Okee bedankt allemaal! Maar ben helemaal niet van plan het huis uit te gaan ik was gewoon nieuwschierig:D qua salaris zou ik het wel redden maar allees gaat naar me paard haha
Ah oké! Ik heb zo'n 1600/1700 euro in de maand, red het daar echt net mee. Ik doe wel heel zuinig! Ik koop vrijwel geen kleding, niets nieuws voor paard ed. Mja ik heb een paard, woonruimte, rijd 55000 km per jaar met m'n auto en betaal school dus das best heavy.
_RMHorse_
Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-11 21:48
Oww ik heb wel wat minder, ligt dat aan me leeftijd? en dat ik geen opleiding heb? heb minimumloon
Woonruimte (geen huis maar studiootje) kan ik ook alleen maar betalen omdat ik huurtoeslag krijg auto is nog het duurste van alles (55000km per jaar). Laatst uitgerekend wat auto me in een jaar kost..schrik je van haha
Huurtoeslag krijg je toch tot een jaarsalaris van max 21.500 ofzo? Dan hou je netto 1300 euro over ofzo? Dan vind ik het helemaal knap eerlijk gezegd, ik dacht dat je die 1700 als netto salaris bedoelde
Die opmerking geldt voor iedereen die in z'n eentje woont en zo'n bedrag verdient, leeftijd doet er weinig toe dan vind ik.
Als je met jouw vraag bedoelt of zo'n (netto) salaris een mogelijkheid is voor jou, dan zeg ik ja, maar de kans is ontzettend klein. Dan moet je dus of vreselijk veel geluk hebben, of baantjes gaan doen die de meeste mensen liever niet doen..