Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pniekepnak"]
[quote="youngster schreef:
*vraagje, ga je dit ook naar anky zelf toesturen??*
Tyrza schreef:ik koop het uit principieel oogpunt niet: alleen omdat er Anky opstaat is het 2 x zo duur. Bovendien vind ik de stof niet van geweldige kwaliteit. De kleuren vind ik wel mooi.
Fairie schreef:
Ik kan begrijpen dat je de kleuren niet mooi vind. Ik ben zelf wel helemaal weg van de kleuren. Lekker vrolijk en staat geweldig op een zwarte skatebroek.
Het is niet 2x zo duur omdat er ANKY op staat. Tuurlijk heeft dat er mee te maken maar het ligt meer aan de stof etc. die gebruikt word.
Deze is erg duur!
Zelf ben ik super tevreden over ANKY kleding. Het is lekker warm s'winters tijdens het rijden of gewoon in je vrijetijd.
Ik kan begrijpen dat het voor veel mensen niet betaal baar is. Daar is bij ANKY over gepraat. Het kan alleen niet goed koper, dan moeten ze met andere stof gaan werken die dan uiteraard minder warm is
De rijbroeken zijn ook heel erg fijn, ik wil nooit meer anderen.
Die met lederen zit zijn ook helemaal geweldig.
Ben er zeer tevreden over!
Wij kopen niet in de aanbieding spullen maar halen het rechtstreeks bij Anky op.
Tyrza"]
[quote="Fairie schreef:Ik kan begrijpen dat je de kleuren niet mooi vind. Ik ben zelf wel helemaal weg van de kleuren. Lekker vrolijk en staat geweldig op een zwarte skatebroek.
Het is niet 2x zo duur omdat er ANKY op staat. Tuurlijk heeft dat er mee te maken maar het ligt meer aan de stof etc. die gebruikt word.
Deze is erg duur!
Zelf ben ik super tevreden over ANKY kleding. Het is lekker warm s'winters tijdens het rijden of gewoon in je vrijetijd.
Ik kan begrijpen dat het voor veel mensen niet betaal baar is. Daar is bij ANKY over gepraat. Het kan alleen niet goed koper, dan moeten ze met andere stof gaan werken die dan uiteraard minder warm is
De rijbroeken zijn ook heel erg fijn, ik wil nooit meer anderen.
Die met lederen zit zijn ook helemaal geweldig.
Ben er zeer tevreden over!
Wij kopen niet in de aanbieding spullen maar halen het rechtstreeks bij Anky op.
dione schreef:Te klein, de maat L en XL vallen nog als een maat 38/40 i.p.v. maat 42/44.
ik snap echt niet dat ze die maten zo ienieminie maken, de gemiddelde vrouw heeft in NL. nog altijd maat 42.