[Centraal] (sinterklaas) surprise topic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-11 18:08

MyLittleLove schreef:
Oke, links is de binnenkant en rechts is de buitenkant :)) Nu ik het teken lijkt het meer op een rekenmachine, maar oke :+
Afbeelding

let niet op mijn paint kunsten :')

jammer, ik kan de afbeelding niet zien hier

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 18:12

imd schreef:
Joyce_ schreef:
Sinterklaassurprise?!?!

Vorig weekend ben ik nog in mijn bikini naar buiten geweest! Rustige overgang, ho maar?

Zijn er serieus mensen die al twee maanden van tevoren gaan knutselen? Ongelofelijk.. :D

Een vriend van me schijnt al 20 pagina's gedicht klaar te hebben. Wij hebben 1 september lootjes getrokken, een deel van de groep wilde niet eerder. Sinterklaas is bij ons in d groep een van de absolute hoogtepunten van het jaar ja :D

mijn moeder had 30 pagina's aan een gedicht besteed alleen er stonden allemaal puntjes op :+

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-11 18:13

ik heb de pest aan gedichtjes :')
Ik ga voor de meest smerige pakjes :j

StonedRomy

Re: sinterklaas surprise topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 18:14

ik heb een hekel aan sinterklaas := wat doe ik hier eigelijk?

wij hebben al lootjes getrokken voor...... oud en nieuw

daphne1997a

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 18:36

net onder het eten kwam mij een geniaal idee binnen, dat je een paard moet maken, en bij zn kont een gat (daar moet je dan met je hand in, haha!) en dan daarin doe je de cadeatjes ingepakt met aluminiumfolie, en dan stop je er natte ontbijtkoek bij. (de poep) en dan moet degene dioe de suprise krijgt, in zijn kont graaien terwijl er allemaal "poep" in zit :+

Haha het kwam ineens in me op :o

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-11 18:38

daphne1997a schreef:
net onder het eten kwam mij een geniaal idee binnen, dat je een paard moet maken, en bij zn kont een gat (daar moet je dan met je hand in, haha!) en dan daarin doe je de cadeatjes ingepakt met aluminiumfolie, en dan stop je er natte ontbijtkoek bij. (de poep) en dan moet degene dioe de suprise krijgt, in zijn kont graaien terwijl er allemaal "poep" in zit :+

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

die ga ik zeker maken ja _O-

daphne1997a

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 18:45

haha ik vond m ook wel leuk bedacht :o

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 19:51

StonedRomy schreef:
imd schreef:
Een vriend van me schijnt al 20 pagina's gedicht klaar te hebben. Wij hebben 1 september lootjes getrokken, een deel van de groep wilde niet eerder. Sinterklaas is bij ons in d groep een van de absolute hoogtepunten van het jaar ja :D

mijn moeder had 30 pagina's aan een gedicht besteed alleen er stonden allemaal puntjes op :+

Nee, hij heeft echt serieus zoveel tekst. Hem kennende niet eens een groot lettertype ofzo ook.. :))

quartel schreef:
ik heb de pest aan gedichtjes :')
Ik ga voor de meest smerige pakjes :j

Ah ieuw, daar heb ik een hekel aan aangezien ik meestal de banketstaaf ben..

daphne1997a schreef:

Die heeft mijn zusje vorig jaar gekregen! :))

Wat wij voor een vriend hadden gemaakt, is misschien een beetje 18 plus:
Spoiler:
een sm-kijkdoos :') Een schoenendoos, en dan de vorm van een vrouw, dus lijf en benen langs de zijkant geplakt, en dan wat watjes aan de kijk-kant (de onderkant van de vrouw dus :)) ), en daarin een kijkdoos met leuke sm-tafrelen :P Hij is nogal van de foute grapjes dus dit was wel leuk. En dan als cadeau, een leuke interessante dvd <<)

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-11 07:01

hahahaha....die is zeker mooi, maar dan moeten er zeker geen kids bij zijn ;)
ik ben benieuwd wat voor ideeen er nog meer komen :D

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-11 14:06

voor kleine kids kan je er 100 lagen kranten papier omheen doen.....maar wat doe je voor een 10 jarige.......?

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 14:19

hahhaa grappig zeg, die kijkdoos :D

Ik wil een mega-sushi maken (zo´n groen rolletje met rijst en vulling erin) MAAR HOE moet ik die maken?!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 22:05

LZP -> PF

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-11 10:26

wiebke schreef:
hahhaa grappig zeg, die kijkdoos :D

Ik wil een mega-sushi maken (zo´n groen rolletje met rijst en vulling erin) MAAR HOE moet ik die maken?!

piepschuim als rijst??
dat met haarlak aan elkaar plakken
crepe papier als zeewier??

