Sterkte meid, ik herken je gevoel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Steentje schreef:De constante oorlog die je moet voeren in je hoofd is uitputtend, meid.
Ik wil je dan ook heel veel kracht en wijsheid toewensen, en een knuffel geven.
Zo te horen heb je een schat van een vriend!
Wees daar zuinig op, zulke lieve mensen zijn goud waard.

Ik wens je veel sterkte, zoals ik je van hier ken, ben je een sterke vrouw en zal je hier goed doorheen komen.JunkDeLuxe schreef:Zo voel ik me tegenwoordig ook vaak. Gisteren nog zat ik te huilen, op straat, toen m'n auto overhit raakte.
Er moet maar 1 ding fout gaan, of fout lijken te gaan, en ik voel de moed zo weg glijden. Nee, ik denk niet dat er een samenspanning bestaat om mij het leven zuur te maken, maar jeetje zo voelt het soms wel. Alles komt tegelijk, ik blijf maar incasseren, en krijg de tijd niet om te herstellen. Resultaat is dat ik nog sneller over m'n toeren ben, en dus gewoon blijf huilen.
In heb een sterk vermoeden waar bij mij het probleem zit, dus vermijd ik het gewoon daar over te praten. Zul je zien dat ik helemaal instort, nee dankje. De situatie is er veel te ingewikkeld voor, en hoewel ik zelf zou breken door met m'n verhaal naar buiten te komen; anderen rondom mij zouden er hélemaal van kapot zijn. Dus veel keuze heb ik niet.
De enige raad die ik je kan geven: laat je verdriet toe. Hoe harder je er tegen vecht, des te meer ga je er aan kapot.
) ben ik toch ingestort.
Frozenstar schreef:Lieve Jolien..Je mag zijn wie je bent. Het klinkt heel vreemd, maar als je instort, dan ben je wie je bent. Op dat moment. Laat dat masker nou eens gaan, want straks burn je helemaal tot aan de grond af.. Meisje denk aan jezelf op langere termijn...Niet wat je nu het beste lijkt, want dat zal toch weer dat masker zijn, maar dat ga je niet volhouden. Echt niet. Hulp is zwaar, daar kan je niet zo inspringen, dat is wel iets waar je klaar voor moet zijn, mijn ervaring is dat ik dieper ging dan ooit.. maar ben er wel veel sterker en beter uitgekomen. Doe het meis, kies voor jezelf..je bent het waard.
Pluim voor je vriend trouwens ook, want zo te horen is hij een topper en weet hij heel goed hoe hij om moet gaan met jou en de situaties.
Joolien schreef:Maar ik wil nog wel enigzins normaal functioneren. Ik heb vandaag een erg slechte dag.
Ik heb wel gewerkt en als ik dan eenmaal bezig ben gaat het wel lekker. Ik heb alleen extreem last van geheugenverlies.
Maar goed, toen ik thuis kwam was ik ontzettend moe en kwam ik de bank niet meer af. Dan ben ik bijna lethargisch. Zelfs kleine handelingen kan ik dan niet uitvoeren.
Toen moest ik huilen uit frustratie. een kwartier lang en ik sloeg helemaal om in hyperventilatie.
Ik ga morgen de ha bellen, ik wil wel gewoon blijven werken want anders stomp ik helemaal af.
geven en hoop dat je zo lief voor jezelf bent als dat je vriend is!

Sterkte hoor!