ANKY kleding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 15:15

Ik heb een anky jasje, 2 blouse dingen en een wedstrijdblouse.
De jas was in de uitverkoop en dus voor een leuk bedrag, de ene blouse ook in de uitverkoop en die andere gekocht omdat ze heerlijk zitten en de stof lekker is voor als je veel zweet. De wedstrijdblouse heb ik ook gekocht omdat ie het zweet extra opneemt ofzo.

Ik heb eigenlijk altijd dure dingen maar vind het van anky meestal het geld niet waard !

Noie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 15:30

Ik vind het idd veels te duur! Heb laatst zo'n jasje aangepast, en raar dat ie toch zat Verward Dat hele model paste niet eens. Maar vaak is het ook veel te simpel, en dan zo duur.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 15:32

pniekepnak"]
[quote="youngster schreef:

*vraagje, ga je dit ook naar anky zelf toesturen?? Haha! *

Als je me nou even haar email adres geeft... Haha!

En als jullie een leuk cadeautje bij de ANKY kleding zouden krijgen als je het kocht, zouden jullie dan sneller iets kopen?
[/quote]

www.anky.nl OK dan!

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 16:08

Ik heb 3 bodywamers, 2 sjaals, 2 truien en een vest.

1 van de spullen heb ik het volle pond voor betaald en de rest in de uitverkoop. OK dan! Ik moet zeggen dat ik erg weg ben van de bodywamers, truien en vesten. De broeken pas ik niet (ik heb nl maatje mini van benen Tong uitsteken ) en voor de shirts heb ik teveel vulling van voren *LOL*
Je moet dus eigenlijk een compleet Anky figuur hebben wil je alles passen Verdrietig

Kwaliteit vind ik erg goed, ik heb genoeg andere merken geprobeerd maar die konden toch binnen een kortere tijd de prullenbak om omdat het er niet meer uitzag.

Maar..........erg duur.........dus ik blijf op zoek naar de aanbiedingen.

Oeps..........ben toch meer erger dan ik dacht..........zit me net te bedenken dat Nic een zweetdeken en winterdeken van ANKY heeft. Bloos

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 16:09

1) te kleine maten
2) Achterlijke prijzen
3) Dressuur-kipjes imago
4) Ga je hier beter van rijden ofzo?
5) ben niet zo'n setjes-mens

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 16:15

Ik vind het supermooie kleding, zit ook heel mooi (bij mij dan) alleen véél te duur!
Daarom heb ik er ook niks van eigenlijk...
Maar nogmaals: ik vind het supermooi spul, en als het goedkoper zou worden zou ik het zeker gaan kopen!

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 16:16

Het is ook heel erg mooi, maar het mag wel de helft goedkoper worden wil ik het gaan kopen!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 16:49

Ik heb wel de rijbroeken van Anky. Die passen me beter dan een ander merk en ik vind de kwaliteit goed en de prijs niet schokkend in verhouding tot andere goede merken.
Jasjes en dat soort dingen hoeft van mij niet zo als ik ze al zou passen...

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 17:01

Ik heb een rijbroek en een trui van Anky en ik vind het echt super! Zoals Katja al zei, vind ik het in vergelijking van andere goede merken zoals Pikeur niet schokkend. Verder vind ik het over het algemeen erg mooie kleding, ook de kleuren.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 17:06

Ik vind het wel mooie kleding, maar wel duur!

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 17:08

Ik vind het hele mooie kleding, maar het is veel te duur. Ik heb 1 jas van Anky, die was toevallig in de aanbieding (nog steeds duur!) maar die rijbroeken...vind ik gewoon zonde van m'n geld!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 17:30

Verleden jaar wilde ik wat thermo kleding aanschaffen. Ik kwam uit op een fleece van Columbia. Echt super spul en net zo duur als de truien van Anky.
Bij winkels voor bergsport verkopen ze ook windstoppers, de goedkoopste was E90 in de uitverkoop. En daar komt bij dat die jack te lang zijn.
Ik heb de kast nu vol hangen met Anky spul. 2 broeken, 3 truien [draag ik ook tijdens het hardlopen], 5 t-shirts [draag ik in de sportschool], winterjas, windstopper, fleece jack. Alles in de aanbieding gekocht Lachen Omdat het niet zo echt paardenspul is draag ik de kleding ook voor naar mijn werk.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 17:31

Tyrza schreef:
ik koop het uit principieel oogpunt niet: alleen omdat er Anky opstaat is het 2 x zo duur. Bovendien vind ik de stof niet van geweldige kwaliteit. De kleuren vind ik wel mooi.

