Koopjes jagers verzamelen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nell_

Re: Koopjes jagers verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:40

Hier nog iemand die gek is op koopjes en aanbiedingen :D
Als ik dingen zie staan in folders die we gebruiken en het is in de aanbieding koop ik het meteen. Ook als het thuis nog niet op is :+
Net als met kleding. Koop veel in de aanbieding!

nitouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:42

Hier nog eentje die hier van houd. Als ik in een folder zie 1+1 gratis/ 50% korting enzo dan koop ik vaak een grote hoeveelheid.
Zo koop ik vaak bij etos/kruidvat nivea/fructis shampoo. Normaal vind ik het te duur.
Verder koop ik vaak ook mijn kleding in de uitverkoop.

Ik heb altijd zo iets waarom zou ik de normale prijs betalen. Gezien de acties kan je zien dat de prijzen niet zo hoog hoeven te zijn. En ik ben er niet voor om de bedrijven hun portemonee te spekken.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-11 10:44

Ik word helemaal van al die slimme bokker hier in het topic *\o/*

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:46

Ik koop altijd kleding in outlet, en de rest zo veel mogelijk in aanbieding.
Alleen zijn ze in belgië soms gladde alen en moet je niet zomaar een combo pak kopen maar altijd de prijs eerst bekijken of het daadwerkelijk goedkoper is en niet duurder is :=
Hoe ze het durven denk je soms he :=

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:46

Ik kijk zeker altidj even wat bij bijvoorbeel dde drogisterijen in de aanbieding is. Scheelt ongelooflijk veel, grote nadeel vind ik wel dat ik juist dingen zie die ik eigenlijk niet nodig heb maar omdat het wat goedkoper dan normaal is dan toch maar koop. Schiet je nog weinig mee op eigenlijk ;)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:55

Ik ben een koopjesjager in hart en nieren :D :D Echt qua alles! Onlangs bij de Primark voor mezelf geshopt, broeken voor 2 en 3 euro, shirtjes voor 1 euro, skinny spijkerbroek voor 10 euro, ik hou ervan :D
Met luiers, wasmiddel/-verzachter en verzorgingsartikelen let ik er ook altijd heel scherp op.

kabwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 10:59

Was laatst een programma op TLC. En dat ging over amerikanen die ook aan koopjesjagen deden. En dat is zo mooi daar, hier heb je vaak een bon en dan staat er in kleine letters onder, 1per persoon.
En daar kun je gewoon zoveel bonnen inleveren als je wil. Had een vrouw voor 300 euro gekocht, dus groot bedrag (pasta, pastasaus, tandpasta, wc papier enzo. En toen kwamen de bonnen tevoorschijn. Had ze zoveel korting dat ze nog maar 6,35 moest betalen ofzo! En die 6 euro was van een kip die niet in de aanbieding was, maar die wou ze gewoon hebben. :') Had ze voor die actie nog maar 35cent hoeven te betalen.
Toen begon het mij ook te kriebelen om toch eens beter op te letten. _/-\o_

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 11:01

Nikki__ schreef:
Ojajoh schreef:
ik krijg de folders wel maar zijn allemaal al gelezen voordat het uberhaupt in de bus valt!
Wel handig hoor zo een folderapp op je iphone en ipad :+

Hoe heet die app? :o

die op de iphone heet :aanbieding
en op de ipad moet ik voor je kijken maar manlief heeft de ipad nu mee

kabwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 11:03

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 11:10

Wow! Ik heb hem net even gekeken zonder geluid (op het werk), straks thuis even met geluid kijken.
Maar hier in NL krijg je dit denk ik niet voor elkaar :P

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 11:26

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 11:30

Dat is nog eens leuk boodschappen doen!!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 11:41

Hier nog een koopjesjager! :))
Wij hebben net ons huis verbouwd en hebben bijna alles met korting gekocht! Constant gekeken naar aanbiedingen, kortingsstickers verzameld bij familie en vrienden en geprobeerd bij grote orders een stukje van de prijs af te praten.
Verder houd ik ook de folders in de aanbieding en koop dingen in de aanbieding. Heb voor verzorgingsproducten en wasmiddel etc een speciale voorraadkast op zolder met voorraaddingen. Vorige week nog 4 flessen herbal shampoo voor 6 euro ingeslagen en van die geconcentreerde wasmiddelfles bij de AH met 40% korting :+
Ook kleding koop ik vaak in de uitverkoop :j

