Positief topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_MG

Re: Positief topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 12:07

Ik ben blij, na anderhalf jaar eindelijk af kunnen sluiten met de breakup van mijn toenmalige relatie. Ben weer helemaal opnieuw verliefd en loop al sinds twee weken op wolkjes :) Eindelijk een hele rotte periode afgesloten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 12:55

Wat een fijn topic! :D

Ik ben ook helemaal blij! Gewoon alle puzzelstukjes die op z'n plek liggen in mijn leven en in mijzelf :+:

Billie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 13:11

Wow echt positieve instellingen allemaal!
Ik probeer het ook elke dag en moet zeggen dat het al een stuk beter gaat dan het weleens geweest is, maar zoals ifever bijvoorbeeld aangeeft, dat ze haar geluk of positiviteit uit de kleinste dingen haalt en uit het feit dat je een probleem zelf hebt opgelost... dat ervaar ik helaas nog niet altijd zo.
Ik baal soms enorm van mezelf en mijn keuzes en kan hierdoor best van slag zijn.
Gelukkig, zoals ik al zei, heb ik alles steeds beter op de rit en baal ik steeds minder, wat voor mij al heel positief is :j
Maar tips/ervaringen zijn altijd welkom ;)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-11 13:44

Wayne Dyer is een man die heeft mij zo veel gegeven,danzij hem leef ik veel bewuster.En ben ik heel dankbaar voor alles, maar ook kleine dingen.Hij heeft vele boeken geschreven, waar onder,Geluk is de weg.Daar staan hele pakkende spreuken in,zoals mijn favoriet,wat jij over mij zegt of denkt daar heb ik niks mee te maken.Dat is echt een pittige maar het klopt wel.We hebben ook niks te maken met de gedachtes van iemand anders.Als je het je eigen hebt gemaakt trek je je ook veel minder aan.Je moet ook altijd heel dicht bij jezelf blijven.Deze spreuk vind ik ook zo goed,misschien verrast het je te horen dat een zenuwinstorting niet bestaat.Zenuwen storten niet in,mensen kiezen daar voor.Het is inderdaad een keuze die je maakt,je kiest er voor in te storten.Zo zie je dat je het zelf in de hand hebt welke keuzes je maakt.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 15:37

phoe, ik zit op het moment ook in een diep dal, eentje waarvan ik mezelf afvraag of ik eruit ga komen. Lastig om dan iets positiefs te bedenken.. denk dat het voor vandaag toch wel was dat ik erg hard moest lachen met mijn collega. Iedere dag iets positiefs opschrijven helpt denk ik wel.. het is het proberen waard!
heeeee wat ook nog positief was vandaag is dat ik vanmorgen helemaal plat geknuffeld werd door mijn lieve katten!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 15:49

wiebke schreef:
phoe, ik zit op het moment ook in een diep dal, eentje waarvan ik mezelf afvraag of ik eruit ga komen. Lastig om dan iets positiefs te bedenken.. denk dat het voor vandaag toch wel was dat ik erg hard moest lachen met mijn collega. Iedere dag iets positiefs opschrijven helpt denk ik wel.. het is het proberen waard!
heeeee wat ook nog positief was vandaag is dat ik vanmorgen helemaal plat geknuffeld werd door mijn lieve katten!

Ik zou het echt eens proberen als ik jou was. Je ziet dan vanzelf dat vrijwel iedere dag wel een positief puntje heeft! De ene dag iets meer of groter dan de andere, op sommige dagen zul je echt moeten zoeken, maar lees dan als je even niet zo lekker in je vel zit de lijst weer eens door. :j

Ik houd 'm bij in excel, op m'n pc, daar zit ik iedere dag wel op. Soms doe ik het met terugwerkende kracht, maar ik heb tot nu toe alle dagen van 2011 (dat zijn er 270 :P ) al :)

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 15:54

wauw imd, dat is nogal wat! ik ga denk ik eens kijken of ik een notitieboekje heb ergens.. eentje die in mijn tas past zodat ik meteen iets positiefs kan opschrijven :)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-11 15:54

Ben je gezond, heb je werk, heb je vrienden.Dan heb je al heel veel,probeer niet te kijken naar wat je niet hebt maar naar wat je wel hebt.Je hebt heerlijke poezels die jou hun liefde geven.En leef en het nu, dus denk aan vandaag niet aan morgen.Hou dat moment vast van je poezels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 16:00

Jeuj, ik krijg 70 euro terug van de belastingdienst! *\o/*

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 16:12

Ik ben er trots op dat ik mezelf uit mijn destructieve levensstijl heb weten te schoppen en nu keihard werk om te bereiken wat ik wil. I've come a long way en ik heb nog wel even te gaan (but then again: wie niet?), maar ik ben er 100x sterker uitgekomen, dus ik kom er wel! :)

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 16:23

Ik ben ook best wel trots op mezelf om hoe ik in elkaar zit tegenwoordig. Hoe ik naar dingen kan kijken en hoe ik anderen daarin kan inspireren/helpen.
Verder ben ik dolgelukkig met mijn vriend, familie en vrienden, dieren en mijn huisje. Heb leuk werk en leuke collega's.
Als klap op de vuurpijl zijn we ook nog eens in verwachting van ons eerste kleine wondertje, pas 10 weken maar het is wel een machtig gevoel dat er zoiets moois in je groeit.

