Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Bonte_ schreef:Echte vriendschap merk je wanneer je die persoon alles kan vertellen wanneer je nood hebt, je hoeft die persoon niet dagelijks/wekelijks te zien .. ik heb vrienden die ik slechts 2 keer per jaar zie...
Die vrienden waarmee je kan praten alsof er nooit iets anders geweest is , waar nooit een rare stilte bij valt en je niet veroordelen voor je daden.
.
Andersom geldt dit natuurlijk ook voor haar. Als ik van iemand hou, en om iemand geef. Dan is het zeker weten zij wel. Zij staat zelfs voor mijn vriendje, nou dat zegt ook wat
En ze krijgt alles te horen.
, zou dit ook niet over mijn hart kunnen krijgen.
Astaloca schreef:Echte vriendschap geloof ik niet meer zo in
Mirr89 schreef:Waar kennen jullie je vrienden van / of hoe maak je nieuwe vrienden?
, bij de pleitvereniging, de paardenbuurvrouw en op de sportschool. juudii5 schreef:De naam vriendschap... Groot woord.
Vraag me soms ook af wat dat nou nog betekend...
Astaloca schreef:Echte vriendschap geloof ik niet meer zo in
Tayga schreef:Ik beschouw mensen als vrienden als ze mijn leven verrijken. Als ik er plezier mee heb en ze in bepaalde mate vertrouw. Goede kennis/vriend, dat onderscheid is denk ik erg dun. Ik doe geen andere dingen met mijn boezemvrienden als met gewone vrienden, behalve dat ik hun meer dingen toevertrouw en eerder bij hun zal aankloppen, mocht er iets aan de hand zijn.
Mirr89 schreef:Waar kennen jullie je vrienden van / of hoe maak je nieuwe vrienden?
Knoffer schreef:juudii5 schreef:De naam vriendschap... Groot woord.
Vraag me soms ook af wat dat nou nog betekend...Astaloca schreef:Echte vriendschap geloof ik niet meer zo in
Wat zijn veel van jullie negatief! Er wordt volgens mij veel te zwaar getild aan dat woord.
Je bent toch vrienden als je plezier met elkaar hebt en elkaar om de zoveel tijd ziet/spreekt.
Zoals ik al eerder zei, vriendschappen heb in gradaties. De ene deel je alleen een bepaalde interesse mee, met de ander je hele leven.
Als ik problemen heb of er gebeurt iets ergs, zijn er maar bepaalde vrienden die ik bel. Ik ga dan niet de hele vriendengroep af.
Ook helemaal niet nodig. Ik verwacht ook niet van iedere vriend dat hij/zij afzonderlijk altijd voor mij klaar staat.
Dat wil niet zeggen dat ik geen vrienden heb en plezier heb met ze.. Maar vertrouwelijke dingen houd ik tegenwoordig bij mezelf.
Knoffer schreef:juudii5 schreef:De naam vriendschap... Groot woord.
Vraag me soms ook af wat dat nou nog betekend...Astaloca schreef:Echte vriendschap geloof ik niet meer zo in
Wat zijn veel van jullie negatief! Er wordt volgens mij veel te zwaar getild aan dat woord.
Je bent toch vrienden als je plezier met elkaar hebt en elkaar om de zoveel tijd ziet/spreekt.
Zoals ik al eerder zei, vriendschappen heb in gradaties. De ene deel je alleen een bepaalde interesse mee, met de ander je hele leven.
Als ik problemen heb of er gebeurt iets ergs, zijn er maar bepaalde vrienden die ik bel. Ik ga dan niet de hele vriendengroep af.
Ook helemaal niet nodig. Ik verwacht ook niet van iedere vriend dat hij/zij afzonderlijk altijd voor mij klaar staat.