Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_danieke_ schreef:als het echt jouw land is mogen ze er niet eens op spuren dacht ik ? iedere jager heeft namelijk zn eigen grond gebied
Poeky schreef:De straat waar ik woon was vroeger omringd door een bos. Op een keer, toen ik als kind met mijn buurmeisje in haar tuin was aan het spelen, viel er plots een vogel uit de lucht vlak voor onze voeten. Die was helemaal doorzeeft van de hagel. Gezien de plaats in haar tuin waar die vogel gevallen is, betekent het dat de jagers boven een woonwijk hebben geschoten. Zelf stonden ze weliswaar nog in het bos, maar ze schoten echt boven ons hoofd een vogel af.
Toen ben ik toch ook even in shock geweest. Ik snap nu nog altijd niet hoe ze zoiets uberhaupt onbestraft kunnen doen, aangezien ze zo toch een gevaarlijke situatie creeëren.
paardenfreak schreef:ik zag ook een keer jagers.. toen ik buiten reed.. toen hoorde ik ineens bam.. onze paarden draaiden zo om de klinker weg op en gingen er vandoor.. ik lag dus midden op de weg.. had gelukkig een cap op... (die ik weg oon gooien) had daardoor niet echt wat, ben maar de 2 paarden achterna gelopen..
tot er een jeep aankwam rijden.. was een van de jagers.. die heeft me een heel stuk terug na einde van de weg gebracht waar de paarden zijn opgevangen door toevallige wandelaars de overburen van de pensionstal.
knuffeldier schreef:maar als zij er gelijk vandoor gaan zodra ze jou zien aankomen geeft denk ik wel aan dat ze zelf ook wel weten dat ze iets aan het doen zijn wat niet mag.
Gelukkig maar op haar been, maar toch!