Scheten laten kan soms best grappig zijn.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Isegrim schreef:Wtf, naar de snackbar gaan omdat je niet durft te poepen bij je nieuwe vriendje thuis?Dat vind ik toch best ernstig hoor.
Scheten laten kan soms best grappig zijn.
Zipporah schreef:Na scheten laten vind ik gewoon echt asociaal ik vind dat dat niet hoeft waar ik naast zit dat ik de geur moet ruiken en nog erger inademenNee.. ik kan daar serieus heel boos om worden.. dan loop je toch even weg?
Misschien dat ik kan begrijpen als je jaaaren een relatie hebt het misschien wat makkelijker gaat.. maar.. nee.. dan nog is het toch hartstikke vies![]()
princesmax schreef:ik laat overal scheten, poep overal, boer overal. heb geen zin in buikpijn.
Zipporah schreef:Na scheten laten vind ik gewoon echt asociaal ik vind dat dat niet hoeft waar ik naast zit dat ik de geur moet ruiken en nog erger inademenNee.. ik kan daar serieus heel boos om worden.. dan loop je toch even weg?
Misschien dat ik kan begrijpen als je jaaaren een relatie hebt het misschien wat makkelijker gaat.. maar.. nee.. dan nog is het toch hartstikke vies![]()
Limonade schreef:Een vriendin van mij loopt serieus naar de wc om 'een windje te laten' . Wat heb ik daar om moeten lachen toen ze dat vertelde.
Ik ze haar ook al helemaal beknepen naar de wc toe lopen, billekes bij elkaar. En dan helemaal los knetteren op de wc.
Tellie schreef:Wij hebben hele wedstrijden wie de ander het meest kan laten vergassen.
Ik lig altijd in een stuip als meneer vlak na mij naar de wc moet als ik net heb zitten poepen. Dan door ik een schreeuw uit de wc komen als de deur net dicht is.
Dus nee, het hoort erbij. (Oke, als de schoonfamilie erbij zit hou ik me in.)
Brainless schreef:Isegrim schreef:Weglopen? Dus als we in bed liggen moet ik eerst weglopen als ik een scheet moet laten? Ja doei.
Of in de auto...."schatje wil je even stoppen" "wat is er dan" kreun, zucht, hijg, puf "je moet NU stoppen"
PFF PRRRT TTSSSS.
he he we kunnen weer verder rijden....