Dient het leven dan alleen om gekwetst te worden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 10:52

Sterkte :(:)

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 10:53

Poeh zeg..logisch dat je je nu zo voelt..in de steek gelaten, boos, verdrietig en alles wat daarbij komt kijken..het is heel cliche, maar tijd heelt alle wonden.
Dus jank flink, laat het gaan als je je zo rot voelt..en probeer daarna weer je leventje op te pakken,e tijd in te delen dat de dagen wat makkelijker worden, geniet met/van je paarden..dat je weer een structuur hebt van het dagelijkse ritme, van je eigen leven.

Helaas is het niet de 1e keer dat hij je weer verruild voor zijn ex..op een gegeven moment moet je je grenzen stellen, om jezelf niet kwijt te raken. Ik wens je daarbij veel wijsheid, maar ook veel sterkte..een vebroken relatie, die zo abrupt gebeurd, kan je vergelijken met de rouw..dus rouw en je gaat je beter voelen. Sterkte!

Kentaro heeft goede tips, succes ook daarmee ;)

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 11:03

Kippenvel, wat heftig zeg.
Dat is niet niks. Heel veel sterkte gewenst ten eerste. :(:)
Ik ga wel mee met andere posters, je moet hem echt loslaten, hoe moeilijk dat ook is.

JoCo

Re: Dient het leven dan alleen om gekwetst te worden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-11 11:10

Zo voelt het ook, alsof iemand waarvan je ontzettend veel houdt, je 's morgens "tot straks" kust, en dan komt te overlijden...
En hij is ook gebroken, maar hij zegt dat het geknaag van zijn kinderen niet fulltime te zien hem kapot maakt

Voorlopig denkt alleen nog mijn hart

Mirr89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 11:12

Wat heftig zeg!
Veel sterkte toegewenst....

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 20:02

Hoe gaat het nu met je??

melissa_lis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 21:11

Hoi,

Hoe is het nou met je?

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 06:46

Heftig :(:) geef je zelf de tijd en ruimte om te 'rouwen', want je bent niet alleen je geliefde kwijt, maar ook je dromen, vertrouwen en je toekomstbeeld.
Dit heeft tijd nodig. Neem geen overhaaste beslissingen.

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 09:40

Hoe gaat het nu met je joco?

Ik kan je niet meer tips geven als die al gegeven zijn, kom op meid, hij is je niet waard. Als hij telkens voor zijn ex blijft kiezen wil je hem toch niet meer terug?
Ik denk ook dat het voor jou als donderslag bij heldere hemel komt, maar hij moet dit ongetwijfeld achter je rug om al met zijn ex geregeld hebben. Misschien dat dat je helpt om hem niet meer als prins op het witte paard te zien, maar zoals hij werkelijk is.

Heel veel sterkte, zoek lekker afleiding met je paardjes en probeer hem toch echt los te laten.

JoCo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-11 17:43

Het gaat niet zo goed met mij. Ik denk helaas nog elke seconde van de dag aan hem. Waarschijnlijk hebben jullie allemaal wel gelijk, maar ik denk dat het missen van je kinderen ook niet te onderschatten is. Komen daar nog financiële hindernissen bij en een ex wat je niet los laat (langs haar kant bedoel ik dan), ik denk dat hij gewoon gebroken is.

Wil hem ook niet goedpraten, het is totaal verkeerd wat hij gedaan heeft, maar hij was er altijd voor me, steunde me door dik en dun, en dan nu zo pats boem, ik kan hem niet ineens zien als de grote kl***zak. Heb hem nog gesproken, zijn ogen staan dof en moe. Ik probeer een gesprek aan te gaan maar er komt niet veel meer uit dan "ik weet het niet" en "ik weet niet wat de toekomst brengt".

Het zijn zo ellendige dagen... mijn merries staan nog op weide, ik kom pas thuis als het donker is... zo makkelijk heb ik dus geen afleiding (ga er wel naar toe hoor, daar niet van, maar t is niet van ik zadel op en ga lekker rijden). Hetzelfde met mijn hondjes, wandelen gaan in het donker is ook niet echt aan de orde.

Bij familie wil/kan ik niet terecht, zij reageren altijd heel erg overdreven. Reacties van de laatste paar dagen "je moet 2 paarden onmiddellijk verkopen, welke alleenstaande heeft er immers 4, Absurd!" of "ik ga u ne rijke vriend zoeken" of "als X (vriend) hier nog in de omgeving komt, maak ik hem dood" of "Meneer Y van hier in het dorp wil met je komen praten, want die vindt je zo leuk en die heeft medelijden met je (terwijl ik meneer Y helemaal niet ken) en ga zo maar door.

En vriendinnen heb ik niet echt. De meeste zitten inmiddels in het gezin-met-kleine-kinderen-fase, en zijn daar constant mee bezig. Kan het hun niet kwalijk nemen, daar heeft mijn leven ook 2 jaar rond gedraaid... werk, huishouden, paarden, kindjes, vriend... er bleef niet veel tijd meer over...

