waar moet ik naar toe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mrjlnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 12:53

Oh jeetje, wat een rotsituatie. Gelukkig dat je nu bij je ouders terecht kunt. Even de rust pakken, en goed nadenken. Gelukkig mag je de paardjes ook blijven doen. Hoop dat jullie dat ook samen zo geregeld kunnen houden. Verder vind ik dat je het heel goed oppakt, en ik ben blij voor jullie dat je geen ruzie hebt!

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 12:55

Jeetje, lelijke_heks, ik blijf het echt ontzettend erg voor je vinden! En ik vind het nog steeds ontzettend knap dat je er op deze manier tegenaan kijkt!

Na al die jaren terug naar je ouders is niet zeker niet makkelijk (het gaat al helemaal mis als ik er tegenwoordig een weekend ben), maar ik denk dat het voor nu wel de beste optie is. Dan kun je vanuit daar rustig verder kijken naar de mogelijkheden en eventueel zelf iets zoeken. Bij je vriend blijven wonen terwijl hij met je vriendin date, doet je ook geen goed, ook al doe je er best makkelijk over.

Sterkte :(:)

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-11 12:59

:D wat zijn jullie toch lief voor me :D

ik vind het ook super fijn dat hij zo eerlijk tegen me is geweest... het is en blijft gewoon eens geweldige kerel! en ik denk dat ik aan hem ook gewoon een hele goede "gewone" vriend ga hebben als de pijn een beetje gesleten is....

ik wens hem dan ook het alles beste en heel erg veel geluk toe... hoop dat hij gewoon echt gelukkig wordt met dit meisje... dat gun in hun alletwee.... het zijn namelijke twee hele geweldige mensen... en ach dat het voor mij nu ff moeilijk en zwaar word... dat moet dan maar ff.... ik kom er wel weer bovenop...

en het positieve.... ik krijg opeens vanuit alle hoeken weekjes logeerplekken aangeboden... zelfs met hond.... ik zou zomaar door heel zuid limburg kunnen reizen als ik zou willen :P

ambre

Re: waar moet ik naar toe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 13:10

Je moet maar zo denken:waar zich 1 deur sluit opent zich een andere!
Misschien krijg je door dit wel weer een hele andere wending in je leven.
Het doet zeer,maar je komt er sterker uit.
Zet hem op de komende tijd!

Yaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 15:43

hoe is het nu?

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-11 16:24

ik zit te wachten tot mijn vader me komt halen... net nog ff fijn gepraat....
ik heb ongeveer 1/4 van mijn kleren mee (lees 2 weekeindtassen en 3 bigshoppers) daar red ik het voorlopig wel mee..... := ik heb dan voorlopig wat minder geld... ik hoef iig niet snel nieuwe kleren te kopen...

ik voel me eigenlijk beter dan dat ik gedacht had.... nu nog ff snel een paar laatste dingen klaar zetten in de gang en dan voorgoed het hoofdstuk afsluiten.... ;(

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 16:38

hoi, ik vind het heel knap zoals jij alles neerzet... Hoe jij alles opvat. Ik herken mezelf gedeeltelijk ook in jou situatie. Toen mijn ex het uitmaakte bleek hij al een nieuwe vriendin te hebben... Zo boos en verdrietig als ik was, ik heb hem ook ten alle tijden gesteund! Tja misschien had ik dat niet moeten doen, (zoals hij me behandeld had)maar ik wist ook dat onze relatie niet meer liep zoals het zou moeten... Wel super dat je de paarden mag blijfen rijden/verzorgen! Succes met de hele situatie

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-11 16:52

tja mijn ex is wat de paarden betreft super :) mijn ex heeft me niet belazerd maar het wel uitgemaakt omdat hij gevoelens had voor een ander.... en dat het nu allemaal wat snel gaat.... tja daar doe ik niks meer aan...

en ik ben ook wel een hoop aan't janken hoor.... maar ik wil ook gewoon dat hij nu echt gelukkig wordt... en ik doe allemaal rare dingen... bedacht me net dat ik nog ff snel mijn teennagels moest knippen omdat er bij mijn ouders nooit een nagelknipper te vinden is....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 16:55

lelijke_heks schreef:
tja mijn ex is wat de paarden betreft super :) mijn ex heeft me niet belazerd maar het wel uitgemaakt omdat hij gevoelens had voor een ander.... en dat het nu allemaal wat snel gaat.... tja daar doe ik niks meer aan...

en ik ben ook wel een hoop aan't janken hoor.... maar ik wil ook gewoon dat hij nu echt gelukkig wordt... en ik doe allemaal rare dingen... bedacht me net dat ik nog ff snel mijn teennagels moest knippen omdat er bij mijn ouders nooit een nagelknipper te vinden is....

_O-
Ach het is natuurlijk ook dat je stabiele leventje op de kop zijn gegooid, dat is ook niet makkelijk hoor. Sterkte en rust lekker uit bij je ouders :)

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-11 18:53

ja lach maar ik zit nu wel met hele mooie fijn geknipte teennagels bij pa en ma thuis....

voelt wel echt heel erg raar dit... liefste ging ik naar boven en sluit ik me op mijn kamer op met de laptoppie.... maar heb hondje ook nog bij me... en die moet ff goed wennen aan 3 grote honden.... zelf is het echt zo'n onderdanig mupje...

franka75Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 19:16

achossie nou ik vind het knap je manier van denken maar dat zegt ook hoe je al in de relatie stond, inderdaad probeer je paard te houden en verder rustig aan alles weer opbouwen, sterkte

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-11 19:55

germ mijn hondje kan er nog niet zo goed aan wennen.... vind het nog het ergst voor haar...

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 08:43

Dat komt wel lelijke_heks! Dieren hebben daar altijd een paar daagjes voor nodig.. :(:)

Het verhaal van de teennagels vind ik echt briljant :')

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-11 19:04

hondje is ondertussen redelijk gewend... ze krijgt nu 3x per dag te eten ipv 2x en gaat iedere dag lekker naar de hei...
voor mij is het nog steeds raar... maar ik mis meer heb normale en het vertrouwde dan dat ik echt hem mis... lijkt miss erg stom maar is wel zo... dat zal al genoeg zeggen over hoe het op het laatst ging... niet dat ik hem helemaal niet mis...of dat ik niks meer voel als ik hem zie... maar idd niet zoals het hoort te zijn...

en ik heb nu de ruimte om mensen te leren kennen waar ik het eerst niet gepast vond... al doe ik natuurlijk heel rustig aan...