Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
knabbelgirl schreef:Ik blijf zolang bij mijn ouders jaCassidy schreef:Die klap is hard aangekomen! Je hebt een hele lieve huisbaas dat hij zo bezorgd om je was, en ik hoop dat de schade snel hersteld kan worden. En dat de bovenbuurman het lef heeft om te ontkennen...had hij zelf ook schade aan zijn auto? Is het zeker dat hij het was?
Persoonlijk zou ik dit minder erg vinden dan een inbraak...er is niemand ongevraagd je huis ingeweest, dat zou ik zelf heel erg gevonden hebben. Ik hoop dat je snel weer over de schrik heen bent...sterkte!
Hij had schade aan de bumper, maar de hele auto zat vol met glas en krassen van het glas. Net goed, ook zat er nog een stuk bumper in het huis, maar dat had de politie er al uitgehaald.
Ik vind dit erger, inbraken kan je verwachten hier en ben ik 'gewent'. Nu kan ik mijn huis niet in en voel ik me onveilig. En ik ga mezelf actief verwijten dat ik voor 1 avond te lui was om mijn eigen auto voor de deur te zetten, wat ik normaal áltijd doe... dan was dit nooit gebeurd...