Neuh, ik heb niet meer nodig. Vanavond heerlijk naar mijn paard en samen met mijn vriend voor de tv hangen met wat lekkers (ijs :D) en ook deze dag kan niet meer stuk!

Eigenlijk ben ik op dit moment gewoon een heel gelukkig meisje :D

Pentax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 16:25

Ik heb het leukste paard ooit, liefste kindje dat ik me kan bedenken en mijn honden zijn ook super.
Wat kan een mens nog meer willen.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 16:57

Ik ben super blij met mijn gezinnetje :+: En ben zo blij met alle hulp die ik van mijn man kreeg vlak voor, tijdens en na de bevalling! Het was niet makkelijk, maar hij heeft me erdoorheen gesleept!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-11 18:53

Zo 70 euro terug dat een hoop geld, lekker hoor.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 18:55

wat een heerlijke positieve berichten hier.
wat een verademing!
wat een rust!
wat een euforie!

ok ik sla door :')

het is heerlijk weer, de kat ligt te ronken op mn schoot en ik ben lekker bezig met mn verslag typen. :)

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 18:58

Oh Wen_en_Jelle gefeliciteerd, dat is prachtig, jij zit vast op een roze wolk.

Ik heb vandaag alle drie de paardjes gereden, en vond het gewoon leuk. :D

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 19:03

gefeliciteerd wen_en_jelle!
ikzelf word over een paar maandjes voor het eerst tante
vandaag had ik lekker een half dagje vrij en ging maar eens een flinke buiten rit maken.
en het meest bijzondere was dat voor het eerst ooit mijn paardje niet bang was voor een tractor die langs kwam gereden ik ben helemaal trots op haar.

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 19:04

Ik ben trots op mezelf dat ik eindelijk het heft in eigen handen neem en hulp heb durven zoeken om mijn levensinstelling te veranderen naar het positieve!
[LZP] Dit wordt mijn jaar!

en ik ben blij dat ik dit topic tegen ben gekomen omdat het me gelijk een beetje uit mijn dip haalt :D Wat een leuke en positieve berichten allemaal!
Laatst bijgewerkt door RM_ op 27-09-11 19:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 19:04

marleen_usar schreef:
Zo 70 euro terug dat een hoop geld, lekker hoor.

Ja, het is natuurlijk niet meteen de hoofdprijs maar ik had mezelf gister nét op een kadootje getrakteerd, en dat heb ik nou terugverdiend :))

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 19:10

Ik ben heel blij dat ik volgende week nogmaals op examen moet omdat ik vandaag gezakt ben... :Y) Oké, dat is misschien niet waar.

Maar!

Ik ben wel heel blij dat het super leuk gaat op mijn werk, en ik vandaag een nieuwe collega ontmoet heb die echt heel erg leuk lijkt, en waar ik dus de komende tijd mee ga werken! :)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 19:15

ik heb het gevoel dat alles op school gewoon weer vlot gaat en ik heb echt weer zin om ervoor te gaan! :D

verder ben ik gewoon echt close geworden met een bepaalde vriend en dat voelt gewoon fijn :j

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-11 08:47

Voorspoed heeft met ontwikkeling te maken.Ontwikkeling heeft met vastberadenheid te maken.Vastberaden heeft met liefde en geven te maken.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 09:20

Vandaag komen de nieuwe meubels, ik heb geen college (valt uit :D ) en daarom ga ik gezellig met een vriendin shoppen en naar de bios. Lekker zo midden in de week. :D

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 09:32

thnx gypsy & speedfiets :D

Heerlijk om te lezen wat een leuke dingen mensen meemaken en van wat een kleine dingetjes we blij worden!
Helaas kwam ik vanmorgen snipverkouden uit bed, maar ben toch gaan werken want we zijn met een heel leuk project bezig, en volgens mij voel ik me nu een stuk beter dan wanneer ik in bed was gebleven (wat toch wel ontzettend verleidelijk was vanmorgen haha).
Vanavond gaat een stalgenootje voor het eerst op mijn paard rijden om te kijken of er een klik is, en als dat zo is gaat zij hem 2 keertjes per week rijden tijdens mijn zwangerschap, dus ik ben heel benieuwd!
En het wordt ook nog eens heel mooi weer volgens mij vandaag!

Wordt weer een leuke dag dus :D

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-11 09:42

Wat een heerlijke berichten zo vroeg op de dag,lekker shoppen bios keep it up.