Beauty26

Re: [Centraal] (sinterklaas) surprise topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:26

ik lees ook even mee... ik moet namelijk een surprise maken voor mijn vriend. Ik wil iets van papier mache maken...En dan met ajax, dus ik zat te denken aan een shirt met ajax embleem erop ofzo... Wie kan me helpen hoe maak ik in vredesnaam zo'n shirt? help?!?!?!?

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 19:13

Jullie doen de papier mache met kippengaas neem ik aan ? hahah

LEKKERGEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 00:20

Oke help mij!!

Ik heb dit jaar mijn vriend met loodjes, en aangezien hij van het weekend een mega roze badeend op tv zag en keihard riep: Kijk schat die wil ik ook!! (hij spaart badeenden) leek het mij leuk om een mega roze badeend te maken.

Maar HOE maak je zoiets??

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 00:27

Ik zou het proberen met kippengaas en papiermache. En een pot roze verf natuurlijk.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 16:47

okay.. fiets de mega-sushi... het wordt nu een CAVIA van papier maché!!! Ook leuk :D

badeend van papiermache.. dan moet je met gaas gaan werken ja.. mag je wel opschieten trouwens :) als je met gaas werkt moet er veel meer papier op omdat je anders de structuur van het gaas nog zal zien... misschien kun je een badeens uit piepschuim snijden en daar de papier maché op maken?? Wel een erg leuk idee!

Muriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 14:41

HelpHelp!!
Ik doe met mijn eigen familie altijd surprises, maar nu ook met de familie van mijn vriend maar nu heb ik zijn zusje getrokken (15 jaar) en ik ken haar verder nog niet zo goed, dus ik heb echt geen flauw idee wat voor surprise ik moet maken.. :+ :')

Normaal gesproken maak ik vaak wat met kippengaas en papier maché, olifanten, perry het vogelbekdier, paarden etc. ik krijg altijd wel een leuk idee maar nu is het toch wel lastig.. :D
Wat ik wel van haar weet, ze is 15 jaar, zit in haar examenjaar, niet zo'n echt make-up en meisje-meisje type, werkt bij de jumbo, doet fitniss en is gek op soaps :D Haha, iemand een leuk idee voor een surprise?? :D :D

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 16:31

Ze heeft vast wel hyves/fb/twitter? Zoek dat anders even grondig door!

Je kan iets maken wat met examen te maken heeft, iets van een leerhulp ofzo? Of een kop koffie om wakker te blijven :P Of anders een of ander fitness apparaat, of een leuke fitness instructeur? :')

Muriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 21:56

imd schreef:
Ze heeft vast wel hyves/fb/twitter? Zoek dat anders even grondig door!

Je kan iets maken wat met examen te maken heeft, iets van een leerhulp ofzo? Of een kop koffie om wakker te blijven :P Of anders een of ander fitness apparaat, of een leuke fitness instructeur? :')

Dankje!! Heb facebook al even doorgespit en daar stond inderdaad ook in dat ze gitaar speelt, gtst kijkt en houdt van tekenen en schilderen, dus met 1 van die dingen ga ik denk ik wat doen. Of een gitaar maken, of een tv met gtst erop of iets met het tekenen&schilderen :D Maar, als iemand een goed idee heeft, die zijn natuurlijk zeer welkom!! :)) O:)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 21:58

Kun je niet d'r favo gtst koppel van papier maché maken ofzo? :')

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 11:07

haha woow... een GTST koppel van papier maché... dan ben je even bezig!! Ik zou denk ik voor de gitaar gaan :D

Ik ben een cavia van papier maché aan het maken.. mijn ¨katten vonden de strookjes krantenpapier ook errug leuk om mee te spelen.. en kun je die lijm eten? *liklik* ` TED!! Niet doen!!` ja maar het smaakt toch wel lekker * liklik * ´TEHED! Kappen nouw!!´ (wapperd met krant naar kat) hm..als ik dat spul niet mag opeten ga ik wel met de andere opgeblazen ballon spelen.. BAM! schrik van zijn leven :D ghegheghe

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 16:31

daphne1997a ; zo'n suprise heb ik dus ooit gehad :')

iemand een idee hoe je een auto maakt? :')

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 16:43

Ik heb echt een gloeiende hekel aan surprises. Vooral die genante gedichten, brr. Doe mij maar gewoon een envelopje met geld, scheelt ook weer tijd, geld en moeite.