Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

souL1991 schreef:ohh nee ik praat super makkelijk hoor! tis meer alleen qua gevoelens/problemen in n relatie die ik achterhoud...de rest enzo ben ik juist super open over
probeer te kijken naar oplossingen, ben je er zelf wel altijd bij haar? zoek haar vaker op.. en anders miss groeien jullie wel gewoon uit elkaar? Zoek haar gewoon misschien vaker op. Doe leuke dingen en dan zou ze je ook vaker opzoeken.. 
Alleen omdat je het wilt en op kunt brengen lijkt mij een goed argument. 
en ik heb al een hele leuke persoonlijke psycholoog dus dat komt wel goed

ze wilt face 2 face met me praten en ze zei dat ze er heel slecht in is...pfff hoop t niet! Dan zal ik haar toch echt moeten afwijzen :/
Gewoon eerlijk zeggen, komt wel goed. 
souL1991 schreef:Nee vroeger hadddn we wat, nu niet meer en heb ik al een leuker meisje leren kennen waar ik nog niks mee heb maar wel zou willen, dat ga ik niet verpesten voor n meisje dat vol problemen zit en waarschijnlijk niet eens 100% zeker weet dat ze me wel echt leuk vind

Astaloca schreef:Sorry maar wat voor een 'vriend ben jij dan als jij een vriendin wat je noemt als ''vol met problemen'' zit.. niet echt heel aardig als je het mij vraagt.
Astaloca schreef:Sorry maar wat voor een 'vriend ben jij dan als jij een vriendin wat je noemt als ''vol met problemen'' zit.. niet echt heel aardig als je het mij vraagt.