JoCo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-11 17:58

En eten lukt al helemaal niet. Bij stress blokkeert mijn maag. Sinds vrijdag enkel cola gedronken en 2 koppen instant soep

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 18:07

Ochjemig...logisch dat je hem niet plots als de boeman kan zien..dit verwerken kost gewoonweg tijd..hij heeft duidelijk nog een hele hoop op de rit te zetten en daar kan jij hem niet bij helpen..jij bent immers zijn batterij niet waar hij enkelt mag opladen..want dan ben jij weer leeg..
Zorg je wel goed voor jezelf? Probeer toch wat meer te eten hoor, fruit en groenten..want dit zijn al veel teveel dagen en erg ongezond, straks heb je dr nog een probleem bij.

Nogmaal sterkte.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 18:30

Jemig meid, wat een verhaal..... Het is voor ons zeker makkelijk praten vanuit hier.... En aan familie/kennissen met zulke opmerkingen heb je inderdaad helemaal niets }:0
Zijn er heel misschien geen bokkers die bij jou in de buurt wonen en iets met je af zouden willen spreken?? In zulke tijden zou je gewoon helemaal niet alleen moeten zijn! Je hoofd heeft dan veel te veel tijd om maar te blijven malen.
Het is zo ontzettend balen dat er hier veel mensen met je mee leven, maar zo weinig echt voor je kunnen doen....
Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen!

JoCo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-11 20:21

@Kentaro: ik ben helaas van België, niet zo veel Bokkers in de buurt dus :-(. Toch bedankt voor de lieve woorden...
@Amy77: bedankt dat je mijn standpunt een beetje begrijpt. De andere Bokkers zijn ook erg bedankt voor hun mening, maar als buitenstaander is het toch net even makkelijker (echt niet verkeerd bedoeld).
Ik zie ook hoe totaal vast hij zit. Volgens mij is hij op alle vlakken geblokkeerd, en gaat de dagen door op automatische piloot. En ja, ik hoop nog steeds dat het goed komt. Wij pasten heel goed samen, met de kindjes ging goed, en we waren heel gelukkig... tot zijn geweten blijkbaar begon te knagen (en ik ben er van overtuigd, door inwerking van anderen) en dan nog eens die financiële toestanden erbij.
Zeker niet juist, maar volgens mij vertoont hij vluchtgedrag.

Eten lukt nog steeds niet, er wil niets afzakken naar mijn maag

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:39

heel erg veel sterkte!

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 21:27

He bah! Lijkt me zowat het ergste wat je kan overkomen! Heel veel sterkte gewenst!

JoCo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 07:04

Dank je

JoCo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 17:13

Weer bijna een dag verder, gemis wordt er zeker niet minder op

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 17:24

Het enige wat ik kan zeggen is als je hier doorheen bent wordt het allemaal weer beter..Het zal echt wel een poos duren..Sterkte :(:)

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 17:46

ach jeetje meid, het is ook ontzettend hard en moeilijk.
Ik ga helemaal mee met kentaro.
Dat je hem niet als kl**tzak ziet is logisch, maar dat hoeft ook helemaal niet. Het is zeker fout hoe die dit allemaal doet, maar hij is zelf totaal niet op de rit, dus in hoeverre je het hem kwalijk kan nemen weet ik ook niet. Het is en blijft een lastige situatie. Ik kan je enkel heel veel sterkte wensen nogmaals en probeer wat afleiding te zoeken bij je paarden of een spannende film te kijken. En wel blijven eten hè? :(:)

JoCo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 20:20

Bedankt. Ben zojuist helemaal over de rooie gegaan... janken janken janken, kon er gewoon niet mee ophouden... al die herinneringen... de hond wat voortdurend jankt en bij elk geluid de oortjes spitst van "is hij daar"... mezelf verloren en hem gebeld... wat helemaal nutteloos was natuurlijk, dat doet nog meer pijn. Vorige week je steun en toeverlaat en nu ben je gewoon helemaal alleen

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:21

:(:) Dat huilen is hélémaal niet erg!!! Het is alleen zo ontzettend verdrietig te horen dat je niemand hebt om dat mee te delen.... Dat je hem gebeld hebt is heel erg begrijpelijk, maar wel weer erg contronterend ;(
Dit verdriet is voorlopig nog niet over, maar probeer alstjeblieft wel iets te vinden, wat dan ook, dat je er wel doorheen sleept!!!
Ik hoop dat je er een heel klein beetje aan hebt om het in het ieder geval een stukje met ons te delen!?!

JoCo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-11 07:09

Dank je Kentaro, heb er inderdaad een klein beetje aan... maar dat ellendig knagende verdriet, de constant goede tijden die door mijn hoofd flitsen... Ik kan gewoon niet denken aan de slechte tijden, klinkt heel puberaal maar die waren er niet! Mijn vriend was een schat, heb niet eens op 2 jaar een noemenswaardige ruzie met hem gehad! Hij was er altijd voor me

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 07:55

Ik denk alleen wel dat je op een moment als deze zo en zo alleen de mooie momenten voor ogen hebt?! Dat maakt het rotgevoel zeker niet makkelijker. Weet helemaal niet of dat wat is, maar kun je niet iets leuks voor sinterklaas gaan bedenken voor op je werk?? Heb je iets om handen en iets leuks om naar uit te kijken?!

JoCo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-11 22:47

Dank je maar kan nog steeds niet eten... mijn leven was zo ongelukkig voor hem... de afgelopen 2 jaar leefde ik terug