Poepen en scheten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:41

Wtf, naar de snackbar gaan omdat je niet durft te poepen bij je nieuwe vriendje thuis? :') Dat vind ik toch best ernstig hoor.

Scheten laten kan soms best grappig zijn. :D

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:42

ehm nou
Wij hebben boven dus een badkamer voor ons 2 en daar ken je douchen maar ook naar wc gaan.

En tja soms zit ik erop en dan komt hij binnen en ja soms doe ik dan nr 2
Dan loopt hij snel weer weg :')

LynnDenise

Ik laat wel in de auto een scheet, maar als ik hem ruik dan doe ik meteen mijn raam open :') Vriendlief weet dan al genoeg _O-

Limonade

Heb je kinderen... ? :D

Weg schaamte. Scheten laten doe ik wel bij mijn man, maar ben niet zo'n schijterd :Y)
Poepen bij hem doe ik niet, dan kan ik niet lekker poepen.

Maar goed, eenmaal bevallen dan komen er zulke vieze dingen voorbij, hoe gives a sh*t, hehe.
Laatst bijgewerkt door Limonade op 25-10-11 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

princesmax

ik laat overal scheten, poep overal, boer overal. heb geen zin in buikpijn.

Miracle_

Ik ga gerust naar de wc waar die bij is hoor, we wonen samen en ik ga geen buikpijn zitten hebben.. :+ _O-

060606

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 21:43

Na scheten laten vind ik gewoon echt asociaal ik vind dat dat niet hoeft waar ik naast zit dat ik de geur moet ruiken en nog erger inademen %) Nee.. ik kan daar serieus heel boos om worden.. dan loop je toch even weg?

Misschien dat ik kan begrijpen als je jaaaren een relatie hebt het misschien wat makkelijker gaat.. maar.. nee.. dan nog is het toch hartstikke vies :\ :P

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:43

Isegrim schreef:
Wtf, naar de snackbar gaan omdat je niet durft te poepen bij je nieuwe vriendje thuis? :') Dat vind ik toch best ernstig hoor.

Scheten laten kan soms best grappig zijn. :D

Wij kunnen soms gigantisch lachen om een dikke scheet. Ons oudste kind kan ook gigantisch knetteren, dan kan je ons wegbrengen hoor :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:44

Ik weet niet welke reactie ik genialer vind.. :')

Deze

Zipporah schreef:
Na scheten laten vind ik gewoon echt asociaal ik vind dat dat niet hoeft waar ik naast zit dat ik de geur moet ruiken en nog erger inademen %) Nee.. ik kan daar serieus heel boos om worden.. dan loop je toch even weg?

Misschien dat ik kan begrijpen als je jaaaren een relatie hebt het misschien wat makkelijker gaat.. maar.. nee.. dan nog is het toch hartstikke vies :\ :P

of deze
princesmax schreef:
ik laat overal scheten, poep overal, boer overal. heb geen zin in buikpijn.

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:44

Weglopen? Dus als we in bed liggen moet ik eerst weglopen als ik een scheet moet laten? Ja doei. :')

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:45

Wij hebben hele wedstrijden wie de ander het meest kan laten vergassen. :')
Ik lig altijd in een stuip als meneer vlak na mij naar de wc moet als ik net heb zitten poepen. Dan door ik een schreeuw uit de wc komen als de deur net dicht is. _O-

Dus nee, het hoort erbij. (Oke, als de schoonfamilie erbij zit hou ik me in. :+ )

Miracle_

Zipporah schreef:

Je gaat er echt niet dood aan als je het inademend :') Maar fris is het niet nee, maar het moet er niet voor niks uit. Alsmaar ophouden kan nog nare gevolgen hebben ook..

Hahahaha Limonade :') Ik zie het al voor me _O-

060606

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 21:45

Isegrim schreef:
Weglopen? Dus als we in bed liggen moet ik eerst weglopen als ik een scheet moet laten? Ja doei. :')

:')

LynnDenise

Ik ben blij dat wij 2 dekens hebben :') Toen we er nog 1 hadden mochten er geen scheten in bed gelaten worden hoor! Maar dat was ook een aantal jaren terug.

