Ninx schreef:Ja jeetje, jullie zijn jong... en dit verhaal klinkt nu niet echt alsof hij ieder weekend zo straalbezopen is dat hij niet meer weet wie/ wat/ waar hij is....
Kijk, die kids die zichzelf in een coma zuipen ieder weekend vind ik zorgwekkend.... Maar als je jong bent wil je JUIST dingen doen die misschien niet altijd even verantwoord zijn, maar wel leuk!
Als volwassene moet je je nog lang genoeg in een keurslijf persen als je de pech hebt dat je in een starre omgeving zit.
Ik zeg dus: loslaten, leer erom lachen, gun hem lol... hij is jong, geen oude man. Ik denk dat je bang bent voor gripverlies, hij is dan buiten jouw bereik, bezig met iets waar je geen vat op hebt.
Het is voor jou denk ik een uitstekend leermoment om in liefde en vertrouwen iemand iets te gunnen waar jij zelf niet direct warm voor loopt.
Als je hier te lang, te moeilijk over doet kan zoiets wel degelijk een relatie-breker worden...
Ben ik het helemaal mee eens. Overigens denk ik dat een opmerking als "hooguit 3 biertjes" ook een potentiele relatiebreker kan zijn.
Niet omdat je perse meer zou moeten drinken, maar het feit dat je zoiets verbiedt... Het is je vriend, niet je bezit neem ik aan.