De stof is juist wel van erg goede kwaliteit.
Veel van de kleding is van Polartec.
Het houd de warmte van je lichaam tussen jou en de jas/trui/broek!

Het gaat erg lang mee. Ik heb zelf een grote collectie ANKY kleding en het gaat keer na keer in de wasmachine.

Ik kan begrijpen dat je de kleuren niet mooi vind. Ik ben zelf wel helemaal weg van de kleuren. Lekker vrolijk en staat geweldig op een zwarte skatebroek.

Het is niet 2x zo duur omdat er ANKY op staat. Tuurlijk heeft dat er mee te maken maar het ligt meer aan de stof etc. die gebruikt word.
Deze is erg duur!

Zelf ben ik super tevreden over ANKY kleding. Het is lekker warm s'winters tijdens het rijden of gewoon in je vrijetijd.

Ik kan begrijpen dat het voor veel mensen niet betaal baar is. Daar is bij ANKY over gepraat. Het kan alleen niet goed koper, dan moeten ze met andere stof gaan werken die dan uiteraard minder warm is

De rijbroeken zijn ook heel erg fijn, ik wil nooit meer anderen.
Die met lederen zit zijn ook helemaal geweldig.
Ben er zeer tevreden over!
Wij kopen niet in de aanbieding spullen maar halen het rechtstreeks bij Anky op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 17:34

Het is iid zo dat de stof van erg goede kwaliteit is. Ik ben heel slordig en makkelijk met spullen in de machine maar dit spul komt er altijd weer als nieuw uit.
Ik heb ook katoenen broeken van Eurostar, die zitten heerlijk maar zien er zo verwassen uit. Dat vind ik echt jammer van mijn geld want ze waren behoorlijk prijzig.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 17:36

Ik vind het hele leuke kleding maar veel te duur.

Van de zomer wel wat dingen gepast bij Divoza in de aanbieding. Helaas zaten de dingen die in de aanbieding waren niet helemaal lekker en waar je wel de volle mep voor moest betalen zat wel toppie.

Voor wat minder zou ik het dus zo willen hebben, maar niet voor deze prijzen.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 17:37

Pricies Jippie!
In tegen stelling tot andere rijbroeken gaan die van ANKY zo wat je hele leven mee!
Ik heb er nu 2, 2 gewone en 1 met leren zit en ze gaan meestal na 1 keer rijden in de wasmachine, ze zien er nog uit als nieuw
Dit geld ook voor mijn truien, jassen, vesten, blousjes, oliebol en sokken van anky!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 19:08

Fairie schreef:

Ik kan begrijpen dat je de kleuren niet mooi vind. Ik ben zelf wel helemaal weg van de kleuren. Lekker vrolijk en staat geweldig op een zwarte skatebroek.

Het is niet 2x zo duur omdat er ANKY op staat. Tuurlijk heeft dat er mee te maken maar het ligt meer aan de stof etc. die gebruikt word.
Deze is erg duur!

Zelf ben ik super tevreden over ANKY kleding. Het is lekker warm s'winters tijdens het rijden of gewoon in je vrijetijd.

Ik kan begrijpen dat het voor veel mensen niet betaal baar is. Daar is bij ANKY over gepraat. Het kan alleen niet goed koper, dan moeten ze met andere stof gaan werken die dan uiteraard minder warm is

Wij kopen niet in de aanbieding spullen maar halen het rechtstreeks bij Anky op.

Okee, ik geef toe dat ik niet de hele collectie heb gezien, maar wát ik heb (bij Hyporama), was niet mooi qua stof.

Ik heb een vergelijkbaar vestje van een ander sportmerk een stuk goedkoper aan kunnen schaffen.