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:46

Een vriendin van mij loopt serieus naar de wc om 'een windje te laten' . Wat heb ik daar om moeten lachen toen ze dat vertelde.
Ik ze haar ook al helemaal beknepen naar de wc toe lopen, billekes bij elkaar. En dan helemaal los knetteren op de wc.

Brainless

Isegrim schreef:

Of in de auto...."schatje wil je even stoppen" "wat is er dan" kreun, zucht, hijg, puf "je moet NU stoppen"
PFF PRRRT TTSSSS.
he he we kunnen weer verder rijden.... :+

Tellie

Limonade schreef:
Een vriendin van mij loopt serieus naar de wc om 'een windje te laten' . Wat heb ik daar om moeten lachen toen ze dat vertelde.
Ik ze haar ook al helemaal beknepen naar de wc toe lopen, billekes bij elkaar. En dan helemaal los knetteren op de wc.

Dat valt dan toch veel meer op? :')

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:47

Ik heb daar gewoon letterlijk en figuurlijk schijt aan! Ik laat scheten op school, thuis waar dan ook.
Moet er wel eerlijk bijzeggen dat ik in het begin van een nieuwe relatie me wel heel even inhoud :)

Myrthe92

Tsja, op je eerste date er gelijk maar op los scheten lijkt me niet zo'n strak plan.. :')
Verder ben ik daar niet zo moeilijk in, wat d'r uit moet moet eruit! Als hij mag poepen en scheten mag laten, dan mag ik dat ook! Gelijke rechten, haha! :Y) Hoewel ik ga niet zo nodig vind om hem bij me in de badkamer te hebben als ik rustig op de wc zit..

Miracle_

Limonade schreef:

_O- _O- _O-

Mijn vriend gaat ook altijd met zn dekens wapperen ^) Dan sla ik hem wel tegen zn kop aan :')

LEKKERGEK

hahhaha, wat een topic! _O-

Mijn vriend en ik zijn inmiddels al meer dan drie jaar bijelkaar. En tjah scheten laten hoort erbij. Geen moeite mee dus, behalve als hij turkse pizza heeft gegeten :r :+

Edit: De reactie boven mij, volgens mij is dat echt manneneigen. Gelukkig hebben wij boven het bed een raam wat altijd open staat hahaah
Laatst bijgewerkt door LEKKERGEK op 25-10-11 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:48

Barbulet

Tellie schreef:
Wij hebben hele wedstrijden wie de ander het meest kan laten vergassen. :')
Ik lig altijd in een stuip als meneer vlak na mij naar de wc moet als ik net heb zitten poepen. Dan door ik een schreeuw uit de wc komen als de deur net dicht is. _O-

Dus nee, het hoort erbij. (Oke, als de schoonfamilie erbij zit hou ik me in. :+ )

Hahahaha raap me op! _O- Ik moest echt even zo hard lachen.. :') :')

Roosch

Het mooiste vind ik nog de kop van een kerel als je het voor het eerst doet.
Mijn eerste vriendje vond het nodig om te vragen: "Schijten vrouwen dan ook?! :oo '
:')

060606

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 21:48

Brainless schreef:
Isegrim schreef:

Of in de auto...."schatje wil je even stoppen" "wat is er dan" kreun, zucht, hijg, puf "je moet NU stoppen"
PFF PRRRT TTSSSS.
he he we kunnen weer verder rijden.... :+

Ja haha maar zo ernstig kan het toch niet zijn? Misschien is het omdat ik sowieso bijna nooit scheten hoef te laten.. dat als ik het is moet doen ik het netjes doe waar niemand het hoort, ruikt of ziet :+ maar ik heb echt nooit zoveel last dat ik heel erg moet en het niet kan ophouden ofzo hoor..