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 11:42

Wat denken jullie over koopjesjagen vs kwaliteit.
Bv ik wil koopjesjagen voor kleding maar vind echt primark enz flutkwaliteit en dat heb ik er weer niet voor over. Laat staan hoe ze het zo goedkoop krijgen :)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 11:47

lesilla schreef:
Laat staan hoe ze het zo goedkoop krijgen :)

Dit geldt voor alles, ook voor de grote merken :D
Ik vind Primark erg leuk, want ik draag de kleding toch maar max 2 seizoenen (dan ben ik het zat en toe aan iets nieuws) en die kleine van mij die is er dan allang uit gegroeid.
Mijn zus draagt áltijd Esprit en doet dan gerust 3 winters met een vest, daar moet ik dan weer niet aan denken... dan ben ik het allang zat :o

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 11:49

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 11:50

Opzich ga ik wel een beetje voor kwaliteit, maar de basicshirts van de primark voor 2 euro per stuk neem ik bijvoorbeeld wel mee :j .
En verder bij de h&m heb je ook weleens die kortingscodes en daar is het ook niet heel duur en je kunt het gerust een jaartje dragen.
Schoenen draag ik ook vaak max een halfjaar en koop die dan toch sneller bij de scapino of iets :j .

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 12:20

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 12:38

eslixapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 12:47

lesilla schreef:
Bv ik wil koopjesjagen voor kleding maar vind echt primark enz flutkwaliteit en dat heb ik er weer niet voor over. Laat staan hoe ze het zo goedkoop krijgen :)

Kwaliteit vind ik wel belangrijk. Maar Primark kleding, daarvan kan je verwachten dat het over het algemeen niet zo lang mee gaat. Ik ben al blij als het 1 of 2 seizoenen goed bijft, daarna ben ik er meestal toch op uitgekeken.

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 12:53

Zolang ik er netjes bij loop is het prima.
Hetzelfde voor mijn dochtertje. Daar sta ik wel op dat het heel net is. Daar heb ik bvb nooit
kleren voor gekocht van zeeman en wibra, maar puur ook omdat ik het niet mooi vind...

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 12:55

Ik kwam voor mijn zoontje regelmatig bij de Zeeman of Wibra, maar ik vind het jammer dat alle kinderen op het kinderdagverblijf die kleding dragen. Met Primark is ie toch wat origineler :D Haal ook veel voor hem bij de C&A, maar dat zie je ook veel bij andere kindjes.

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 12:57

Koopjesjagen, heerlijk! Ik maak er echt een sport van en heel veel dingen koop ik niet eens meer als ze niet in de aanbieding zijn. Vooral Dove douchegel (2+2 gratis <3 ), shampoo, nivea gezichtsreiniger en de tonic, mijn Diadermine dagcreme, etc. Ik sla gewoon genoeg in tot de volgende aanbieding en als ik alles bij elkaar optel heb ik al zo veel bespaard!

Laatst zag ik bij het prijcencircus van V&D extreem afgeprijsde Rituals artikelen liggen waar niks mis mee was. Heb er gelijk een paar gekocht en die bewaar ik dan om bijvoorbeeld een keer cadeau te doen. De prijs staa er tenslotte niet op en veel familieleden en vriendinnen van mij gebruiken Rituals heel graag. Vaak koop ik er dan nog wat leuks bij en zo heb ik altijd leuke kadootjes, ook in tijden dat het financieel wat minder goed gaat. Bij de V&D ga ik vaak lunchen als ik een dagje shop met mijn moeder of vriend en dan print ik altijd trouw de kortingscouponnetjes uit. Zo heb ik op cappucino al een hoop bespaard en ook op de broodjes scheelt het soms een hoop, zeker in de panini shops!

Met boodschappen doen let ik ook altijd goed op aanbiedingen en richt ik de keuze voor vooral de warme maaltijden toch wel een beetje in naar de aanbiedingen. Zo eet ik gevarieerd en voor een leuke prijs :)

Aan kleding en zeker aan schoenen geef ik wel altijd veel geld uit, maar áls ik korting kan krijgen met een bonnetje, klantenkaart of op een speciale klantendag dan neem ik het ervan!

Rideltje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 12:57

hier ook ng een koopjesjager :Y)

dat filmpje is echt geniaal! _O-

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 13:22

lesilla schreef:

Ook ik vind kwaliteit wel belangrijk. Maar primark heeft soms best goede kwaliteit! Ik voel gewoon of ik denk dat het goede kwaliteit is, en dan neem ik het mee.
Maar je kan niet altijd topkwaliteit verwachten voor lage prijzen.
Als het een half jaar/jaar meegaat ben ik al tevreden als ik het voor lage prijzen heb gekocht :D