Feit blijft wel dat ik de jassen nog steeds naar verhouding duur vind. Maar ook dat geldt bv ook voor merken zoals Kentucky e.d.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 19:38

Ik vind het een mooie style, mooie kleuren, maar te duur.
Anky broeken valleen meestal perfect, maar toch vind ik ze te duur.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 19:50

Tyrza"]
[quote="Fairie schreef:

Deze is erg duur!

Okee, ik geef toe dat ik niet de hele collectie heb gezien, maar wát ik heb (bij Hyporama), was niet mooi qua stof.

Ik heb een vergelijkbaar vestje van een ander sportmerk een stuk goedkoper aan kunnen schaffen.

Feit blijft wel dat ik de jassen nog steeds naar verhouding duur vind. Maar ook dat geldt bv ook voor merken zoals Kentucky e.d.
[/quote]
De collectie van dit jaar hangt nog niet in de winkel. Ik heb ze al wel gezien, vind het op zich leuk alleen gaat het even ver weg richting mijn stijl (in vergelijking met andere jaren) (teminste, hoe ik het combineer met mijn stijl *LOL*)

Er zijn inderdaad vestjes van vorig jaar etc. waar ik ook niet tevreden over was. Deze vestjes zijn wederom ook (geloof ik) niet normaals uitgebracht.

Lautjuh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 20:10

ik vind het hele mooie kleding maar het is zo ontzettend duur Scheve mond
koop ik liever iets goedkopers Lachen

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 21:29

de kleding van anky is kwalitatief juist erg goed. Heb aantal jaren in de werkkleding gewerkt en op diverse fabrieken geweest waar ze verschillende kwaliteiten maakten. En dit spul is echt van goede kwaliteit.

ik koop het zel fniet omdat ik het logo er echt te opzichtelijk op vindt staan. Ik heb meerdere malen met diverse spullen in mijn handen gestaan(wel in de uitverkoop) maar het elke keer weer terug gelegd omdat ik niet met kleding wil lopen waar groot opzichtelijk het merk opstaat.

Daarnaast vind ik de prijs verhouding tov andere paardrijkleding lijnen te hoog. Kwalitatief is het het wel waard maar haar kleiding wordt in het hoogste prijssegment gepositioneerd en ik denk dat het daarom niet verkoopt.

Maar is het echt zo dat de verkoopcijfers tegenvallen???
Waar basseer je je conclusie op dat het niet gekocht wordt?

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 22:10

De verkoop cijfers vallen tegen in verhouding met de cijfers van de Cool Cat ;)
Toch draait het, anders waren ze er mee gestopt.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 22:19

Ik heb 3 rijbroeken van Anky en die zitten heerlijk, mooie kleur en na 100 keer wassen hebben ze nog diezelfde kleur. Groot nadeel is wel dat de naadjes supersnel los hangen en dat zou dus niet mogen bij zo'n dure broek. Schijnt dat er nu een andere fabrikant is, omdat er zoveel klachten over de broeken binnen kwamen.

Mijn nieuwe witte bandplooi heb ik na 1 keer dragen teruggebracht; naadjes los, knoop eraf en naadjes bij de knie heel ver opgerekt bij het opstijgen. Hij is nu al 4 weken bij Olympia Arnhem en het schiet maar niet op (kan ook zeker aan die niet al te slimme medewerkers daar liggen hoor! )

De rest van de Ankykleding vind ik veel te duur, alleen die rijbroeken zijn echt een verbetering tov andere merken.

Pugi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 22:51

Te klein Boos! , de maat L en XL vallen nog als een maat 38/40 i.p.v. maat 42/44.
ik snap echt niet dat ze die maten zo ienieminie maken, de gemiddelde vrouw heeft in NL. nog altijd maat 42.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 22:59

dione schreef:
Te klein Boos! , de maat L en XL vallen nog als een maat 38/40 i.p.v. maat 42/44.
ik snap echt niet dat ze die maten zo ienieminie maken, de gemiddelde vrouw heeft in NL. nog altijd maat 42.

Ja en dat is ook lekker dom, want zo missen ze een heleboel potentiele afnemers, nou moet ik wel zeggen dat de broeken wel groot vallen!