dat programma heb ik vorige week voor de 1ste x gezien, geweldig! ik zei al tegen mijn vriend dat ik absoluut weer ga kijken, en nu ik weet dat er een bokker bij is!! haha!!! ik verheug mij er nu al op!
Nou Robin als ik dit topic niet gelezen had had ik het niet geweten. Nu ga ik zeker kijken hahaha.
pubelia
Geplaatst: 21-11-11 17:02
hahaa, oeps... Maar je schaamt je altijd voor jezelf als je op tv komt. Teminsten dat heb ik wel gehad toen die keren. terwijl het voor andere reuze mee valt...
Ik ga het opnemen, want ik kijk altijd wat anders op maandag, maar ben dit programma tijdens het zappen in de reclames vorige week wel tegen gekomen. Ik heb van wat ik gezien heb echt in een deuk gelegen haha. Dit gaat leuke kost worden voor onder mijn ontbijt morgen. Je hebt misschien één geluk als ik nou spontaan beval vanavond dan zie ik het op een later tijdstip, maar je komt er niet onderuit hoor
Ga even kijken en grappig dat je uitgekozen bent uit 100 mensen, maak je ook niet vaak mee! Komt vast allemaal wel goed en straks zeggen we allemaal dat je wel meeviel en dan was het hardstikke leuk om jezelf terug te kijken vanavond, wil je jezelf echt niet zien moet je een kussen pakken of het geluid uit zetten of helemaal niet kijken denk ik zo
iklieftponys
Geplaatst: 21-11-11 18:19
Leuk! ik ga ook kijken hier! ben erg benieuwd naar je paarden imitatie!
Kunnen we dit vanuit Belgie ook meekijken? wil dit niet missen! Dat filmpje wat hier geplaatst is vindt ik trouwens heel erg eng!
JLLN_
Geplaatst: 21-11-11 18:26
Ken het programma niet, maar dit moet ik zien
Tips heb ik helaas niet voor je.. Maar hoeveel mensen kunnen er nou zeggen dat ze tussen de BNers op tv zijn geweest! Hartstikke leuk toch! Ik zou het iig zeker opnemen om voor jezelf later terug te kunnen kijken