zweep gewoon liggen!
Als ze het zonder zweep ook doen dan kun je dat toch ook lekker doen?

Waarom word er niks met de paarden gedaan als ik vragen mag?

Sorry, vooral naar jou! Ik reageerde echt heel aangebrand. Duurde even, maar ik realiseer me het nu.
Je hebt gelijk. Had er meer rekening me moeten houden dat iedereen anders is.
Oké.
Dat is juist het jammere; ze lopen niet zonder zweep en anders krijgen ze helemaal geen beweging. Maar ik zal er op letten de volgende x. Wat minder met de zweep zwaaien.

De eigenaar fokt met Shire's. Hij heeft de Fransisca (roze) gekregen uit Duitsland. Ze is geruild tegen een Shire hengst van 2.00m. (samen met nog 2 paarden, maar beiden verkocht). Hij heeft haar alleen om te kijken wat FriesXShire is. Maar dat is gemeen, want ze verdiend alle aandacht. Ze is ontzetten mooi, heeft een heel lief hoofd net als haar karakter. Ik kan haar rustig uit de loopstal halen en haar dan gewoon los laten lopen. Ze snuffelt wat en eet kuil terwijl ze sjanst met een Shire hengst. Zoals je ziet loopt ze ontzettend mooi. Ik dacht dat dit echt een tuigdraf was. Helaas is het enigste wat ze kan een halster om en haar hoefjes optillen. Aangezien ik de moed niet heb om erop te stappen (ben ook niet consequent genoeg) kan ik niks doen. Er ligt wel tuig dus ik kan het haar leren, maar dan lijkt het mij handig dat IK weet hoe dat moet.
Het lijkt mij wel geweldig om haar voor een kar te zien of om op haar rug te zitten terwijl zij de sterren van de hemel draaft, maar ja. Dromen he?

[/quote]

Nee hoor,je leeftijd is niet erg!
Maare ik had andere verwachtingen toen ik de titel zag van je topic..
Aan de hand daarvan schreef ik iets op en zag later hoe oud je was en dacht,
laat maar want je maakt lekker lol met je knol..

Maar het was helemaal niet zo onvriendelijk bedoeld hoor...[/quote]

Prima!

merle1 schreef:
nounou dat zijn aardig knappe friezen die je hebt! <3 mooi hoor!

Dankje (:

laraxXxemma schreef:
wat een mooi loopje heeft die met het roze halster!

Jaa! Heel mooi! Dankje. Zal het tegen haar zeggen ^^ xd

xxieslady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 17:06

dit is toch geen longeren :P maar opjagen/ spelen maar zijn wel 2 hele leuke paardjes , daar kun je trots op zijn :) en super mooi rose halster waar heb je die gekocht

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-11 19:33

xxieslady schreef:
dit is toch geen longeren :P maar opjagen/ spelen maar zijn wel 2 hele leuke paardjes , daar kun je trots op zijn :) en super mooi rose halster waar heb je die gekocht

Ja, zoals als ik al eerder heb geschreven; wist niet wat ik het moest noemen :P
Dankje (:
Volgens mij hebben we dat halster bij Pegasus gekocht. Maatje full is goed voor haar, maar een Shire past hm ook.