MyLittleLove schreef:Oke, links is de binnenkant en rechts is de buitenkantNu ik het teken lijkt het meer op een rekenmachine, maar oke
let niet op mijn paint kunsten
jammer, ik kan de afbeelding niet zien hier
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
imd schreef:Joyce_ schreef:Sinterklaassurprise?!?!
Vorig weekend ben ik nog in mijn bikini naar buiten geweest! Rustige overgang, ho maar?
Zijn er serieus mensen die al twee maanden van tevoren gaan knutselen? Ongelofelijk..
Een vriend van me schijnt al 20 pagina's gedicht klaar te hebben. Wij hebben 1 september lootjes getrokken, een deel van de groep wilde niet eerder. Sinterklaas is bij ons in d groep een van de absolute hoogtepunten van het jaar ja
wat doe ik hier eigelijk?
daphne1997a schreef:net onder het eten kwam mij een geniaal idee binnen, dat je een paard moet maken, en bij zn kont een gat (daar moet je dan met je hand in, haha!) en dan daarin doe je de cadeatjes ingepakt met aluminiumfolie, en dan stop je er natte ontbijtkoek bij. (de poep) en dan moet degene dioe de suprise krijgt, in zijn kont graaien terwijl er allemaal "poep" in zit
Haha het kwam ineens in me op
StonedRomy schreef:imd schreef:Een vriend van me schijnt al 20 pagina's gedicht klaar te hebben. Wij hebben 1 september lootjes getrokken, een deel van de groep wilde niet eerder. Sinterklaas is bij ons in d groep een van de absolute hoogtepunten van het jaar ja
mijn moeder had 30 pagina's aan een gedicht besteed alleen er stonden allemaal puntjes op

quartel schreef:ik heb de pest aan gedichtjes![]()
Ik ga voor de meest smerige pakjes
daphne1997a schreef:net onder het eten kwam mij een geniaal idee binnen, dat je een paard moet maken, en bij zn kont een gat (daar moet je dan met je hand in, haha!) en dan daarin doe je de cadeatjes ingepakt met aluminiumfolie, en dan stop je er natte ontbijtkoek bij. (de poep) en dan moet degene dioe de suprise krijgt, in zijn kont graaien terwijl er allemaal "poep" in zit
Haha het kwam ineens in me op
Een schoenendoos, en dan de vorm van een vrouw, dus lijf en benen langs de zijkant geplakt, en dan wat watjes aan de kijk-kant (de onderkant van de vrouw dus
), en daarin een kijkdoos met leuke sm-tafrelen
Hij is nogal van de foute grapjes dus dit was wel leuk. En dan als cadeau, een leuke interessante dvd 
als je met gaas werkt moet er veel meer papier op omdat je anders de structuur van het gaas nog zal zien... misschien kun je een badeens uit piepschuim snijden en daar de papier maché op maken?? Wel een erg leuk idee!
Haha, iemand een leuk idee voor een surprise??
Of anders een of ander fitness apparaat, of een leuke fitness instructeur?
imd schreef:Ze heeft vast wel hyves/fb/twitter? Zoek dat anders even grondig door!
Je kan iets maken wat met examen te maken heeft, iets van een leerhulp ofzo? Of een kop koffie om wakker te blijvenOf anders een of ander fitness apparaat, of een leuke fitness instructeur?
Maar, als iemand een goed idee heeft, die zijn natuurlijk zeer welkom!!
ghegheghe