Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tat_jana schreef:aller eerst wil ik je gerust stellen dat lopen zonder grote teen geen probleem hoeft te zijn en hij ook niet persee gek hoeft te gaan lopen..
en vriend van ons is op 21 jarige leeftijd zijn grote teen kwijt geraakt en deze loopt ( en rent ) werkt etc als voorheen zolang hij zijn schoenen aanhoudt zie je helemaal niks geks
strax op de basis school wordt er ( mits je dit met school overlegd ) rekening gehouden met zijn "handicap" en mag hij bijvoorbeeld op zn schoentjes blijven lopen en het stilletjes wisselen, of wordt hij appart genomen zodat niemand hem hoeft te pesten
in zo goed als alle zwembaden zijn zwem schoenen toegestaan,, dus ook daar hoeft het niet op te vallen dat zijn teentje er af is..
ik denk dat jullie verschrikkelijk gelukkig mogen zijn dat het niet zijn voetje betrof die er af ligt maar gewoon een teentje die niet gemist hoeft te worden
wel wil ik jullie VEEL sterkte wensen met het herstel. probeer te genieten van je broertje en je wat minder druk te maken,, hij merkt dat allemaal.
Apple schreef:Dat is wel een leuke manier om er mee om te gaan
Anthea schreef:Wat onverantwoordelijk ook, een 3 jarige met crocs op de quad. Die snap ik niet echt.. Vervelend voor je broertje.
Anthea schreef:Oh gabjj, er zijn altijd ergere dingen op de wereld, maar ik zou het ook een wereldramp vinden als mijn teen er af is. Is toch een verminking.
Anthea schreef:Oh gabjj, er zijn altijd ergere dingen op de wereld, maar ik zou het ook een wereldramp vinden als mijn teen er af is. Is toch een verminking.